Maserati GranTurismo Folgore isporučuje preko 1.200 ks, a fotografisan je bez kamuflaže.
„Špijuniran“ je u Pebl Biču u Kaliforniji, što znači da globalnu premijeru možemo da očekujemo uskoro. Čisto električna varijanta GranTurisma raspolaže s tri motora uz aktivno vektorisanje obrtnog momenta.
Maserati je svog novajliju nazvao „prvi luksuzni EV kupe“, i prilično je očigledno da će pandan bez krova biti etiketiran kao „prvi luksuzni EV kabriolet“. Očekuje se da će elektromobil imati 175 kilograma manju masu u odnosu na V6 pandan.
Treba imati u vidu da je dotični motor SUS u GranTurismu Nettuno jedinica, koja je debitovala u MC20. Umesto menjačke kutije s dvostrukom spojnicom, koju koristi i C8 Corvette, očekuje se da će turbo V6 biti uparen sa ZF 8HP automatikom s konverterom obrtnog momenta.
Mada nije zvanično potvrđeno, Maserati neće u ponudi staviti manuelni menjač. Ne samo što bi se lošije prodavao u poređenju s automatikom i električnom verzijom, već bi takođe bio sporiji u sprintu do „stotke“ od njih. Iz tog razloga su i Ferrari i Lamborghini ukinuli manuelne menjače. Takođe je vredno pomena da podešavanje vozila za dotičnu transmisiju košta poprilično.
Maserati takođe ističe da će imati najbrži električni automobil u premijum segmentu, koji do 100 km/h ubrzava na nešto više od 2 sekunde, uz dodatnu opasku da maksimalna brzina iznosi preko 300 km/h.
Italijanska luksuzna marka je takođe navela najbolje vozne osobine u klasi, najnižu karoseriju u segmentu premijum električnih vozila, poseban kontrolni modul vozne dinamike, invertere izvedene iz rešenja iz Formule E i platformu napravljenu od više materijala.
Da li će to biti dovoljno da se nadmaši Tesla Model S Plaid, vreme će pokazati. Možda će čak i veći rival Maserati GranTurismo Folgorea biti budući Dodgeov električni „muscle“ model, koji je upravo predstavljen u vidu atraktivnog koncepta.
Auto Moto Show