Naslovna INFO Maserati Project24 – neće biti dva identična primerka ovog modela

Maserati Project24 – neće biti dva identična primerka ovog modela

MC20 nije istinski naslednik MC12, ali u velikoj meri u maniru superautomobila baziranog na Ferrari Enzu iz sredine 2000-ih, takođe je derivat namenjen eksploataciji na trkačkoj stazi.

Najavljen sredinom jula, Project24 nam je sada približen kroz seriju svežih rendera, ne i pravim fotografijama automobila. Ipak, poklonu se u zube ne gleda, tako da možemo da uživamo u Maseratijevoj perjanici koju krasi aerodinamična karoserija s „leptir“ vratima.

Ptičja perspektiva otkriva osvetljeno centralno peraje koje se pruža od krovnog ventilacionog otvora do zadnjeg krila. Ono što je interesantno je što Maserati najavljuje da neće biti dva identična automobila, jer će sva 62 primerka (koliko će biti proizvedeno) biti jedinstvena. Vlasnici će moći da konfigurišu svoje automobile kroz Fuoriserie personalizacionog programa, a Maserati kaže da će Project24 biti model s najvećom mogućnošću individualizacije do sada.

Nije homologovan za učešće u javnom saobraćaju, jer se ovde pre svega radi o „hardcore“ mašini, koja je trenutno poznata po svom internom kodnom nazivu, dok će odgovarajuća oznaka stupiti na snagu nešto kasnije. Ostaje nam da vidimo da li će dobiti Versione Corse sufiks poput MC12.

Budući da ne mora da bude usklađen s ekološkom regulativom, „naoštreni“ derivat koristi unapređenu konfiguraciju Nettuno motora. Radi se o twin-turbo 3,0-litarskom V6 gregatu koji isporučuje 740 ks, gotovo 120 konja više od serijskog modela. Mada nema spomena o maksimalnom obrtnom momentu, vrlo je verovatno da je viši od 730 Nm, s koliko raspolaže MC20 s registarskom tablicom.

Mase ispod 1.250 kilograma, trkač je takođe lakši od serijskog modela. Umesto osmostepenog automatika s dvostrukom spojnicom, mesto je pronašao šestostepeni sekvencijalni menjač s polugicama na volanu. Monokok i karoserija su napravljeni od ugljeničnih vlakana, što je takođe deo „dijete“, koja uključuje prednje i bočne prozore od Lexana. Rezervoar prima 120 litara goriva, a tu su i aparat za gašenje požara, svetlo za kišne uslove i zaštitnih kavez, homologovani od strane FIA-e.

Što se drugih promena u odnosu na standardni MC20 tiče, treba spomenuti kovane naplatke od 18 cola s centralnim zavrtnjem, Brembo karbon-keramičke ventilirajuće kočnice s čeljustima u trkačkim specifikacijama i unapređen rashladni sistem. Suvozačko sedište će biti opciono kod Project24 modela, kao i kamera unutar kabine i sistem praćenja pritiska u pneumaticima. Uz dodatni trošak, Maserati će instalirati zadnju kameru i displej optimizacije voznih performansi.

Cenovnik tek treba da bude objavljen, a ono što je sigurno je da će trkač koštati više od serijskog modela.

Auto Moto Show

Izvor: Maserati

Prethodni tekstMercedes-AMG EQE SUV debituje 16. oktobra
Sledeći tekstMcLaren P1 vs Ferrari LaFerrari – duel završen kvarom jednog od rivala (VIDEO)

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime