Naslovna INFO Renault nastavlja da raste na segmentima koji generišu veću poslovnu vrednost i...

Renault nastavlja da raste na segmentima koji generišu veću poslovnu vrednost i odgovara na izazove elektrifikacije

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club
Foto by Renault

Renault potvrđuje svoju brzu preorijentaciju na elektrifikovana vozila impresivnim rastom udela prodaje električnih i hibridnih vozila od +52 % u segmentu putničkih vozila u Evropi…

Verzije E-TECH čine 30 % prodaje Renaultovih putničkih vozila u Evropi u 2021., na tržištu koje čini 26 % ukupne prodaje. U Evropi se Renault smestio na pobedničko postolje u segmentu električnih vozila: u Francuskoj je prvi, u Italiji drugi, a u Nemačkoj treći.

Predstavljen 2012., Renault Zoe zadržao je snažan tržišni položaj u segmentu električnih vozila: najprodavaniji je model u Francuskoj i drugi najprodavaniji u Evropi.
Renault beleži odlične rezultate i u prodaji hibridnih putničkih vozila: Clio 19 %, Captur 24 %, Megane Conquest 56 %.
Vrednost na prvom mestu

I dalje se oseća uticaj pandemije COVID-19 i nedostatka komponenti na tržištu pa je Renault odlučio da primeni selektivnu prodajnu politiku. Na svetskom nivou je prodato 1.751.089 vozila (-6,7 % u odnosu na 2020.) sa tržišnim udelom od 4,7% (-0,6 postotnih bodova u odnosu na 2020. na tržištu koje ne uključuje Kinu i Severnu Ameriku). U Evropi je Renault ostvario tržišni udeo od 7,1 % (-0,7 postotnih bodova) sa 984.784 prodatih vozila.
Renault je 2021. uspostavio strategiju miksa ponude i optimizacije cena. Prodajni miks putničkih vozila je ostvario rast od +11 postotnih bodova između prve polovine 2021. (40 %) i druge polovine godine (50 %), uz više neto prihode po vozilu.
Renault se fokusirao na strategiju „vrednost pre količine“. To je započelo i pre nedostataka zaliha uzrokovanih pandemijom bolesti COVID-19 i predstavlja pravi napredak u razvoju strategije cene i prodajnog miksa. Za veće neto prihode po vozilu su zaslužna dva faktora: prodajni udeo tehnologije E-TECH i prodajni udeo bogatije opremljenih verzija modela Megane Conquest (verzija RS Line čini 49 % prodaje u Evropi, a verzije Intens i RS Line zajedno čak 86 % prodaje).
Ponovno osvajanje C-segmenta je uspešno započelo prodajom novog Megane Conquesta. Od izlaska na evropsko tržište u junu je prodat u više u od 60.000 primeraka, od čega 56 % sa pogonom E-TECH. Udeo vozila C-segmenta u Renaultovoj ukupnoj prodaji putničkih vozila porastao je sa 22 % na 25 %.

Renault potvrđuje svoju globalnu strategiju
Tržišni udeo van Evrope sada čini 44 % prodaje (+2 postotna boda u odnosu na 2020.) sa većim naglaskom na dobit. Novi Renault Duster je doprineo uspehu naše strategije snažnim prodajnim rezultatima: 41.000 vozila u Rusiji (+31 %), 22.000 u Brazilu (+15 % u odnosu na 2020.), 6200 u Meksiku (+55 %) i 9100 u Kolumbiji (+34 %).
U Indiji je veliki uspeh ostvario novi Renault Kiger sa 29.000 prodatih primeraka. Sa 30 % udela u prodaji Renaultovih vozila, Kiger potvrđuje ispravnost Renaultove strategije prodaje skupljih vozila na ovom tržištu.
Renault je ponovo osvojio mesto najvećeg proizvođača LKV-a u Evropi (bez pick-upova) sa nekoliko uspešnih lansiranja modela. Našim kupcima dostupni su potpuno novi modeli LKV-a: novi Express Van i Kangoo Van. Organizatori nagrade „Međunarodni kombi godine” krunisali su novi Kangoo Van titulom međunarodnog kombija za 2022. i time odali veliko priznanje Renaultovom odeljenju za laka komercijalna vozila.
U Evropi je tržišni udeo na tržištu LKV-a dostigao 15,7 % (+1 postotnih bod u odnosu na 2020. bez pick-upova). Renault je prvi u segmentu malih kombija i drugi u segmentu srednjih/velikih kombija.
Renault ostaje neprikosnoveni predvodnik u prodaji LKV-a u Francuskoj sa tržišnim udelom od 28,8 % zahvaljujući 124.700 prodatih primeraka svojih uspešnih modela: Renault Master, Renault Trafic* i Renault Kangoo Van*.
*dostupan u zavisnosti od tržišta
Renaultov viši potpredsednik odeljenja prodaje i operacija Fabrice Cambolive je izjavio:

„Zahvaljujem našim poslovnim partnerima i prodajnim timovima na ostvarenju impresivnih rezultata uprkos teškim uslovima. Renault je uspeo da ostvari trećinu prodaje verzija E-TECH i polovinu prodaje privatnim kupcima. Odličan uspeh u 2021. Renault će iskoristiti za izgradnju puta prema ponovnom osvajanju C-segmenta u 2022., čemu će doprineti lansiranje novog Megane E-Tech 100% Electric i novog Australa. U 2022. smo spremni da odemo i korak dalje zahvaljujući snažnom portfoliju proizvoda i pristupu poslovanju.”
*uključujući hibride (HEV) i priključne hibride (PHEV) ali ne i mikro-hibride (MHEV).

Renault na srpskom tržištu

Na srpskom tržištu Renault je napravio fantastičan rezultat, zauzevši treće mesto u ukupnom plasmanu na kraju 2021. god. sa 6,81% tržišnog udela. Ovaj sjajan rezultat je postignut pre svega zahvaljujući prodaji modela Clio koji je prodat u 420 primeraka i nalazi se na trećem mestu u ukupnom rezultatu za B segment, dok je kada je reč samo o poslovnim kupcima završio na zavidnom drugom mestu u ovom segmentu. Dostizanju visokog trećeg mesta na kraju 2021.godine je doprineo i dobar rezultat na polju poslovnih kupaca gde je Renault zauzeo treće mesto kada su putnička vozila u pitanju sa ukupno 1025 prodatih automobila. Drugi pokretači ovako izvrsne prodaje su dva potpuno nova modela lanasirana u leto 2021.god, lako komercijalno vozilo Renault Express Van i vozilo C-SUV segmenta, atraktivni Megane Conquest. Za Express Van je važno napomenuti da je u pitanju model koji u poslednja dva meseca 2021.godine utrostručio svoju prodaju.

PR

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime