Bugatti ne krije da je Chironov naslednik na putu, ali je novajlija i dalje pod velom misterije kada je izgled u pitanju.
Britanski Autocar je imao priliku da intervjuiše nekoliko dizajnera koji su učestvovali u kreiranju novog modela.
„Biće fascinantan, proporcionalno, tehnološki, u smislu inovacija, u smislu onoga što ne očekujete. Prosto će oduvati ljude, izuti ih cipela, i zaista, rad na njemu predstavlja veliku radost“, rekao je zamenik Bugattijevog direktora dizajna, Frenk Hejl. On je takođe sugerisao da će biti fascinantniji od Mistrala s otvorenim krovom, koji je debitovao na Nedelji automobila u Montereju.
Šef kompanije, Mate Rimac, kaže da će novi Bugatti imati motor s unutrašnjim sagorevanjem koji će biti temeljno elektrifikovan. U nedavnom videu, on je spomenuo pogonski sklop rekavši: „Ići će suprotnim smerom u odnosu na ono što svi verovatno očekuju.“
Bugattijev šef dizajna, Ahim Anšajt, osvrnuo se na sopstveno učešće u stajling novog modela rekavši: „Postoje mogućnosti da forma Bugattija bude više atletska u budućnosti, bez gubljenja opšte suverenosti. Biće nekih prepreka zbog imperativa u vidu performansi, ali do sada smo upoznali svaki centimetar naših automobila, tako da tačno znamo gde će nam promene biti od pomoći a gde će kreirati problem.“
Po ranijem izveštaju, Bugatti je već kompletirao dizajn za novi model, a kompanija ga je navodno predstavila klijentima da bi sakupila porudžbine. Javna premijera bi mogla da se odigra 2024.
Bugatti je sada u fazi kompletiranja proizvodnje 500 Chirona. Svi naravno imaju kupce, ali kompanija mora da ih sklopi, a nedavno je isporučen poslednji Super Sport 300+.
Sve ukazuje na to da je Mistral poslednji Bugattijev proizvod baziran na Chironu. Ujedno, vrlo verovatno je da će naslednik označiti kraj quad-turbo 8,0-litarskog W16. Što se Mistrala tiče, svaki primerak košta pet miliona evra, ukupno će biti proizvedeno 99 jedinica, a kompletna serija je već rasprodata.
Auto Moto Show