Naslovna INFO Škoda Fabia RS Rally2 pristiže s gotovo 300 ks

Škoda Fabia RS Rally2 pristiže s gotovo 300 ks

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Škoda je predstavila četvrtu generaciju Fabije pre nešto više od godinu dana, a bilo je samo pitanje vremena kada će na scenu stupiti i „naoštrena“ verzija.

Konačno je došao i taj dan, tako da je skinut veo s Fabije RS Rally2, koja je, mada je bazirana na istoj MQB A0 platformi kao serijski model, prošla kroz značajne modifikacije. U „Mamba“ zelenoj boji, ova džepna raketa raspolaže gotovo dvostruko većim vertikalnim aerodinamičkim pritiskom u odnosu na prethodni model.

Mada serijska verzija dolazi isključivo s prednjim pogonom i maksimalno 150 ks, Fabia RS Rally2 može da se pohvali pogonom na sve točkove i čak 291 ks. „Vatrena moć“ dolazi iz 1,6-litarskog turbomotora, koji ujedno isporučuje i 430 Nm. Ovaj agregat je baziran na 2.0 TSI VW grupacije, a snagu šalje na obe osovine putem petostepenog sekvencijalnog menjača.

Škodina sportska divizija je opremila Fabiju RS Rally2 diferencijalima na obe osovine. Ono što je interesantno, inženjeri su dodali elektrohidrauličnu kontrolu međuosovinskog kvačila, da bi deaktivirali prednju ili zadnju osovinu korišćenjem ručne kočnice. Ova karakteristika je veoma korisna prilikom brzih prolazaka oštrih krivina.

Naravno, šasija je u potpunosti revidirana u odnosu na regularan model, dok veličina naplataka ide od 15 cola (s diskovima od 300 mm) za trkanje na šljunku, do 18 cola ( s diskovima od 355 mm napred i 300 mm pozadi), za trkanje na asfaltu.

Da bi bila u skladu s FIA-inom regulativom, Fabia RS Rally2 poseduje rezervoar zapremine 82,5 litara, napravljen od najlona i gume, sa specijalnom penom iznutra, koja smanjuje rizik od curenja. Kućište rezervoara je napravljeno od kevlara i fiberglasa, dok je gorivo koje se koristi 100-odstotno sintetičko, izvorno iz obnovljivih izvora.

Maksimalna brzina očigledno ne predstavlja vrhunski prioritet za reli automobil, te Fabia RS Rally2 maksimalno može da pojuri „samo“ do 200 km/h. Što je logično, prenosni odnosi su kratki da bi se maksimizovala ubrzanja, a MacPherson ogibljenje na sva četiri točka je posebno skrojeno za potrebe ovog odela. RS Rally2 je značajno šira od serijskog modela, a krovni otvor je zadužen za bolji protok vazduha i snabdevanje svežim vazduhom unutar kabinskog prostora.

Nažalost, ne treba gajiti prevelike nade u vezi s novom Fabijom RS, jer se ona neće desiti. Pre oko godinu dana, bivši šef Škode, Tomas Šefer, odbacio je mogućnost povratka „hot heča“, tvrdeći da bi bilo suviše komplikovano graditi poslovnu konstrukciju na njemu. Međutim, treba podsetiti da VW i dalje prodaje Polo GTI, isključivo dostupan s DSG menjačem, koji isporučuje 207 ks i 320 Nm.

Auto Moto Show

Izvor: Škoda

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime