Naslovna INFO INDUSTRIJA I Ford Focus odlazi u istoriju 2025.

I Ford Focus odlazi u istoriju 2025.

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

„Plavi oval“ je zainteresovan za prodaju fabrike u Zarluiju, gde se proizvodi popularni kompaktni model.

Aprila 4., Ford je sklopio poslednji Mondeo u fabrici u Valensiji nakon pet generacija i tri decenije kontinuirane proizvodnje. Nije bilo potrebno mnogo vremena da se baci senka sumnje i na budućnost Focusa. Po najnovijim izveštajima, proizvodnja Fordovog modela iz C segmenta će nakon 29. avgusta biti značajno redukovana. Naravno, odgovor nije teško pronaći, jer ukoliko se osvrnemo oko sebe, ono što možemo da vidimo je da sve vrvi od krosovera. Njihova prodaja raste, dok je plasman tradicionalnih karoserijskih varijanti u sve većem padu.

Kako se ispostavlja, budućnost Golfovog rivala nije nimalo svetla, jer će biti u potpunosti ukinut 2025. To u suštini znači da je restilizovani Mk4 „poslednji Mohikanac“, s obzirom na to da nema planova o potencijalnom oživljavanju nekada popularne oznake u okviru buduće električne ere. Ipak, ono što treba spomenuti je da je Focus u Mk3 generaciji u ponudi imao i električnu varijantu.

Šef Forda za Evropu, Stjuart Rauli, potvrdio je loše vesti vezane za Focus. Čini se da je i budućnost fabrike u Zarluiju neizvesna, budući da „Plavi oval“ priznaje da nije pronašao soluciju za ovo postrojenje.

„Iznalazimo druge, alternativne mogućnosti za proizvodnju vozila u Zarluiju, uključujući i prodaju ovog pogona drugim proizvođačima. U našim postojećim planovima nemamo definisan model koji bi dolazio iz Zarluija.“

Doduše, i Mondeo i Focus se i dalje proizvode u Kini za lokalno tržište. Zapravo, model iz D segmenta je nedavno ušao u novu generaciju, što znači da će izvesno vreme i dalje biti prisutan u „Narodnoj republici“. Manji model je takođe revidiran, što podrazumeva da ni on neće nestati uskoro.

U međuvremenu, globalni Focus trpi snažne udarce zbog nestašica u lancu snabdevanja, što za posledicu ima vreme čekanja duže od 12 meseci. Jedan od glavnih problema se vrti oko SYNC4 info-zabavnog sistema, koji se proizvodi u ratom zahvaćenoj Ukrajini, što uzrokuje velika kašnjenja.

Stjuart Rauli je priznao da će biti „značajnog“ broja otpušatnja u Zarluiju, gde Ford zapošljava 4.600 osoba. „Realnost industrije je da proizvodnja električnih automobila zahteva manje ljudi“, zaključio je on.

Auto Moto Show

Izvor: Automobilwoche

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime