Naslovna ECO TECH Simbol „Made in Italy“ novi 500 oduševljava Zemlju izlazećeg Sunca

Simbol „Made in Italy“ novi 500 oduševljava Zemlju izlazećeg Sunca

Nakon Izraela i Brazila, Novi 500 ima premijeru u Japanu, nastavljajući svoje globalno putovanje.

Tokom konferencije za štampu, Olivije Fransoa, glavni izvršni direktor brenda Fiat i direktor marketinga grupe Stellantis, održao je govor putem video poruke iz muzeja Casa 500 u Torinu (koji se može pogledati na sledećem linku).

Predstavljanje modela Novi 500 japanskim novinarima i maloprodajnoj mreži je upravo završeno. Olivije Fransoa, CEO brenda Fiat i direktor marketinga grupe Stellantis, održao je govor putem video poruke iz Casa 500, muzeja koji priča priču o prošlosti, budućnosti, kulturi i kultnoj prirodi najvrednijeg dragulja brenda. Danas, polovina prodatih modela Fiat 500 su hibridi, a druga polovina električni: ovo je veoma jasan znak koliko je model u toku sa vremenom i u skladu sa sve održivijom i ekološkijom mobilnošću.

„Nakon premijera u Izraelu i Brazilu, sada je red na Japan da poželi dobrodošlicu modelu Novi 500 tokom njegove turneje van Evrope“, rekao je Olivije Fransoa, glavni izvršni direktor brenda Fiat i direktor marketinga grupe Stellantis. „Novi 500 je najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi, i, štaviše, u Italiji je najprodavaniji električni automobil uopšte, a u Nemačkoj najprodavaniji električni automobil nakon Tesle. 

Sada sa uzbuđenjem čekam da vidim kako će biti primljen u Japanu. Japansko tržište već ima preko 60.000 vozača i ljubitelja kultnog modela 500, uključujući njegovu Abarth verziju. Rastuća zajednica će sigurno ceniti 100% električnu revoluciju i moći će da ga ceni čak i u domovini hibridnih giganata“.

Dizajniran i napravljen u Torinu, Novi 500 je estetski dopadljiv, digitalno povezan, tehnološki napredan, prepoznatljivo italijanski, i zabavan za vožnju. Plus, kombinuje 100% električni motor, koji garantuje održivost i efikasnost, sa vanvremenskim italijanskim izgledom koji je rođen 1957. godine i nastavlja da očarava milione ljubitelja širom sveta. Njegov uspeh je takođe potvrđen sa 29 evropskih nagrada i od šire javnosti i od stručnjaka iz medija automobilizma, dizajna i životnog stila.

U Japanu, Novi 500 je dostupan sa električnim motorom od 87 kW (118 KS) i litijum-jonskom baterijom od 42 kWh. Gama se sastoji od dva nivoa opreme: „Entry“ u hečbek verziji i „Icon“ koja je dostupna i kao kabrio i kao hečbek, sa premijum enterijerima. Dostupno je pet šema boja: Celestial Blue, Ocean Green, Mineral Grey, Rose Gold i Ice White. Novi 500 je jedini električni kabriolet dostupan na japanskom tržištu.

Prethodni tekstNova Honda Civic Type R postavila rekord na stazi Suzuka
Sledeći tekstPremijera modela Novi 500 „La Prima by Bocelli“

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime