Naslovna AKTUELNO Purosangue u misiji donošenja značajnog profita za Ferrari

Purosangue u misiji donošenja značajnog profita za Ferrari

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Jedan od najželjnije iščekivanih modela automobila ove godine je konačno stupio na scenu. Naravno, reč je o Ferrariju Purosangue, prvom SUV modelu italijanske marke.

Mada u Maranelu tvrde a je Purosangue u klasi za sebe, javnost konačno može da se upozna s najnovijim Ferrarijevim proizvodom nakon višegodišnjih spekulacija. Purosangue je jedno od malobrojnih vozila na koje pažnju obraćaju i javnost i finansijski svet, što je od velikog značaja za italijansku marku.

Ostavljajući po strani tehničke specifikacije i dizajn Purosanguea, ovo vozilo Ferrari pozicionira u totalno drugačiji marketinški sektor. Mada ga kompanija ne smatra SUV-om, potpuno je jasno da on predstavlja odgovor na kreacije Rolls-Roycea, Bentleyja, Aston Martina i Lamborghinija.

Segment luksuznih SUV modela

Tradicionalni F segment, čiji je sinonim Mercedes-Benz S klase, dobio je i superSUV diviziju, a prošle godine se na nju odnosila prodaja od 14.200 jedinica. To uključuje Bentley Bentaygu, Lamborghini Urus, Aston Martin DBX i Rolls-Royce Cullinan. Njihova zajednička prodaja je porasla za 40 odsto od 2020., a očekuje se da u 2022. bude još veća. Četiri navedena modela, s različitim cenama i pozicioniranjem, uživaju u dvocifrenom procentualnom prodajnom rastu, s tim što je Aston Martinov pulen ostvario „plus“ od čak 400 odsto.

Ovi superSUV-ovi se u najvećoj meri prodaju u SAD i Kanadi (31 odsto ukupnog obima u 2021.). Potražnja je u Severnoj Americi porasla za 46 odsto na više od 4.400 jedinica. Drugo po veličini tržište predstavlja Kina, s više od 3.700 prodatih primeraka, što je rast od 23 odsto.

Na trećem mestu je Evropa s 3.622 jedinice (+33 odsto u poređenju s 2020.). Na Starom kontinentu, lider je Velika Britanija, na koju se odnosi 40 odsto ukupnog evropskog totala, a slede Nemačka s 26 odsto, Švajcarska sa 6,3, Italija 5,1 i Francuska s 3 odsto.

U smislu tržišnog prodora u okviru SUV prodaje, Monako je vodeći jer se na njega odnosi 4,8 odsto, Andoru 0,4 i Katar 0,3 odsto.

Ispravno pozicioniranje

Na osnovu informacija i oficijelnih fotografija koje nam je pružio Ferrari, čini se da je Purosangue pravi proizvod s visokim potencijalom. Na prvom mestu, pozicioniranje kao još jednog sportskog automobila s četiri sedišta ima za cilj da novo vozilo stavi u ravan s ostatkom game, a ne da ga pozicionira kao totalno drugačiji Ferrari.

Za razliku od najbližih rivala, Ferrari je odlučio da fokus stavi više na performanse a manje na koncept upotrebljivosti. Purosangue je više „Sport“ nego što je „Utility“, s jasno ograničenim unutrašnjim prostorom, četiri sedišta (umesto pet), tradicionalnom Ferrarijevom armaturnom tablom i distribucijom mase koja gravitira ka zadnjoj osovini. Zapravo, više je sličnosti između Purosanguea i ostalih Ferrarija nego što bi neko mogao da pomisli. Upravo iz  tog razloga, model iz Maranela bi mogao da napravi „pometnju“ i postane značajan igrač u sektoru.

Auto Moto Show

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime