Naslovna INFO Toyota Crown 2023.: novi hibridni sedan u krosover stilu

Toyota Crown 2023.: novi hibridni sedan u krosover stilu

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Mada Toyota Crown nije etablirano ime na evropskom i američkom tržištu, radi se o modelu koji je veoma popularan u Japanu i drugim regionma.

Doduše, Crown je bio dostupan u Americi kratak period do sedamdesetih, a „preživeo“ je od tada čak šesnaest generacija na domaćem tržitu, s tim što je poslednja iteracija predstavljena 2018.

Crown se sada vraća u američku gamu, ali ne u formi koju bi mnogi očekivali. Naime, model za 2023. je zapravo sedan srednje veličine povišenog klirensa s BZ4X inspirisanim detaljima i „leksusovskim“ enterijerom. Čak dolazi u dvotonskom finišu u vrhunskim nivoima opreme, uz mogućnost odabira jednog od dva hibridna pogonska sistema. Sve u svemu, novi Crown raspolaže pristojnim luksuzom i odmerenom snagom.

Hibrid u svakom slučaju

Toyota inicijalno u ponudu stavlja dva različita pogonska sklopa. Osnovni XLE i srednje pozicionirani Limited dolaze standardno s 2,5-litarskim četvorocilindrašem, uparenim s četvrtom generacijom Toyotine hibridne tehnologije. Ova postavka uključuje dva elektromotora s namenskim EV režimom za prelazak kratkih distanci i sporiju vožnju, koji doprinosi prosečnoj potrošnji goriva od 6,2 litra benzina na pređenih 100 kilometara. Elektronski CVT je jedini dostupan menjač.

Vrhunski Platinum model raspolaže s nešto više snage s novim Hybrid Max sistemom, koji kombinuje 2,4-litarski turbomotor s dva elektromotora. Crown pogonjen ovim sklopom raspolaže s 340 ks, ali uz prosečnu potrošnju od 8,4 litra benzina na 100 kilometrara. Pored toga, snažniji Crown odbacuje eCVT u korist šestostepenog automatika s polugicama za menjanje stepena prenosa na volanu.

Sve tri verzije raspolažu standardnim pogonom na sve točkove, s tim što Hybrid Max Platinuma u priču uvodi E-Four Advanced AWD sistem po prvi put prisutan u jednoj Toyoti. Ova jedinstvena postavka do 80 odsto snage šalje na zadnje točkove, što na viši nivo podiže dinamičke atribute Crowna u Platinum paketu opreme.

To nije sve, jer su poboljšanja odrađena i na ogibljenju. Dok XLE i Limited koriste tradicionalne prednje opruge i multilink pozadi, što je uobičajena postavka kod Toyotine TNGA arhitekture, Platinum koristi snadardno adaptivno varijabilno oslannjanje, za koje Toyota kaže da minimzuje naginjanje karoserije i poboljšava agilnost. Platinum poseduje i dva dodatna režima vožnje, uključujući „Individual“ postavku za dodatno podešavanje.

Odaberite svoju „krunu“

Bez obzira na polarizujući stajling, moguće je individualizovati spoljašnjost novog Crowna. Standardni naplaci kod XLE i Limiteda su dvotonske jedinice od 19 cola, dok je dostupan Advanced paket za Limited, koji uključuje u paket primerke od 21 cola. Naravno, Platinum Crown pruža jedinstvene dizajnerske detalje, u koje se ubraja dvobojna karoserija. Točkovi su standarnog prečnika 21 cola, s 10 paoka i crnim akcentima.

Enterijer Crowna daleko manje privlači pažnju od spoljašnjosti, s tim što osnovni XLE u ponudu stavlaj Softex veštačku kožu. Limited i Platinum, u međuvremenu, dostupni su s pravom goveđom kožom, standardnim grejanjem i ventilisanjem prednjih sedišta i grejanjem zadnjih, uz takođe standardni panoramski krov.

Najnovija iteracija Toyotinog info-zabavnog sistema takođe pronalazi svoje mesto u novom pulenu japanskog proizvođača, a radi se o 12,3-inčnoj jedinici koja ukrašava armaturnu tablu. Apple CarPlay i Android Auto funkcije se podrazumevaju, kao i 4G Wi-Fi. Sve verzije Crowna mogu da se pohvale Toyota Safety Sense 3.0 sistemom.

Toyota još uvek nije objavila cenovnik za novi Crown, ali očekujemo da će i on uskoro biti dostupan.

Auto Moto Show

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime