Naslovna ECO2 Modeli mejnstrim marki VW grupacije će deliti većinu komponenti uz različit dizajn

Modeli mejnstrim marki VW grupacije će deliti većinu komponenti uz različit dizajn

ID. rethinks the automobile – fully electric, a range of up to 600 km, ready for fully automated driving. The innovative technology concept creates more space and greater flexibility than ever previously possible in the compact class.

Električna vozila omogućavaju proizvođačima automobila da iznalaze nove načine proizvodnje. Napredniji proizvodni procesi i jednostavniji hardver, mogli bi da dovedu do kapitalnih ušteda za automobilske kompanije.

Što se VW grupacije tiče, to znači da će njeni „mejnstrim“ modeli izgledati radikalno drugačije, ali će većinu komponenti deliti u doglednoj budućnosti.

U nedavnom intervjuu, šef Volkswagena, Tomas Šefer, koji takođe nadgleda visokoserijske marke VW grupacije, izjavio je da će se konglomerat fokusirati na diferenciranje dizajna svakog individualnog brenda, što će omogućiti da se pojednostavi ponuda u oblasti pogona i nivoa opreme. To se prvenstveno odnosi na Volkswagen, Škodu i Seat.

Čak 80 odsto isporuka VW grupacije vezuje se za tri dotične marke, a Šefer kaže da se kompanija nada da će ostvariti 20-odstotnu dobit po pitanju efikasnosti.

VW grupacija se takođe nada da bi njeni „mejnstrim“ brendovi mogli da dele fabrike, komponente i druge stvari, što će proizvodni proces učiniti efikasnijim u smislu troškova. MEB platorma predstavlja takav primer, jer ona čini osnovu za brojne modele različitih proizvođača. Šefer je takođe izjavio da koncern mora da bude konkurentniji, a to će biti ostvareno dodavanjem većeg broja SUV/krosovera portfoliju.

VW grupacija se već priprema za takvu budućnost s Trinity projektom, novom EV arhitekturom koja će činiti osnovu za novu generaciju električnih automobila. Novo vozilo koje će počivati na novoj Scalable Systems platformi će navodno uključiti detalje stajlinga krosovera, sedana i hečbeka, što bi trebalo da podseća na novu Toyotu Crown, koja se pozicionirala negde između limuzine i krosovera.

Kako elektromobili budu postali norma sa svojim paketima baterija, elektromotorima, ekranima i softverima, proizvođači će više pažnje obratiti na dizajn da bi diferencirali svoje proizvode. Električni automobili predstavljaju značajnu promenu u industrijskim okvirima, smanjujući kompleksnost na planu proizvodnih procesa, pojednostavljujući pogonsku ponudu. Koncept deljenja komponenti nije nov kada su u pitanju marke koje su pod zajedničkom matičnom kompanijom, ali tranzicija ka električnim automobilima otvara neke nove mogućnosti za proizvođače.

Auto Moto Show

Prethodni tekstNovi Civic Type R se predstavio publici (GALERIJA)
Sledeći tekstStellantisov novi program omogućava vožnju elektromobila za 110 evra mesečno

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime