Naslovna INFO Novi BMW M2 pristiže s 460 ks

Novi BMW M2 pristiže s 460 ks

Novi BMW M2 debituje u oktobru, a jedan član BimmerPost foruma je malo istražio stvari i otkrio interni dokument na kojem stoji da S58 twin-turbo radne zapremine 3,0 litra isporučuje 460 ks u dotičnoj aplikaciji.

Ukoliko je ovaj dokument tačan, to znači da verzija S58 u M2 raspolaže s nešto manje snage u odnosu na X3 M i X4 M. Varijante ovog pogonskog sklopa kod spomenutih krosovera na talonu imaju 480 konja. Mada se ne spominje maksimalni obrtni moment M2, vrlo je verovatno da će on biti isti kao kod X3 M/X4 M modela – 620 Nm. Takođe nije precizirano o kojoj verziji menjača se radi, ali budući da uočavamo termin „Heck“, vrlo verovatno je da je reč o zadnjem pogonu.

Prethodno „procureli“ tehnički dokument sugeriše da će i verzija M2 s pogonom na sve točkove takođe stupiti na scenu, a u pitanju je sistem koji navodno poseduje pet režima vožnje. Distribucija obrtnog momenta na prioritetno mesto stavlja slanje „vatre“ na zadnje točkove, sve dok se ne javi potreba za dodatnim prijanjanjem.

Sudeći po kamufliranom prototipu, M2 ima više aerodinamičkih komponenti na donjem delu anfasa, kao i horizontalnih pregrada u gornjoj masci. Klirens je niži u odnosu na regularnu seriju 2, a lukovi točkova su naglašeniji. Kvartet završetaka izduvnih cevi jasno govori o čemu se radi.

Ako regularni M2 nije dovoljno uzbudljiv za vas, kolaju glasine da BMW razvija „naoštreniju“ verziju koja bi mogla da ponese CS ili CSL oznaku. To bi trebalo da umnoži „konjicu“ na 480 „grla“, a menjač je osmostepeni automatik. Pored dodatne snage, u igri su unapređenja sistema ogibljenja i kočnica. Za sada ne znamo kad bi premijera mogla da se odigra.

Šef M divizije, Frank van Meel, potvrdio je da je novi M2 jedan od poslednjih modela s čistim SUS pogonom, a vrlo je verovatno da će „poslednji Mohikanac“ biti 3.0 CSL, s tim što je već poznato da sledeća generacija M5 nastupa s „plug-in“ hibridnim pogonom.

Auto Moto Show

Izvor: BimmerPost

Prethodni tekstElektrična Škoda Octavia pristiže u drugoj polovini dekade
Sledeći tekstMotoGP Japana: dominantna pobeda Milera i neshvatljiva greška Banjaje

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime