Naslovna INFO BMW-ova Neue Klasse platforma može da podrži hiperautomobil s 1.360 ks

BMW-ova Neue Klasse platforma može da podrži hiperautomobil s 1.360 ks

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Entuzijasti već izvesno vreme sanjaju o superautomobilu s BMW-ovom značkom, tačnije još od ranih devedesetih, kada je na scenu stupila Nazca C2, pre nego što je M1 Hommage pristigao 2008.

Najnoviji među konceptima je „plug-in“ hibridni Vision M Next iz 2019., koji takođe nije ugledao svetlost dana u serijskoj verziji. Razlog je vrlo jednostavan, a on se dotiče finansijskog odeljenja kompanije, koje kaže da troškovi ne bi mogli da budu kompenzovani kroz prodajne brojke. Na kraju, i ovaj ambiciozni projekat je odbačen.

Ipak, možda bismo mogli da dočekamo dobre vesti. BMWBlog je razgovarao s Frankom Veberom u vezi s novom Neue Klasse platformom i kako je ona razvijena da bi mogla da podrži i visokoperformantne aplikacije. U svojoj najpotentnijoj formi, model baziran na NE bi imao četiri elektromotora i snagu od jednog megavata, što u prevodu iznosi 1.360 ks.

Ne treba da zaboravimo da je BMW prošlog meseca prikazao i4 Coupe s četiri motora, gde se svaki nalazi na jednom od točkova. Mada Bavarci nisu pružili dodatne detalje, video je poslužio kao info da BMW radi na „čistokrvnom“ M modelu s električnim pogonom.

„Najzahtevnije vozilo koje imamo je zaista visokoperformantni M proizvod. Istinski visokoperformantni M proizvod. Ono što možete očekivati od Neue Klasse arhitekture nije samo fleksibilnost u okviru vaših visokonaponskih baterija. Takođe možete imati arhitekturu s jednim superefikasnim elektromotorom, s tandemom motora, pa čak i četiri motora za potrebe superautomobila snage do jednog megavata.“

Dok će električni superautomobil biti moguć na NE platformi s tehničkog aspekta, Frank Veber je rekao da odluka o takvom modelu još uvek nije doneta. On takođe nije ništa rekao o „sočnim“ glasinama koje sugerišu da je u pripremi još jedna kolaboracija između BMW-a i McLarena, nakon F1 ikone iz devedesetih, koja je i dan danas najbrži model s atmosferskim motorom ikada proizveden.

Neue Klasse će debitovati 2025. u formi sedana i SUV-a u segmentu serije 3, budući da u toj kategoriji BMW beleži najbolju prodaju. Postepeno, modeli s motorima s unutrašnjim sagorevanjem će dobiti električne pandane, a tu su i glasine o ulaznim i1 i i2 modelima, o čemu smo već pisali. Do kraja dekade, BMW smatra da će polovinu njegove godišnje prodaje činiti automobili bez motora SUS. U 2030., Rolls-Royce će postati čisto električna marka, dok će MINI krenuti njegovim stopama početkom sledeće dekade.

Auto Moto Show

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime