Naslovna GEDŽETI Bivši Appleov šef dizajna smatra da dugmići i prekidači treba da se...

Bivši Appleov šef dizajna smatra da dugmići i prekidači treba da se vrate u vozila

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Sve veći broj proizvođača automobila se oslobađa fizičkih dugmića i prekidača unutar kabinskog prostora, a to je trend koji se baš i ne sviđa svakome.

Naravno, jeftinije je jednostavno instalirati veliki ekran, integrisati sve kontrolne jedinice unutar info-zabavnog sistema i nazvati to „modernom tehnologijom“. Međutim, ovo rešenje nailazi na negativan odziv kod kupaca, a verovatno ste primetili da i mi tu soluciju često kritikujemo u našim testovima automobila. Eksperti u oblasti dizajna su se takođe pridružili opštem mišljenju.

Džoni Ajv je čovek koji je dizajnirao prvobitni iMac, iPod, iPhone i iPad. Ipak, on je 2019. napustio Apple i osnovao sopstvenu dizajnersku firmu LoveFrom, zajedno s industrijskim dizajnerom Markom Njusonom. Jedno je sigurno, a to je da Ajv poseduje stručnost i znanje u vezi s onim šta se kupcima sviđa a šta ne, kada govorimo o info-zabavnim tehnologijama.

On je nedavno govorio na panel sednici u okviru konferencije održane u SAD, pored šefa Applea, Tima Kuka i Loren Pauel Džobs. Ajv smatra da će potražnja za fizičkim dugmićima i ostalim kontrolnim jedinicama početi da raste, a proizvođači automobila će verovatno morati da revidiraju svoju strategiju u oblasti dizajna enterijera. Ne možemo a da se ne složimo s Ajvom. Fizičke komande su neophodne, bar kada su osnovne funkcije u pitanju i to se neće uskoro promeniti.

„Mislim da postoje fantastične mogućnosti vezane za interfejs kao što je ekran osetljiv na dodir. Međutim, mi smo i dalje fizička bića. Smatram da bi tas na vagi mogao da prevagne ka proizvodima koji zahtevaju fizički angažman.“ Moderator panel sednice je čak pitao Ajva kako bi s dizajnerskog aspekata izgledao njegov automobil, ali je dizajner jednostavno odgovorio: „Ne mogu Vam to reći“.

Pre oko godinu dana, Ajvova nova kompanija je potpisala ugovor o saradnji s Ferrarijem i njegovom holding kompanijom Exor. Ova dizajnerska kompanija je poznata po tome što ne želi da bude previše eksponirana, tako da nema oficijelnu internet stranicu niti je prisutna na društvenim mrežama. Detalja u vezi s dogovorom između dve strane ostaju nepoznati, mada se Ajv pridružio takozvanom „Partnerskom savetu“ Exora, koji je zapravo godišnji forum za etablirane partnere i prijatelje kompanije.

Auto Moto Show

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime