• Tokom 40 godina, Panda je uvek bila, i još uvek je, kraljica „pametnih“ rešenja. Novi video koji slavi rođendan automobila donosi priču o svim tim rešenjima.
• Luka Napolitano, šef FIAT, Lancia i Abarth brendova za region Evrope, Bliskog istoka i Afrike, objašnjava kako je Panda oduvek bila automobil za svaku priliku.
Vremenom, Panda je stekla reputaciju automobila za svaku priliku, na osnovu svoje prilagodljive i vrlo funkcionalne prirode, koja je čini pogodnom za najširi spektar upotreba i najrazličitije avanture. Kupci koji već 40 godina biraju Pandu iznova zbog kompaktnosti, prirode, dostupnosti, pristupačnosti i zabave to dobro znaju. Mnoštvo prednosti, sve upakovano u malu, pravougaonu kutiju. Da bi saznao više o stvaranju svih pametnih rešenja koja su postigla takav uspeh u svoje tri generacije, Luka Napolitano (Luca Napolitano), šef brendova FIAT, Lancia i Abarth za region Evrope, Bliskog Istoka i Afrike, otputovao je u Heritage Hub u Mirafjoriu, na razgovor s Robertom Đolitom (Roberto Giolito), direktorom odseka EMEA Heritage.
„U ovom videu zavirićemo malo u prošlost da bismo zajedno otkrili zašto je Panda postala poznata kao automobil sa „pametnim rešenjima,“ objašnjava Luka Napolitano. „Iz generacije u generaciju, ovaj FIAT-ov gradski automobil oduvek je znao kako da zadivi svojim originalnim karakteristikama, zamišljenim i dizajniranim da ugode onom ko je u njemu, u idealnom balansu između forme i funkcije. Modularna sedišta, zadnja vrata i ravan prtljažni prostor samo su neka od „pametnih rešenja“ koji su učinili Pandu tako upečatljivo uspešnom. Uspeh u svakom pogledu: FIAT Panda je najprodavaniji automobil na italijanskom tržištu i takmiči se sa modelom FIAT 500 u Evropi za vodeću ulogu u segmentu malih gradskih automobila. Često kažemo da je Panda funkcionalna ikona u našoj postavi, Fiatov najracionalniji, najpristupačniji i najvišer narodni automobil, a sada razumemo zašto.“
„Prostranost, kompaktnost, karakter, svestranost, priuštivost, zabava i funkcionalnost su osobine koje ljudi žele od svog auta. Panda ima sve to, i još više,“ kazao je Roberto Điolito (Roberto Giolito). Zato što je Panda arhetip, referentni model u smislu praktičnosti i slobode upotrebe. Samo porazmislite o enterijeru: „pun ničega“. To je prostor koji Vi ispunjavate kako Vi želite. Na primer, briljantni otvoreni pretinac na kontrolnom panelu današnje Pande. Uprkos svojoj kompleksnosti iz dizajnerske perspektive, takođe je vrlo lak za upotrebu. A šta možemo reći o njegovim prozorima? Oni omogućavaju neometani pogled od 360 stepeni zahvaljujući još jednom „pametnom rešenju“: zadnjim svetlima. Danas mnogo slušamo o autonomnoj vožnji, ali Panda nudi vanvremesnki „monitor za mrtav ugao“. Jedina razlika je to što je on analogan.“
Prelazeći dalje na današnja „pametna rešenja“, bitno je napomenuti da je Panda bila prvi gradski automobil sa sistemom kočenja u slučaju opasnosti, prvi sa „Cradle“ držačem za pametni telefon, sa „Waze“ navigacijom ugrađenom u Panda Uconnect aplikaciju, kako bi automobil bio još više orijentisan na društvene mreže i multimedije. Najnovija opcija je D-Fence paket koji je izradio Mopar, a pojavio se na tržištu prošlog maja, i sastoji se od filtera za putničku kabinu visokih performansi, čistača vazduha i UV lampi, za sanitizaciju unutrašnjosti vozila i eliminisanje do 99% bakterija*. A kako bismo mogli da zaboravimo da je Panda prvi mali gradski automobil koji je postao hotspot za mobilne uređaje, koristeći ugrađeni Wi-Fi kompanije Wind, kako bi se zagarantovala povezanost za sve putnike.
To je magija Pande – savremeni automobil, koji održava korak sa modernim vremenom, iz generacije u generaciju. Automobil koji omogućava slobodu kretanja celoj porodici, koji nikad nije izgubio svoju želju da iznenadi, i koji je sada dostupan u verziji Panda Easy Hybrid, što ga čini najdostupnijim hibridnim vozilom na tržištu. I zaista, novi model nudi sve pogodnosti efikasnog, kompaktnog, laganog i pristupačnog hibridnog pogonskog sistema. Ukratko, u pitanju je najbolje rešenje za gradsku vožnju, koje je potpuno u skladu s pristupom brenda FIAT, sve održivijeg pionira tehnologija i inovatora u oblasti mobilnosti u poslednjih 120 godina.
Srećan rođendan želimo Pandi!
*Razlikujemo od tržišta do tržišta
Torino, septembar 2020.
PR saopštenje – FCA Srbija