Toyota Hilux proglašena je pobednikom 6. Međunarodnog izbora za pik-ap (International Pick-up Award – IPUA) 2022/2023. godine. Uručenje ove prestižne nagrade u konkurenciji pik-ap vozila srednje veličine obavljeno je tokom izložbe Solutrans 2021, u francuskom gradu Lionu.
„Svake druge godine, od 2009, dodeljuje se nagrada za Međunarodni pik-ap godine, najboljem pik-apu od jedne tone nosivosti, u skladu sa današnjim poslovnim potrebama“, objašnjava predsednik žirija za izbor Međunarodnog vana godine (International Van of the Year) Jarlath Sweeny, koji organizuje ovo takmičenje: „Kao višenamensko vozilo koje se proizvodi i prodaje širom sveta, i proizvod i tržište nastavljaju da se razvijaju, s mnogim brendovima koji postavljaju visoke standarde u pogledu performansi, bezbednosti i udobnosti vozača i putnika“.
Višestruko nagrađivani Hilux dobio je ovo najnovije priznanje od strane stručnog žirija Međunarodnog vana godine ne samo zbog svog novog, moćnog i uglađenog pogonskog sklopa, preciznog upravljanja i, naravno, legendarnih odlika kvaliteta, trajnosti i pouzdanosti (Quality, Durability, Reliability – QDR), nego i zbog svoje sve veće privlačnosti na rastućem svetskom tržištu vozila koje pružaju mogućnost dvostruke upotrebe – za slobodno vreme i poslovne potrebe.
Komentarišući ovaj uspeh, potpredsednik Toyote Motor Europe za prodaju, marketing i iskustvo kupaca, Didier Gambart, rekao je: „Sa više od 50 godina nasleđa, Hilux je uvek bio sinonim za izuzetan kvalitet, izdržljivost i pouzdanost, ujedno i sa veoma velikim terenskim sposobnostima. Sada, sa najnovijim Hiluxom, proširili smo ponudu motora novim 2,8-litarskim dizelom koji nudi još više prefinjenosti i snage, omogućavajući nam da zadovoljimo potrebe kupaca koji žele ne samo sirovu snagu, već i vozilo za slobodno vreme. Dakle, za nas ova nagrada predstavlja priznanje za sve suštinske kvalitete Hiluxa, koji sada nudi još više mogućnosti”.
Prva generacija Hiluxa je predstavljena 21. marta 1968. godine u Japanu, a godinu dana kasnije model je stigao na evropsko tržište. Od tada je Hilux pik-ap postao jedan od najuspešnijih modela u Toyotinoj gami.
Čuven po svom kvalitetu, izdržljivosti i pouzdanosti, nezaustavljivi Hilux je dokazivao svoju nepobedivost nebrojeno puta, osvajajući Severni pol, islandske vulkane i Antarktik, a takođe se našao i na pobedničkom podijumu “Dakar relija”.
Danas se Hilux proizvodi u šest različitih zemalja i prodaje se u 180 zemalja i regiona širom sveta. Sa ukupno više od 18 miliona prodatih vozila, to ga čini omiljenim pik-apom na svetu.
Pored titule koje je Hilux osvojio, ta nagrada će ojačati Toyotinu rešenost i napore da razvija ponudu lakih komercijalnih vozila (LCV) u Evropi. To potvrđuje i nedavna Toyotina ekspanzija LCV modela i ulazak u novi segment, sa modelom PROACE CITY, zatim novom erom komercijalnih vozila predvođenih verzijama PROACE ELECTRIC i PROACE CITY ELECTRIC, kao i obnovljenim Hiluxom, koji stiže sa pojačanim 2,8-litarskim motorom, s poboljšanim performansama na putu i van njega.
Sa svim ovim impresivnim proizvodima, Toyota ima za cilj da dostigne 5% tržišnog udela LCV do 2023. godine.
PR SAOPŠTENJE