Naslovna ECO TECH Lista: Električni noviteti koji pristižu na tržište ove godine

Lista: Električni noviteti koji pristižu na tržište ove godine

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Više nije vest da su električna vozila u centru pažnje. Čak i kod nas, na prvom salonu automobila održanom u Evropi nakon izbijanja pandemije, BG Car Showu, sve se vrtelo oko elektromobila.

Prošla godina je bila rekordna po pitanju prodaje električnih vozila, na šta jasno ukazuje podatak da je više elektromobila registrovano 2021. nego u prethodnih pet zajedno.

Ona je takođe označila priliv važnih novih modela najvećih svetskih proizvođača, uprkos tome što se automobilska industrija već izvesno vreme muči s nabavkom poluprovodnika.

Evo liste električnih automobila koji će stupiti na tržište 2022. godine.

Maj

Genesis GV60: prvi istinski električni automobil korejske premijum marke, GV60, zasnivaće se na Hyundaijevoj E-GMP platformi, koju koriste Ioniq 5 i KIA EV6. Očekujemo pogon na sve točkove i izražene sportske performanse.

Lexus RZ: RZ je prvi Lexusov čisto električni model. Trebalo bi da pristigne na tržište do kraja 2022. godine, a po veličini je sličan Lexusu NX, koji je trenutno najprodavaniji model ove japanske marke. Zasnovan je na istoj platformi kao Toyota bZ4X i Subaru Solterra, s tim što je premijum pozicioniran. Snaga dolazi iz baterije od 71,4kWh, koja pruža do 402 kilometra dometa. Lexus obećava zadržavanje energije do 90% upotrebljivih kapaciteta nakon deset godina eksploatacije.

Mercedes-Benz EQT: Konačno, monovolumen koji bi možda mogao da bude „kul“. Koncept EQT, razvijen u partnerstvu sa Renaultom, prethodio je dizajnu nove T klase (rival Volkswagen Caddyja), ali još uvek nema reči da će integrisani nosač skejtborda preživeti…

Leto

Jun

Dacia Spring EV: Dacijin prvi električni automobil se drži filozofije firme da stvari održava jednostavnim. Dobijate četiri sedišta, električni motor od 45 ks i 225 kilometara dometa, ali i samo jednu zvezdicu na Euro NCAP testu.

Genesis Electrified GV70: Rival BMW-a X3 raspolaže s 490 ks, 700 Nm i autonomijom od 500 kilometara. Takođe ćete moći da napunite od 10 do 80% baterije za 18 minuta, uz punjač od 350 kW. Ostale karakteristike uključuju novi e-terenski režim za vožnju u izazovnijem okruženju, sistem za smanjenje buke i automatsko, elektronski kontrolisano ogibljenje.

Hyundai Ioniq 6: Ioniq 6 će biti Hyundaijev drugi čisti EV, vrlo verovatno sposoban da izazove takvo ime kakvo je Porsche Taycan. Trebalo je da pristigne do sada, ali promene na dizajnu u „poslednjoj minuti“ znače da je datum početka prodaje pomeren na sredinu 2022. godine. Kašnjenje je takođe za posledicu imalo da je Hyundai uspeo da implementira veću bateriju od 77 kWh, što je više od 72,6 kWh, pa bi sve trebalo da bude vredno čekanja.

Lotus Evija: Nova perjanica iz Hetela je čisto električni hiperautomobil, koji uz pomoć četiri elektromotora proizvodi zapanjujućih 2000 ks. Maksimalna brzina iznosi 320 km/h uz domet od 402 kilometra. Problemi vezani za pandemiju odgodili su lansiranje, ali ako pogon prototipa dođe do serijske proizvodnje, biće to vredno čekanja.

Mercedes-Benz EQE: Mercedesova nova limuzina veličine CLS-a, na „nišanu“ ima BMW i4 i Tesla Model 3, mada proizvođač iz Štutgarta kaže da će popuniti nišu između Modela 3 i Modela S. Automobil je napravljen od 100% recikliranog čelika, a nemačka firma tvrdi da će ponuditi domet do 660 kilometara.

Škoda Enyaq IV Coupe: Ovaj model se u odnosu na standardni razlikuje po iskošenom krovu. Očekuje se da će veličina baterije ostati ista kao i kod standardnog automobila, uz mogućnost poboljšane efikasnosti zahvaljujući unapređenoj aerodinamici kupe karoserijske konfiguracije. Samim tim, očekuje se autonomija od preko 536 kilometara, izvučena iz baterije od 77 kWh.

Jul

Nissan Ariya: Još jedan rival Volkswagena ID4. Modeli ulaznog nivoa imaju pogon na prednje točkove i pokreće ih baterija od 63 kWh, dok vrhunski e-Performance raspolaže pogonom na sva četiri točka, baterijom od 87 kWh i 395 ks.

Toyota bZ4X: Toyotin dugo očekivani električni prvenac, slično je pozicioniran kao Nissanova Ariya. Toyota ima bogato iskustvo u razvoju vrhunskih krosovera, ali neće joj biti lako da se istakne među već sada etabliranim rivalima. bZ4X će profitirati na dvadeset petogodišnjem iskustvu japanske marke na planu elektrifikacije, s dve varijante u ponudi: jednomotornom s 204 ks  i dvomotornom koja ima pogon na sve točkove i ubrzava do „stotke“ za 8,0 sekundi.

Volkswagen ID Buzz: Volkswagenov legendarni „kombi“ se vraća, ali izgleda radikalno drugačije uprkos svom retro stajlingu. ID Buzz će se od simbola „dece cveća“ transformisati u ozbiljno električno vozilo nakon 70 godina, zasnovan na varijanti MEB platforme nemačkog konglomerata. Sistem autonomne vožnje za ovaj model bi trebalo da bude spreman do sredine dekade.

 Jesen

Septembar

Renault Megane E-Tech Electric: Megane je jedan od sada već brojnih modela automobila transformisanih u krosovere. Ipak, nema mesta za paniku, jer su prvi utisci više nego pozitivni. Renaultov elektromobil se dobro vozi, efikasan je, a i raspolaže s 218 ks i 300 Nm. Do 100 km/h ubrzava za 7,4 sekunde. Takođe, nudi domet od 300 do 470 kilometara.

Lucid Air: Ovo je model koji bi mogao da promeni pravila igre u segmentu. Američka firma tvrdi da je njen pulen u stanju da prevali 805 kilometara u vrhunskim specifikacijama, izlazne snage od 1080 konja. Cene u SAD za ovaj automobil počinju neočekivano nisko, od 52.100 dolara (oko 49.500 evra), s tim što ulazni modeli raspolažu s 400 ks i Samsungovom baterijom od 75 kWh za domet od 386 kilometara

Zima

Novembar

Audi e-tron: Ovaj automobil će ove godine dobiti nešto više od standardne restilizacije, s ogromnom novom baterijom. Veruje se da autonomija može porasti s 400 na čak 600 kilometara.

BMW iX1: Ne ulaze samo BMW-ove „zveri“ od 600+ ks u totalnu elektrifikaciju. Uskoro ćemo dobiti i električnu verziju X1, koja će u komercijalnom smislu biti važna za bavarsku marku. On će efektivno zameniti i3 koji je s nama već deset godina i koji će po svemu sudeći biti ukinut.

Lotus Type 132: Lotus u pripremi ima električni SUV Eletre. Ne znamo šta će automobilski puritanci reći na to, ali ideja uopšte nije loša. Ciljajući cenu od 100.000 funti, Eletre će raspolagati maksimalnom brzinom od 260 km/h, ali ono što je fascinantnije je što će do „stotke“ ubrzavati za ispod 3,0 sekunde.

Još uvek čekamo na konkretne tehničke specifikacije, ali očekujemo kapacitet baterije od preko 100 kWh uz preko 600 ks. Maksimalni domet bi trebalo da bude nekih 560 kilometara. Ono što je takođe interesantno je što će se Eletre proizvoditi u Kini, ne u Hetelu, koji ostaje dom sportskih modela.

Hyundai Ioniq 5 N: Hyundaijev elektromobil retro stajlinga, biće najbrži automobil korejske marke, „usviran“ na oko 600 ks uz akreditive tipične za N performantnu liniju. Očekujemo dvomotorni pogonski sklop za ubrzanje do 100 km/h ispod 4,0 sekunde.

KIA EV6 GT: Kijin krosover visokih performansi biće brži od Porsche Taycana 4S sa svojih 585 ks.

Polestar 3: Polestar će proizvoditi 3 pored naslednika Volvoa XC90 u SAD, sa stilom pod uticajem Precept koncepta. Detalji su i dalje oskudni, što znači da nismo videli konačan dizajn, niti čuli podatke o napajanju. Očekujemo 100 odsto korišćenje obnovljivih materijala.

Decembar

BMW i7: Ovaj model bi mogao biti idealan izbor za one koji žele pravi limuzinski luksuz. Na „nišanu“ ima Mercedes-Benz EQS. Još uvek ne znamo tačno kako će izgledati, ali ono što znamo je da će posedovati bateriju od 105 kWh, koja obezbeđuje autonomiju do 645 kilometara, uz nekih 600 ks.

Škoda Enyaq vRS: vRS oznaka obećava visoke performanse, a u ovom slučaju se po prvi put pojavljuje na jednom električnom automobilu. Reč je praktično o Škodinoj verziji Volkswagena ID4 GTX, tako da je za očekivati da će posedovati identične performanse kao model iz Volfsburga

Ssangyong Korando E-Motion: Finansijski problematični Ssangyong je nedavno pronašao novog vlasnika, tako da ćemo verovatno videti Korando E-Motion ove godine. Ovaj robusni SUV će biti prvi čisto električni automobil firme, zasnovan na postojećem Korandu. Verovatno će se staviti naspram suparničkog, pristupačnog MG ZS EV

Šta to pristiže 2023. godine?

Ako ovogodišnja električna ponuda nije posebno uzbudljiva, 2023. će sigurno biti.

Fisker Ocean: Fisker ima mrlje u svojoj istoriji, ali to ne znači da Ocean treba otpisati. Ovaj model izgleda kao da bi mogao biti istinski rival Audija Q4 e-tron i Tesla Modela Y, s prostranim enterijerom i autonomijom od preko 402 kilometra. Evropske verzije će proizvoditi Magna Steir u Austriji, a cene će se kretati od pristupačnih tridesetak hiljada evra do 50.000 za više pozicionirane modele.

Ford Electric SUV: Ford je ostao prilično tih kada je reč o nazivu, ceni, veličini i premijeri svog nadolazećeg električnog SUV-a, ali je pružio neke detalje o tehničkim specifikacijama. Znamo da će izbor doći u vidu modela s jednim motorom i pogonom na zadnje točkove i „dvomotorca“ s pogonom na sve točkove.

Mini hečbek i Countryman: Od sledeće godine, Minijeva fabrika u Oksfordu će napraviti tranziciju na elektrifikovane pogonske sklopove, a ujedno će biti proširena linija modela. Hečbek s troje vrata će bez sumnje ostati visoko kotiran što se popularnosti tiče, a očekuje se i svestranija električna varijanta.

Peugeot E-308: Baterijsko-električne varijante Peugeota 308 u hečbek i karavanskom izdanju biće snažnije, efikasnije i s većim dometom od e-208. Baterija od 50 kWh će biti uparena s prednjim pogonom i elektromotorom koji isporučuje 156 ks i 270 Nm. Proizvodnja počinje u julu 2023. godine

Chevrolet Silverado EV: Da li ste mislili da će Chevrolet prepustiti Fordu svu slavu na planu električnih automobila? Naravno, nema šanse. Američka firma je skinula veo s novog Silverado kamioneta s dometom od 645 kilometara, što je nekih 150 kilometara više od Fordovog F-150 Lightninga s produženom autonomijom. Za ovaj model je dostupan baterijski paket od 200 kWh s tandemom motora i pogonom na sve točkove, isporučujući preko 670 ks i 1.057 Nm.

MG hečbek: Očekuje se da će biti predstavljen u narednim mesecima. MG-ov mali električni automobil će se pridružiti ZS EV i 5 EV u MG-ovoj električnoj liniji, ali je i dalje pod velom tajne.

Porsche Macan EV i Audi Q6 e-tron: Macan EV će biti Porscheov drugi pokušaj u oblasti elektrifikacije, ali verovatno se vredi kladiti da će nemačka firma ponoviti uspeh koji je imala s Taycanom. Počivaće na potpuno novoj platformi, koja je plod saradnje između Porschea i Audija. Očekujemo tandem motora, pogon na sve točkove, 710 ks i 1.000 Nm.

Audi će takođe iskoristiti ovu platformu za Q6 e-tron, sa sistemom punjenja baterije od 800 V, dometom od preko 480 kilometara, uz dostupnost sportske RS verzije.

Rolls-Royce Spectre: Prvi električni Rolls-Royce je veliki Spectre. Zauzeće sličnu tržišnu nišu kao Wraith, koristeći Architecture of Luxury platformu. Tandem elektromotora će isporučivati preko 600 ks.,

Smart SUV: Predviđen je da pristigne tokom 2023. godine, a proizvodnja će se odvijati u Kini. Smart je sada u okviru zajedničkog poduhvata Mercedesa i Geelyja.

Opel Astra: Da li će Astra slediti Corsu i ponoviti njenu popularnost? To je zagarantovano, jer ove godine nastupa u benzinskoj, dizel i „plug-in“ verziji, dok će sledeće godine biti dostupna u čisto električnom izdanju.

Volkswagen Aero-B: Nemački proizvođač se nada da će njegov planirani elektromobil u limuzinskoj formi biti rival Teslinog Modela 3 i Polestara 2. Najpre smo ga videli u konceptnoj ID Vizzion varijanti, ali sada znamo oficijelni naziv. Zasnovan je naravno na MEB platformi, posedovaće bateriju od 77 kWh i domet od 694 kilometra.

Priredio: Pavle Barta

Auto Moto Show

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.
Prethodni tekstNova studija kaže da sistemi vozačke asistencije mogu doneti više štete nego koristi
Sledeći tekst“Zeleni” vodonik za korak bliže masovnoj proizvodnji

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime