Naslovna INFO BMW objasnio zašto se odlučio za SUV a ne kupe po pitanju...

BMW objasnio zašto se odlučio za SUV a ne kupe po pitanju samostalnog M modela

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Svi mi koji smo se nadali da će naredni samostalni BMW M model, naslednik M1, biti neki atraktivni kupe, ostaćemo razočarani.

Za sada ni na vidiku nema takvog vozila, a umesto njega dobijamo XM, koji je „ideološki“ naslednik M1, ali u realnosti teško da možemo staviti bilo kakav znak jednakosti između velikog, teškog SUV-a i elegantnog, lakog kupea.

BMW XM prototip

Odgovor na pitanje zašto SUV a ne kupe i nije tako težak. Prošla su „zlatna“ vremena iz sedamdesetih i osamdesetih, kada su ljubitelji automobila maštali o performantnim kupeima. Danas je najbrže rastući segment onaj koji uključuje SUV/krosovere. On proizvođačima donosi profit, tako da ne treba da čudi što se imidž danas gradi na osnovu performantnih teškaša. Uzmimo kao primere Lamborghini Urus, Bentley Bentaygu, Aston Martin DBX, Maybach GLS itd. BMW M se nešto kasnije pridružuje ovoj „steroidnoj“ žurci, a XM će u serijskom izdanju debitovati pre kraja ove godine.

„U vreme kada smo napravili M1, svaka automobilska kompanija koja je želela da pokaže da ima nešto specijalno, kreirala je neki sportski model. To je bio segment u koji su svi želeli da uđu“, rekao je šef BMW M divizije, Frank van Meel. „Ako pogledamo situaciju danas, jasno uviđamo da je najveći, najvažniji i najbrže rastući segment onaj koji uključuje SUV/krosovere. U poređenju s drugim proizvođačima, nama i dalje nedostaje ultimativna luksuzna perjanica s M oznakom.“

BMW M1

Naravno, „puritanci“ teško da će se složiti s van Melovim rečima, niti će biti srećni zbog XM-a. Kupe s dvoje vrata i središnje pozicioniranim motorom bi bio mnogo „ekspresivnija“ stvar nego jedan SUV, mada će XM bez sumnje biti atraktivan za vožnju.

U svakom slučaju, BMW-u je pošlo za rukom da zaintrigira javnost, i mada novajlija nema dodirne tačke s M1, bliži je BMW M nasleđu nego što se to čini na prvi pogled. Bar tako misli van Mel.

BMW XM prototip

„U okviru našeg pedesetogodišnjeg nasleđa, uvek smo proučavali trkačke i serijske automobile u smislu kojim smerom idu i šta mogu da nauče jedni od drugih. Nastavljamo priču s XM modelom: on raspolaže V8 plug-in hibridnim sistemom, a naš budući trkač u LMDh prototip kategoriji takođe ima hibridni V8 pogon. Možete da vidite da ono što funkcioniše u trkama, takođe funkcioniše i kada je reč o visokoperformantnim automobilima“, dodao je on.

XM će debitovati kasnije ove godine u čast proslave 50. godišnjice M divizije. Inicijalne brojke kažu da će imati masu od oko 2.700 kilograma a pogoniće ga hibridizovani V8 motor koji će isporučivati 644 ks i 880 Nm u „osnovnoj“ verziji. Snažnija varijanta će pristići sledeće godine sa 750 ks i 1.000 Nm.

Auto Moto Show

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime