Naslovna INFO Novi Toyotin motor od 1,5 l silaziće s proizvodnih traka u Poljskoj

Novi Toyotin motor od 1,5 l silaziće s proizvodnih traka u Poljskoj

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club
Foto: by Toyota

Pogonska jedinica za konvencionalne i hibridne verzije novog Yarisa i tek otkriveni Yaris Cross

• Toyota Motor Manufacturing Poland (TMMP) započela je proizvodnju novog 1,5-litarskog benzinskog motora „Dynamic Force Engine“ u svom proizvodnom pogonu u gradu Jelcz-Laskowice
• Ovaj motor, koji pripada familiji pogonskih sklopova za Toyotinu novu globalnu arhitekturu (TNGA), ugrađivaće se u konvencionalne i hibridne verzije Toyote Yaris, kao i u nedavno predstavljeni B-SUV Yaris Cross
• Početak proizvodnje odvija se prema planu – uprkos zaustavljanju redovnih aktivnosti na više od mesec dana zbog COVID-19 – uz stroge zdravstvene i sigurnosne mere
• Niz nedavnih investicija i najava budućih projekata čini ukupno ulaganje od preko milijardu evra, čime se potvrđuje smer kojim TME ide, a to je povećanje lokalne proizvodnje glavnih sklopova vozila u Evropi

Toyota Motor Manufacturing Poland (TMMP), u gradu Jelcz-Laskowice, započela je proizvodnju najnovije generacije 1,5-litarskog benzinskog motora koji je konstruiran u okviru Toyotine nove globalne arhitekture (TNGA). Ovaj savremeni 1,5-litarski, 3-cilindrični motor, pod imenom „Dynamic Force Engine“, mlađi je brat 2,0-litarskog agregata koji se već proizvodi u istoj fabrici od septembra prošle godine.
Novi motor namenjen je novoj generaciji Toyote Yaris (čija proizvodnja uskoro kreće u Toyota Motor Manufacturing France, u Valenciennesu), kao i nedavno predstavljenom Yarisu Cross – novom kompaktnom SUV-u u segmentu B. Konstruirane su potpuno nove proizvodne linije za TNGA s ciljem automatizacije nekih procesa, povećanja efikasnosti i proizvodnih kapaciteta, kao i poboljšanja ergonomije.

Briga o životnoj sredini

Ovaj 1,5-litarski motor odličan je primer napredne konstrukcije. Trocilindrični benzinac sa zakretom bregastog vratila (Variable Camshaft Timing), radi prema Atkinsonovom ciklusu ostvarujući do 40% toplotne efikasnosti, omogućavajući tako smanjenje potrošnje goriva i emisije CO2 za 20% u poređenju s prethodnom generacijom Yarisa, uz istovremeno povećanje performansi za 15%. Taj motor je moguće ugraditi u konvencionalna, kao i hibridna električna vozila. S obzirom na to da su potpuno hibridna vozila predstavljala 52% prodaje Toyote u Evropi tokom 2019. godine, postoji jasan porast potražnje za hibridnom električnom tehnologijom po pristupačnim cenama i uz nisku štetnu emisiju.

Sigurnost je najvažnija

Priprema ovog novog projekta odvijala se prema planiranom rasporedu, uprkos tome što je proizvodnja u obe TMMP fabrike, u Jelczu i Walbrzychu, zaustavljena između sredine marta i 4. maja, usled izbijanja COVID-19 pandemije. Radi očuvanja zdravlja i sigurnosti svih radnika i partnera koji su nastavili da rade na izvođenju nužnih izmena na TNGA linijama, uveden je čitav niz preventivnih, zdravstvenih mera. Kako je sigurnost zaposlenih Toyotina najveća briga, nastavljeno je s praćenjem ispravnog i potpunog usklađivanja higijenskih mera i socijalne distance, s ciljem da se munjevito reaguje ukoliko se ukaže bilo kakva potreba.

Motor TNGA

Toyotina nova globalna arhitektura primenjuje se na svim novim Toyotinim modelima. Unutar te platforme, svi pojedinačni tipovi šasije, karoserije i pogonskih sklopova povezani su zajedničkim konstrukcionim pravilima. Karakteristike su niže težište i kruća karoserija, što rezultira višim nivoom pasivne sigurnosti i udobnosti tokom vožnje. Na proizvodnoj strani, TNGA znači efikasnije, automatizovane proizvodne linije, s modularnom konstrukcijom koja omogućava proizvodnju različitih verzija pojedinih vozila, bolju ergonomiju i manji negativan uticaj na okolinu.

Centar naprednih hibridnih tehnologija u Poljskoj

Zadržavajući fokus na budućnost elektrifikovane mobilnosti, TME nastavlja da ulaže u evropsku proizvodnju elektrifikovanih pogonskih sklopova u svojim fabrikama u Poljskoj. Pored 2,0-litarskog motora za TNGA koji je ranije spomenut, sestrinska poljska fabrika u Walbrzychu već je najavila početak proizvodnje novog e-CVT menjača za 2021. godinu. Time je ukupno ulaganje u oba TMMP pogona premašilo milijardu evra, pri čemu je stvoreno gotovo 3000 radnih mesta u Poljskoj.

PR SAOPŠTENJE TOYOTA SRBIJA

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime