Naslovna INFO Verni renderi nove generacije Škode Superb u karavanskoj verziji

Verni renderi nove generacije Škode Superb u karavanskoj verziji

U aktuelnom moru SUV/krosovera, lepo je znati da i dalje postoje ljudi zainteresovani za „stare dobre“ karavane.

Kao što smo već pisali, Evropa je poslednje utočište za ovu karoserijsku konfiguraciju a Škoda je jedan od „mejnstrim“ proizvođača koji ih i dalje imaju u prodaji. Doduše, Fabia Combi je eutanazirana, ali Octavia i Superb i dalje nastupaju s modelima s produženim krovom. Veći model sledeće godine ulazi u svoju novu generaciju.

Samim tim, na globalnu mrežu je pristigao novi spekulativni render majstora iz Kolesa.ru, koji obično s preciznošću pogode kako će budući model zapravo izgledati. Kao što znamo, Superb gaji uske rođačke veze s Volkswagen Passat Variantom, a sada više nego ikada ranije, budući da će se oba modela sklapati u istoj fabrici u Slovačkoj, s tim što nemački model neće više biti dostupan u limuzinskoj verziji.

Dizajn novajlije će biti evolutivne prirode, što ne treba da čudi, jer kupci ovih automobila naginju onoj konzervativnijoj struji, koja voli „proverene“ stvari. Dakle, na spoljašnjosti neće biti nekih spektakularnih promena, ali stvari ne stoje tako i s kabinskim prostorom, koji će biti značajno modernizovan. Sudeći po špijunskim fotografijama, novi Superb će usvojiti displej info-zabavnog sistema u vidu tableta, koji već krasi armaturnu tablu Enyaqa, što znači da su dani u armaturnu tablu integrisanih ekrana odbrojani. Ovo rešenje će Škodi omogućiti da instalira značajno veći displej u poređenju s odlazećim modelom, dovoljno velik da „usisa“ i odvojene dugmiće i prekidače za kontrolu klima uređaja.

Logika nam govori da će se Superb držati MQB platforme, uzimajući u obzir da VW grupacija investira najveći deo svojih sredstava u arhitekture namenjene razvoju električnih vozila. Radi se na finalnoj seriji benzinskih i dizel motora, budući da će motori s unutrašnjim sagorevanjem morati da budu u skladu s Euro 7 regulativom u EU, i to za već nekoliko godina. Škodina perjanica je već sada najveća u sve užem segmentu, nudeći obilje prostora za noge putnika i prtljag, tako da nije za očekivati da značajno poraste u dimenzijama.

„Plug-in“ varijanta se podrazumeva, takođe uzimajući u obzira da je većina primećenih prototipova VW Passata viđena s dodatnim priključkom za punjenje baterije. Škoda nikada nije na tržište lansirala rasni Superb RS, ali se nadamo da će potentni Sportline s 280 ks iz 2,0-litarskog TSI motora ostati u igri. Većina, ako ne i svi benzinski i dizel motori, profitiraće na blago hibridnoj tehnologiji, čiji je cilj smanjenje emisije štetnih gasova i potrošnje goriva. Ujedno, ovaj sistem obezbeđuje bolju elastičnost, što u prevodu znači bolje ubrzanje iz niskih obrtaja.

Nakon novog Superba uslediće i restilizovana Octavia 2024., tako da će Škodini najvažniji modeli nastaviti da budu dostupni s konvencionalnim pogonom u doglednoj budućnosti.

Auto Moto Show

Izvor: Kolesa.ru

Prethodni tekstMotoGP Japana: dominantna pobeda Milera i neshvatljiva greška Banjaje
Sledeći tekstVeverica napunila orasima motorni prostor Subaru Forestera

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime