Naslovna ECO2 Prodaja električnih automobila u Evropi podeljena 50:50 između firmi i privatnih kupaca

Prodaja električnih automobila u Evropi podeljena 50:50 između firmi i privatnih kupaca

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

U Evropi se 54 odsto vozila registruje u poslovne svrhe, a kada je reč o električnim automobilima, odnos je podeljen na ravne časti s individualnim vlasnicima.

Opšte je poznato da se veliki deo prodaje automobila u razvijenim državama odnosi na firme, rentiranje i flotnu eksploataciju generalno. Poslovni svet deli tržište s privatnim vlasnicima koji nove automobile kupuju u prodajnim salonima. Kao što smo spomenuli u uvodu, na Starom kontinentu se više od polovine prodaje novih automobila odnosi na poslovni sektor.

Zapravo, tokom prvog kvartala 2022., 54 odsto prodaje vozila se odnosilo na poslovne entitete. Podaci su sakupljeni iz 17 evropskih zemalja, sugerišu da je procenat pao u odnosu na 2020., uglavnom zbog procvata električnih automobila. Samim tim nameće se pitanje – da li elektromobili imaju tako veliki uticaj na region?

Polovina električnih vozila pripada firmama, polovina privatnim vlasnicima

Analiza JATO Dynamicsa otkriva da je neznatno više baterijski električnih vozila (50,2 odsto) u prvom četvoromesečju ove godine otišlo u okrilje firmi. To je manje u odnosu na ukupan kontinentalni prosek koji iznosi 54 odsto. Pored toga, procenat potražnje je niži nego onaj u poslovnom sektoru u smislu potražnje za automobilima s motorima s unutrašnjim sagorevanjem, gorivnim ćelijama, blagim hibridima i plug-in hibridima.

Drugim rečima, procvat električnih automobila u Evropi u velikoj meri može da se pripiše zainteresovanosti privatnih korisnika. Ovo je veoma dobro za automobilsku industriju, jer su marže obično više kada je reč o pojedinačnoj prodaji, nego kada se vozila isporučuju korporacijama. Pored toga, ovo je signal da potrošači reaguju na povlastice koje su pružile brojne vlade u regionu.

Ono što je takođe pozitivno je da potražnja nije pokretana veštačkom prodajom, poput prakse „samoregistracija“. O čemu se zapravo radi? Naime, mnoge marke prodaju svoja vozila prodajnim salonima da bi prikazale bolje prodajne rezultate krajem svakog meseca. Što je više privatnih registracija, to je bolje za profitabilnost kompanije, a ujedno je lakše razumeti tržišne trendove.

Plug-in hibridi na meti flotne prodaje

Za razliku od zdravog prodajnog miksa električnih automobila u Evropi, hibridi i plug-in hibridi u velikoj meri gravitiraju flotnoj prodaji. Naime, podaci pokazuju da se 69 odsto zabeleženih registracija u prvom kvartalu odnosi na kompanije i flotnu prodaju, što znači da je samo 31 odsto ovih automobila otišlo u ruke privatnih vlasnika.

Ovaj tip vozila je postao dobra alternativa za brojne firme širom Evrope zbog niže potrošnje goriva i izvesnih poreskih povlastica, u zavisnosti od zemlje.

Fenomen zvani Dacia Spring

Mada je Tesla Model 3 najpopularniji električni automobil, bilo da se radi o poslovnim ili privatnim kupcima, Dacia Spring je model koji ima najveći udeo kod regularnih kupaca u smislu ukupne prodaje.

Zapravo, na pojedinačne registracije se odnosi čak 83 odsto ukupnog plasmana ovog modela u prvom kvartalu, što je refleksija situacije sa Sanderom i Dusterom kod automobila s motorima SUS, koji su u čak 88, odnosno 84 odsto slučajeva otišli u ruke privatnih kupaca, što ih ujedno čini bestselerima među individualnim potrošačima.

Auto Moto Show

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime