Naslovna ECO2 Renault 4 se vraća kao priuštiv i praktičan električni automobil

Renault 4 se vraća kao priuštiv i praktičan električni automobil

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Kultni Renault 4 će se vratiti na automobilsku scenu s retro dizajnom i naravno električnim pogonom.

Nova generacija Renaultovih čisto električnih modela u život vraća neke kultne oznake, a dobre vesti su što novajlje pristižu s atraktivnim retro dizajnom, u šta smo se već uverili kada je reč o Renaultu 5 EV.

„Četvorka“ se, kao što znamo, proizvodila čak 31 godinu, a tokom tog perioda je prodato više od osam miliona primeraka. Kreirana je kao odgovor na Citroen 2CV, u cilju obezbeđivanja jednostavnog, praktičnog i jeftinog transporta za sve veći broj vlasnika automobila tokom šezdesetih godina prošlog veka.

Prošle godine, Renault je predstavio novo konceptno vozilo pod imenom „AIR4“, uz asistenciju kompanije TheArsenale, koje je konstruisano u čast 60. godišnjice od lansiranja prvobitnog Renaulta 4.

Renault AIR4

Karoserija predstavlja čist omaž originalu, ali s LED farovima i nešto zaobljenijim formama. Očekujemo da čisto električni serijski model takođe evocira na svog direktnog pretka, možda ne u tolikoj meri kao AIR4.

Prikazi predloženog dizajna za Renault 4 su takođe obelodanjeni, kao i nova verzija logoa na kojem se nalazi broj „4“, što dodatno daje na važnosti glasinama da je serijski model na putu.

Novi Renault 4 će se pridružiti „uskrsnutom“ Renaultu 5 u okviru retro električne linije, a sudeći po prikazima, zadržaće dosta toga što je karakterisalo dizajn originalnog automobila, deleći njegov „kutijast“ izgled, okrugle farove i uspravan prednji deo.

Novi Renault 4 bi trebalo da zauzme istu proizvodnu nišu kao i njegov legendarni prethodnik, ali s električnim pgonom. Takođe bi trebalo da bude praktičniji u odnosu na aktuelne Renaultove elektromobile, što znači da će imati izdašan prtljažnik, obilje kabinskog prostora i potencijalnu komercijalnu varijantu. Ekskluzivni renderi koje je kreirao Auto Express na osnovu patent slika, trebalo bi u velikoj meri da sugerišu kako će izgledati krajnji proizvod.

Novi Renault 4 je deo agresivne Renaultove kampanje elektrifikacije. Naime, francuska marka se već priprema za premijeru novog, čisto električnog Meganea sledeće godine, rekavši da će do 2025. lansirati 10 novih elektromobila. Sedam od njih će nositi Renaultov bedž a tri oznaku Alpine.

Francuska kompanija smatra da će imati „najzeleniji“ prodajni miks u Evropi do sredine ove dekade, s preko 65 odsto ponude koju će činiti čisto električni ili elektrifikovani automobili. Takođe, do 90 odsto modela će biti čisto električno do 2030., javljaju iz Renaulta.

Šef kompanije, Luka De Meo, nedavno je potvrdio da će u budućnosti biti dodatnih retro inspirisanih modela u ponudi, nakon veoma dobrog prijema Renault 5 Prototypea od strane publike. „Toliko je mnogo proizvoda koji su ispisali istoriju, tako da bi bila šteta ne povezati se ponovo s njom i dugom tradicijom.

Mi nismo ovde samo da bismo gledali u retrovizor, mi smo ovde da bismo ponovo izumeli stvari, a smatram da je Renault 5 dobar primer“, rekao je De Meo. „Mnogi ljudi mi kažu, ’zašto idete s retro dizajnom?’ Ovo nije retro dizajn, ovo je potpuno novi koncept. U našem ’tefteru’ imamo mnogo novih stvari koje čekaju da ugledaju svetlost dana.“

Novi Renault 4: platforma i pogonski sklop

Kada je lansiran prvobitni Renault 5, on je mehaniku pozajmio od „četvorke“. Međutim, ovoga puta su uloge zamenjene. Očekuje se da budući Renault 4 iskoristi istu CMF-BEV platformu na kojoj počiva i električna „petica“, što je sasvim logičan potez, da bi se troškovi spustili na minimum.

Renault je nagovestio maksimalan domet od 400 kilometara za automobile na CMF-BEV arhitekturi, koja je dizajnirana specifično za jeftinije, male električne automobile koji dolaze sa standardizovanim elektromotorom od 136 ks.

Tradicionalno, „četvorka“ je uvek bila cenovno pozicionirana nešto ispod „petice“, ali u ovom slučaju očekujemo sličnu cenovnu politiku.

Ukoliko koncept naiđe na dobar prijem, De Meo bi projektu mogao da da „zeleno svetlo“, što znači da bi prodaja mogla da počne ubrzo nakon debija nove „petice“. U prevodu, prve isporuke očekujemo krajem 2023. odnosno početkom 2024.

Šta kažu ljubitelji Renaulta 4?

Članovi foruma ljubitelja „četvorke“ smatraju da bi bilo interesantno videti aspekte prvobitnog modela na novom automobilu. Budući da je original bio proizvod francuskog nekonvencionalnog načina razmišljanja, jedan od prvih malih hečbeka, automobil s rashladnim sistemom koji nije zahtevao održavanje, sa sklopivim naslonima zadnjih sedišta i sklopivim prednjim sedištem, od novajlije se ne očekuje ništa manje po pitanju inovativnosti.

Originalna „četvorka“ je bila jeftina, praktična i jednostavna za održavanje, dodaju ljubitelji kultnog francuskog modela. Imala je više prostora u prtljažniku od prosečnog karavana, a to nije bilo sve na planu upotrebljivoasti. Pored toga, automobil je krasio upečatljiv dizajn, koji ga je učinio vanvremenskim. Dakle, novi Renault 4 mora da bude praktičan, inovativan i simpatičan, mora pronaći način da se svidi svakome.

Uglavnom, očekivanja su velika, a nadamo se da će ih nova (elektirčna) „četvorka“ ispuniti.

Auto Moto Show

Izvor: Auto Express

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime