Naslovna ECO TECH Prve “procurele” fotografije nove generacije BMW-a X1 i iX1

Prve “procurele” fotografije nove generacije BMW-a X1 i iX1

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

BMW je odlučio da obelodani novu generaciju X1 uz prvi u istoriji čisto električni iX1.

Ova dva SUV/krosovera će svoju oficijelnu premijeru imati sutra, 1. juna 2022., ali neke fotografije su ipak pristigle na globalnu mrežu.

Iz perspektive stajlinga nema nekih iznenađenja, posebno ako u obzir uzmemo da smo već videli prototip X1, kao i iX1 u različitim špijunskim fotografijama. Dizajn prednjih i zadnjih svetala je interesantan, a fanovi će znati da cene činjenicu da farovi nisu razdvojeni.

Prednja maska je naravno uvećana, ali nije prenaglašena kao kod nekih drugih modela s BMW značkom, tako da se verovatno niko neće naći pogođenim.

Na „procurelim“ fotografijama možemo da vidimo oba modela, pa čak i neke specifikacije. Primera radi, možemo da vidimo da će iX1 moći da se puni putem AC priključka sa do 11 kW, dok opciona oprema omogućava AC punjenje do 22 kW.

U prevodu, baterija od 64,7 kWh može da se napuni sa do 130 kW uz pomoć jedinice s direktnom strujom, što znači da se 120 kilometara dometa dobija za samo 10 minuta, dok punjenje od 10 do 80 odsto baterije može biti obavljeno za samo 29 minuta.

BMW iX1 raspolaže koeficijentom otpora vazduha od samo 0,26, što je izuzetno dobar rezultat za jedan SUV. Što se pogonskog sklopa tiče, on pripada BMW-ovoj petoj generaciji električnih sistema.

Maksimalna autonomija po WLTP-u iznosi 438 kilometara, dok dva elektromotora obezbeđuju maksimalnu snagu od 200 kW (272 ks). Uz „boost“ funkciju, nakratko se isporučuje dodatnih 30 kW (40 ks).

Dakle, BMW iX1 za 2023. če raspolagati maksimalnom snagom od 272 konja tokom normalne vožnje, ali će u kratkim intervalima moći da isporuči do 312 ks. Mada se ne radi o M modelu, sve preko 300 ks u ovoj klasi osigurava više nego dinamičnu vožnju.

Kada govorimo o narednoj generaciji BMW-a X1, možemo da vidimo da zapremina prtljažnika varira od 540 do 1.600 litara. Enterijer je redizajniran, a sada ga krasi zakrivljeni displej instrumentacije od 10,25 inča, a tu je i 10,7-inčni ekran info-zabavnog sistema osetljiv na dodir.

BMW i dalje koristi konvencionalne dugmiće na volanu, što pozdravljamo, a uz to je implementirao BMW Operating System 8 u „mozak“ vozila. Ovo su takođe neke od karakteristika koje se očekuju u novom modelu: platforma na bežično punjenje, kožom presvučen obruč M Sport volana s multifunkcionalnim komandama, ganitura opcionih sportskih sedišta s funkcijom masaže itd.

Primetićete i nove ručke vrata, kao i Live Cockpit Professional sistem koji uključuje proširenu stvarnost i BMW inteligentni personalni asistent.

U svakom slučaju, ovih dana ćemo mnogo više saznati o novoj generaciji BMW-a X1, kao i njegovom električnom pandanu.

Auto Moto Show

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime