Suzuki Jimny bi mogao da se vrati u igru kao putnički automobil s petoro vrata i elektrifikovanim pogonskim sklopom.
Kompaktni 4×4 model je povučen s evropskog tržišta 2020. zbog negativnog uticaja koji je imao na Suzukijevu prosečnu flotnu emisiju ugljen-dioksida, mada je ostao prisutan na drugim tržištima.
Vratio se godinu dana kasnije u ograničenoj seriji u verziji komercijalnog vozila s dva sedišta, jer je regulativa u ovom segmentu manje oštra.
Međutim, Jimny je spažen kako se ponovo testira na Starom kontinenta sa značajno dužim međuosovinskim rastojanjem, što nagoveštava i novu karoseriju s petoro vrata.
Navodno je primećen s isključenim motorom SUS, što sugeriše da se radi o nekoj vrsti hibridnog pogona ispod haube.
Suzuki u Evropi više nema u ponudi neelektrifikovane pogonske sklopove, tako da bi hibridni sistem mogao da bude Jimnyjev adut kada je reč o povratku u prodajne salone.
Očekuje se da će Jimny hibrid koristiti sličnu kombinaciju koja je već prisutna u Suzuki Vitari. Opcije uključuju 1,4-litarski blagi hibrid sa 129 ks i 1,5-litarski hibrid sa 115 konja.
Pre nego što je povučen iz prodaje, Jimny je bio pogonjen atmosferskim motorom radne zapremine 1,5 litara sa 100 ks, koji je oficijelno emitovao čak 154 g/km CO2.
Pored toga što će posedovati čistiji pogon, Jimny bi mogao da bude tržišno konkurentniji i usvajanjem para zadnjih vrata.
Dodatna praktičnost bi omogućila da se bolje nosi s većim rivalima kao što je Dacia Duster, pa čak i „lajfstajl“ orijentisanim krosoverima poput Toyote Yaris Cross.
Očekuje se da će imati međuosovinsko rastojanje 300 milimetara duže u odnosu na standardnih 2.550 milimetara, dok će širina i visina ostati neizmenjene.
Auto Moto Show