Naslovna ECO2 Tesla se u Evropi suočava sa sve oštrijom konkurencijom

Tesla se u Evropi suočava sa sve oštrijom konkurencijom

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Evropsko automobilsko tržište nastavilo je da se suočava s teškoćama u prvoj polovini godine. Najnoviji podaci koje je objavio JATO Dynamics, ukazuju na to da je broj novih registracija pao za 14 odsto u odnosu na isti period 2021., dostigavši 5,54 miliona jedinica u 27 evropskih zemalja.

Ova brojka se razlikuje u odnosu na pozitivan trend u Kini (+3,4 odsto), ali je bolja u poređenju s rezultatima u SAD, gde je prodaja pala za 18,2 odsto.

Među faktorima koji su sprečili dalji pad su SUV/krosoveri i električni automobili. Prvonavedeni su doživeli pad od samo 4 odsto i predstavljaju gotovo polovinu čitavog obima. Potonji su prošli mnogo bolje, s povećanjem broja registracija s 485.000 u prvoj polovini 2021. na 633.200 primeraka u prvom polugodištu 2022., što je rast od 31 odsto. To znači da se sada na baterijski električna vozila (BEV) odnosi 11,4 odsto ukupnog tržišta, što je gotovo četiri tržišna poena više u odnosu na udeo iz prošle godine.

Usporena ekspanzija Tesle

Na porastu potražnje za baterijski električnim automobilima nisu svi proizvođači profitirali podjednako. Tesla, primera radi, nije poentirao na ovom rastu, i mada je registrovala više automobila nego ikada ranije, američka marka je po stopi rasta zaostala u odnosu na ukupno tržište. Suočen s problemima u vezi s dostupnošću novih automobila zbog stopiranja proizvodnje u fabrici u Kini, Tesla je doživeo pad tržišnog udela s 13,75 odsto u prvih šest meseci 2021., na 13,33 odsto u prvom polugodištu 2022.

Gubitak od 0,42 poena pozicionira Teslu na treće mesto među proizvođačima u Evropi s najvećim tržišnim padom u tom periodu. Volkswagen grupacija vodi s padom od 5,7 tržišnih poena, a sledi Nissan s 1,4 poena. Američka kompanija je snažno pogođena masivnim padom broja registracija Modela 3 u junu, od čak 76 odsto, a radi se o mesecu koji je obično „jak“ po pitanju obima prodaje.

Kako se Tesla prestrojava ka punoj operativnosti nove fabrike u Berlinu, i dalje zavisi od proizvoda koji izvorno potiču iz udaljenih pogona. Međutim, postoje drugi razlozi usporavanja u Evropi.

Konkurencija veća nego ikada ranije

Model 3 se suočava sa sve jačom konkurencijom. BMW i4 i Polestar 2, dva su direktna rivala Teslinog modela koji su nastavili da napreduju u junu. Takođe, kao što je slučaj u SAD i Kini, Tesla Model Y je postao njegova ozbiljnija i atraktivnija alternativa, tako da je došlo do „sukoba interesa“ u sopstvenom dvorištu. Zapravo, Model Y je zabeležio najveći broj registracija u segmentu električnih automobila u Evropi u prvih šest meseci ove godine.

Trka u elektrifikaciji uključuje gotovo sve automobilske marke dostupne na Starom kontinentu. BMW grupacija, primera radi, najbrže je rastući proizvođač u ovom segmentu, s tržišnim udelom koji je porastao s 5,76 odsto u prvoj polovini 2021., na 8,37 odsto godinu dana kasnije. Najnoviji proizvodi, kao što su iX, iX3 i i4, uživaju u pozitivnom odzivu publike.

Hyundai grupacija takođe beleži rast brži od svojih rivala zahvaljujući odličnim rezultatima koje beleže Hyundai Ioniq 5 i Kia EV6, ali i dobrim pozicijama Hyundai Kone i Kije Niro. Hyundai se korektno pozicionirao kao ozbiljan proizvođač električnih vozila s atraktivnim proizvodima i konkurentnim cenama. Stellantis je takođe profitirao tokom ovog perioda. Ovaj koncern je utvrdio svoju poziciju kao drugi proizvođač baterijsko-električnih automobila u Evropi, iza Volkswagen grupacije.

Ovako dobar rezultat Stellantis može da zahvali električnom Fiatu 500, trećem najprodavanijem čisto električnom automobilu na Starom kontinentu. Čini se da Fiatova ikona ponavlja uspeh verzije s motorom SUS, a njeni aduti su i dalje oličeni u atraktivnom dizajnu, lakoj vožnji i niskim troškovima održavanja.

Auto Moto Show

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime