Naslovna AKTUELNO LISTA: 50 najskupljih (novih) automobila na svetu

LISTA: 50 najskupljih (novih) automobila na svetu

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Kada je reč o najprestižnijim hiperautomobilima, superbrzim superautomobilima i ultraluksuznim limuzinama prva imena koja nam padaju na pamet su Bugatti, Ferrari, Lamborghini, Rolls-Royce Koenigsegg, Rimac, Pagani…

Ovi proizvođači su zacementirali svoje pozicije u samom vrhu automobilske industrije, a njihovu klijentelu čine oni s najdubljim džepom, jer najluksuzniji i najbrži automobili su mahom i najskuplji.

O kojim se modelima radi? Mnogo je onih koji vrede milion dolara i više, a tu su hibridni Ferrariji, američki kralj brzine, nekoliko električnih hiperautomobila i dva unikatna Rolls-Roycea, napravljena za kraljevske porodice.

Treba naglasiti da su navedene cene za nove automobile, tako da se aukcije ne računaju, poput one na kojoj je Ferrari 250 GTO prodat za rekordnu sumu od 48,4 miliona dolara.

Drako GTE – 1,2 miliona dolara

Radi se o superlimuzini u svakom smislu. S 1.200 ks i ogromnim maksimalnim obrtnim momentom iz čisto električnog pogonskog sklopa, do „stotke“ ubrzava za oko dve sekunde, a može da pojuri do 330 km/h.

De Tomaso P72 – 1,3 miliona dolara

Ovo je definicija automobilske lepote. Ovaj superautomobil je debitovao na Festivalu brzine u Gudvudu 2019. Pogoni ga Fordov V8 motor s mehaničkim kompresorom sa 700 ks. P72 je označio povratak De Tomasa nakon pauze od 30 godina.

Ferrari LaFerrari – 1,4 miliona dolara

Pomalo neverovatno, ali je ovo jedan od „najpriuštivijih“ modela na listi. Naspram nekih, predstavlja „bagatelu“. Debitovao je 2013.  sa sve 963 ks. Maksimalna brzina mu iznosi 354 km/h. Proizvedeno je samo 499 primeraka ovog kupea između 2013. i 2016.

Pagani Huayra – 1,4 miliona dolara

Bez dileme, jedan od najatraktivnijih modela na ovoj listi, Pagani Huayra ima cenovnu etiketu u skladu sa svojim izgledom i mogućnostima. Kao i LaFerrari, i Huayra je proizvedena u malom broju primeraka – samo 100 u kupe verziji između 2012. i 2018., s tim što je isporučeno još 20 jedinica BC modela između 2017. i 2019. Kao što je poznato, za pogon Paganija je zadužen Mercedes-AMG V12 sa 730 ks.

McLaren Elva – 1,7 miliona dolara

Ovaj McLaren je jedna od poslednjih akvizicija legendarnom nasleđu britanskog proizvođača superautomobila. Čak i bez odgovarajućeg vetrobrana ili krova, Elva isporučuje 815 ks i 800 Nm iz 4,0-litarskog twin-turbo V8. McLaren je prvobitno najavio samo 399 jedinica, ali je kasnije ta brojka pala na 249 primeraka. U svakom slučaju, teško da ćete ga ikada videti u životu a kamoli provozati.

Czinger 21C – 1,7 miliona dolara

Nekima naziv „Czinger“ možda nije poznat, ali ovaj ekskluzivni proizvođač iz Kalifornije je kreator hiperautomobila s 1.268 ks (iz 2,9-litarskog twin-turbo V8). Do 100 km/h ubrzava za oko dve sekunde, a maksimalno može da pojuri do 452 km/h.

Ferrari Monza – 1,7 miliona dolara

U velikoj meri poput „toples“ Mclarena Elve, Ferrari Monza SP1 i SP2 su kreirani za vrhunsko zadovoljstvo u vožnji. Kako naziv sugeriše, SP1 je opcija s jednim sedištem a u SP2 možete da smestite i drugara ili drugaricu. Oba automobila su pogonjena atmosferskim, 6,5-litarskim V12 s 820 ks i 720 Nm maksimalnog obrtnog momenta.

Gordon Murray T.33 – 1,7 miliona dolara

Drugi (i nešto priuštiviji) superautomobil nove linije Gordona Mareja je T.33. Sa 615 ks iz atmosferskog, 3,9-litarskog V12, koji se „vrti“ na 10.500 o/min, rasprodat je odmah nakon lansiranja, bez obzira na paprenu cenovnu etiketu.

Koenigsegg Gemera – 1,7 miliona dolara

Jedan od dva modela švedske marke na ovoj listi je Gemera. Zapravo, radi se o prvom Koenigseggovom četvorosedu, ali to ne znači da je u pitanju „porodično“ vozilo. S 2,0-litarskim twin-turbo motorom i tri elektromotora, Gemera isporučuje 1.723 ks i do 100 km/h ubrzava za dve sekunde. Kompanija planira da sklopi samo 300 primeraka ovog modela.

Zenvo TSR-S – 1,7 miliona dolara

Još jedan model iz Skandinavije, ovoga puta Danske, Zenvo TSR-S je debitovao na Salonu automobila u Ženevi 2018., kao najekstremnija opcija u repertoaru ove startap kompanije. Ispod poklopca motora se nalazi twin-turbo V8 radne zapremine 5,8 litara, koji isporučuje 1.193 ks, što mu omogućava da do „stotke“ ubrza za 2,8 sekundi.

Hennessey Venom F5 – 1,8 miliona dolara

Hennessey Venom GT je postigao rekordnu brzinu od 435,31 km/h, ali dotična vrednost nije priznata kao zvanična (o brzinskim rekordima ćemo jednom drugom prilikom). Novi F5 ima za cilj da obori rekord svog prethodnika s procenjenom brzinom od 500 km/h, a samim tim je i skuplji – 1,8 naspram 1,2 miliona dolara.

Bentley Bacalar – 1,9 miliona dolara

Sa samo 12 proizvedenih jedinica, Bacalar je jedan od najekskluzivnijih modela na ovoj listi. Mada je njegov raskošan dizajn prvo što upada u oči, ne treba zaboraviti da je u isto vreme izuzetno moćan. Motor je naravno twin-turbo W12 radne zapremine 6,0 litara, koji isporučuje 660 ks i 900 Nm. Ako ste i planirali da ga kupite, zakasnili ste, jer su svi primerci rasprodati.

Hispano Suiza Carmen Boulogne – 1,9 miliona dolara

Nazvati ovaj automobil lepim je u najmanju ruku problematično, ali da izgleda interesantno, to mu se ne može poreći. Raspolaže s 1.130 električnih „konja“, a do „stotke“ ubrzava za nešto više od 2,5 sekundi. Boulogne verzija je olakšana i u isto vreme snažnija.

Bentley Mulliner Batur – 2,0 miliona dolara

Električna invazija je uveliko započela, a Bentley kaže da će biti čisto električni proizvođač do 2030. Ipak, pre nego što dođe do potpune tranzicije na baterije, možemo da uživamo u Mulliner Baturu s kultnim W12 motorom. Sa 720 ks, ovo je najmoćniji Bentley u istoriji. Budući da mu je proizvodnja limitirana na samo 18 primeraka, navedena cena nimalo ne čudi.

Deus Vayanne – 2,0 miliona dolara

Ovo ime možda još uvek nije etablirano, ali električni hiperautomobil o kojem je reč je debitovao ranije ove godine s 2.200 ks na talonu, sprintom do „stotke“ za ispod dve sekunde i maksimalnom brzinom od 400 km/h. Deus planira da proizvede 99 primeraka Vayannea, s tim što će prvi u prodaju ući 2025.

SSC Tuatara – 2,0 miliona dolara

Još jedan kontroverzni brzinski rekorder, koji mada je navodno postigao 455,3 km/h, to ostvarenje nije zvanično priznato. U svakom slučaju, radi se o jednom od najbržih automobila na planeti, ali i najskupljih.

Lotus Evija – 2,1 milion dolara

S novim sportskim modelom Emirom i Eletre električnim SUV-om, Lotus je na putu povratka. Kultna britanska marka planira da isporuči čitav niz novih proizvoda u narednih par godina, a deo te strategije je i perjanica Evija, koja pristiže s 2.000 ks iz četiri elektromotora. Lotus planira da proizvede samo 130 primeraka ovog modela.

Aston Martin Vulcan – 2,3 miliona dolara

Kao i u slučaju nekolicine drugih automobila na ovoj listi, Aston Martin Vulcan je namenjen za upotrebu isključivo na trkačkoj stazi. Ovaj britanski superautomobil je debitovao 2015., pogonjen 7,0-litarskim V12 motorom, koji isporučuje 831 ks. Limitiran je na samo 24 primerka, a nakon njega je usledila „naoštrenija“ AMR Pro verzija.

Delage D12 – 2,3 miliona dolara

Verovatno ste i ranije čuli za ovu marku, ali po svoj prilici ne znate mnogo o njoj? Ranih1900-ih, ovaj francuski proizvođač se takmičio na trkačkim stazama s Bugattijem i Ferrarijem. Sada je u fazi povratka na scenu, tako da je u to ime predstavio atraktivni hiperautomobil nazvan „D12“. Pogoni ga 7,6-litarski V12 motor s preko 1.020 ks.

McLaren Speedtail – 2,3 miliona dolara

Koliko biste novca izdvojili za najbrži serijski McLaren do sada proizveden? Pa, 2,3 miliona se čini kao „realna cifra“. S 1.070 ks iz benzinsko-hibridnog V8 pogonskog sklopa, Speedtail može da dostigne 402 km/h, a do 300 km/h „doleće“ za samo 12,8 sekundi, što je 2,7 sekundi brže od P1. Nažalost, svi primerci, ukupno njih 106, rasprodati su.

Rimac Nevera – 2,4 miliona dolara

Hrvatski hiperautomobil je bio nosilac titule najskupljeg električnog automobila na svetu, doduše tek „par“ stotina hiljada ispred prvog pratioca, dok na scenu nije stupio njegov „klon“, Pininfarina Battista. S 1.914 ks i 2.360 Nm maksimalnog obrtnog momenta, Nevera do 100 km/h ubrzava za manje od dve sekunde, a kazaljka brzinomera joj se zaustavlja na 415 km/h.

Pagani Utopia – 2,5 miliona dolara

Najpre je pristigla Zonda, zatim Huayra, a onda Utopia. S 864 ks i dostupnim sedmostepenim manuelnim menjačem, ovo je najmoćniji serijski Pagani ikada proizveden, doduše u ograničenoj seriji od samo 99 primeraka.

Pininfarina Battista

Dobivši ime po osnivaču kompanije Batistu Farini, ovaj model isporučuje takve performanse (i cenu), da bi Farina sigurno bio ponosan. Predstavljen na Salonu automobila u Ženevi 2019. Battista je čisto električni automobil s 1.900 ks, koji do „stotke“ ubrzava za ispod dve sekunde. U planu je sklapanje 150 primeraka ovog atraktivnog modela.

Ferrari FXX K Evo – 2,6 miliona dolara

Naravno, za nešto manje novca može se kupiti „normalan“ LaFerrari, ali ko ima „viška“, sigurno mu neće biti žao da dodatno plati za trkačku verziju. Ferrari FXX K Evo je lansiran 2017., sa specijalnom misijom da „jede“ asfalt sa svojih 1.050 ks iz V12 motora. Naravno, ne treba zaboraviti na agresivnu aerodinamiku.

Gordon Murray T.50 – 2,6 miliona dolara

Svi znamo za čoveka koji stoji iza legendarnog McLarena F1. Gospodin Marej već izvesno vreme radi na sopstvenim superautomobilima, i to sa značajnim uspesima.T.50 je njegov krunski dragulj, sa 663 ks iz 4,0-litarskog V12 motora. Sa samo 986 kilograma, najlakši je V12 model na današnjim putevima.

Lamborghini Countach – 2,6 miliona dolara

Mada se radi o kultnom imenu, iza njega zapravo stoji modifikovani Aventador, tako da mnogi pod znak pitanja stavljaju dotičnu cenu. Ipak, ekskluzivnosti mu ne nedostaje, a ni performansi. Countach LPI 800-4 poseduje 6,5-litarski V12 motor uz laku hibridnu asistenciju, što mu u zbiru pruža 814 ks. Do „stotke“ ubrzava za 2,8 sekundi, dok maksimalno može da ostvari 355 km/h.

Mercedes-AMG Project One – 2,7 miliona dolara

Mercedes već duže vreme obećava serijsku verziju Project One hiperautomobila, baziranog na bolidu Formule 1. Konačno, nakon gotovo pet godina od koncepta, serijski Project One stupa na asfalt. Reč je o hiperautomobilu s 1.063 ks, koji do 200 km/h ubrzava za samo 7 sekundi, dok mu je maksimalna brzina elektronski ograničena na 352 km/h.

Aston Martin Victor – 3,0 miliona dolara

Ekipa iz Aston Martina definitivno zna kako se prave ekskluzivna vozila, a Victor je možda i najekskluzivniji proizvod britanske marke do sada. Baziran na platformi One-77, koristi komponente nekoliko Astona „davalaca“, uključujući Vulcan i dolazeći Valkyrie. Reč je o jedinstvenom primerku, tako da brojka na cenovnoj etiketi nimalo ne čudi.

Hennessey Venom F5 Roadster – 3,0 miliona dolara

Američki kralj brzine, ali bez krova. F5 Roadster pogoni isti 6,6-litarski V8 kao i kupe, a isporučuje identičnu „konjicu“ – 1.842 ks i 1.617 Nm. Hennessey tvrdi da i ovaj model može da probije barijeru od 300 milja na čas (482 km/h).

Koenigsegg Jesko – 3,0 miliona dolara

Pored toga što je (nezvanično) najbrži automobil švedske kompanije, ujedno je i najskuplji. Ovaj atraktivni hiperautomobil raspolaže s 1.600 ks, izvučenih iz twin-turbo V8 motora radne zapremine 5,0 litara (kada kao gorivo koristi etanol). Model s „Absolut“ prefiksom (u teoriji) može da dostigne 300 milja na čas.

Aston Martin Valkyrie – 3,2 miliona dolara

Ovaj hibridni hiperautomobil tek treba da stupi na tržište, ali je unapred rasprodat po gore navedenoj ceni. Procene sugerišu da bi cenovni raspon mogao biti između 2,6 i 3,9 miliona, tako da 3,2 miliona zvuči „realistično“. Bilo kako bilo, reč je o impresivnoj mašini s Cosworthovim V12 motorom, koji isporučuje 1.176 ks i 900 Nm, što znači da bez problema može da probije 320 km/h. Biće proizvedeno samo 150 primeraka ovog modela, uz 20 AMR Pro (na fotografiji) verzija koje će pristići kasnije.

W Motors Lykan Hypersport – 3,4 miliona dolara

Kada neko ne zna šta će s novcem, onda može da se igra raznoraznih igara. W Motors sa sedištem u Dubaiju, šokirao je svojevremeno automobilski svet Lykan Hypersportom (2013.). S titanijumskim LED farovima koji sadrže 420 15-karatnih dijamanata i hologramskim displejem na centralnoj konzoli, nimalo ne čudi što je bio treći najskuplji (nov) automobil u istoriji. Doduše, na našoj listi je šesti, ali ne treba gubiti iz vida i moćan pogonski sklop u vidu 3,7-litarskog, šestocilindarskog twin-turbo motora sa 790 ks i 960 Nm.

McLaren Solus – 3,5 miliona dolara

Reč je o jednosedu s 840 ks, koji može da pojuri preko 320 km/h. McLaren Solus je nešto najbliže bolidu Formule 1 što možete naručiti iz fabrike. Pogonjen je atmosferskim 5,2-litarskim V10 motorom a do „stotke“ ubrzava za 2,5 sekundi.

Pagani Huayra Roadster BC – 3,5 miliona dolara

„Šlag na tortu“ Huayra proizvodne linije je ovaj roudster. Prošle godine je i ozvaničen, a radi se o „toples“ monstrumu s 802 ks i 1.050 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Pomalo iznenađujuće, Pagani je modelu bez krova podario dodatnih 50 konja u odnosu na kupe. Naravno, motor je V12 radne zapremine 6,0 litara iz AMG kuhinje. I ovde imamo posla s limitiranom serijom od samo 40 primeraka.

Bugatti Chiron Pur Sport – 3,6 miliona dolara

Još jedna nesuđena zvezda Salona automobila u Ženevi (koji nije održan). Chiron Pur Sport je zapravo specijalna edicija koja fokus stavlja na aerodinamiku, smanjenje mase i distribuciju snage. Motor je isti 8,0-litarski W16, ali je uparen s rekalibrisanom automatskom menjačkom kutijom. Mada je maksimalna snaga ostala istovetna (1.500 ks), u „crveno“ se ulazi 200 o/min više (6.900 o/min). Pur Sport takođe krasi neznatno revidirana karoserija s većim zadnjim krilom i aerodinamičnijim anfasom. Proizvodnja je započela krajem 2020.

Lamborghini Sian – 3,6 miliona dolara

Na više načina Sian predstavlja Lamborghinijev most ka budućnosti. Mada je baziran na Aventadoru SVJ, ovaj model je prvi elektrifikovani proizvod marke iz Santa Agate Bolonjeze. Pored 6,5-litarskog V12 iz SVJ-a, Sian koristi usluge 48-voltnog blago hibridnog sistema. Ukupna izlazna snaga iznosi 819 konja, što ga čini najsnažnijim Lamborghinijem do sada. Kao što sugeriše brojka „63“, koja počiva s obe strane Sianovog krila, biće proizvedeno samo 63 jedinice, s cenom koja daleko nadmašuje onu Aventadora SVJ.

Koenigsegg CC850 – 3,7 miliona dolara

Ovaj model je predstavljao iznenađenje na neki način, ali veoma lepo. Pozajmivši 5,0-litarski twin-turbo V8 od Jeska, može da se pohvali s 1.404 ks i 1.383 Nm maksimalnog obrtnog momenta i takozvanom TWMPAFMPC transmisijom, koja „koketira“ između manuelnih i automatskih funkcija.

Bugatti Chiron Super Sport 300+ – 3,9 miliona dolara

Ranije u toku ove godine, Bugatti je privukao pažnju javnosti objavom da je probio barijeru od 300 milja na čas uz pomoć modifikovane verzije Chirona. Super Sport 300+ je serijska varijanta tog modela, kreirana u čast proslave tog izuzetnog postignuća. Ograničena na samo 30 jedinica, Super Sport 300+ je prelepa varijacija na temu Chirona, s tečnim, uglađenim površinama karoserije. Ipak, Bugatti je maksimalnu brzinu ovog modela ograničio na 445 km/h.

Lamborghini Veneno – 4,45 miliona dolara

Italijanski proizvođač egzotičnih automobila je sklopio samo 14 primeraka Venena, baziranog na Aventadoru, od 2014. do 2015., kako u kupe, tako i Spyder verziji. Ispod poklopca motora se nalazi moćnija iteracija Aventadorovog 6,5-litarskog V12, u ovom slučaju sa 70 ks i 610 Nm. Do „stotke“ ubrzava za 2,9 sekundi, a naravno, reč je o najskupljem Lambu do sada napravljenom.

Bugatti Bolide – 4,7 miliona dolara

Proizveden u ekstremno maloj seriji, zasnovan na Chironu, ovaj Bugatti predviđen za trkačku stazu je pravi automobilski dragulj. S 1.850 ks, snažniji je i od Chirona Super Sport 300+ (1.600 ks), a ekstremnija karoserija mu omogućava i ekstremno brze krugove poput rekordnog na Nirburgringu, što je još uvek u domenu teorije.

Bugatti Mistral – 5,0 miliona dolara

Ovo je potpuno drugačija „zverka“ u poređenju s Bolideom. S 1.600 ks na talonu, bez krova, Mistral poseduje sve najbolje iz Chirona, usput pozajmljujući neke detalje od Bolidea i Diva. Biće proizvedeno samo 99 primeraka ovog fascinantnog roudstera.

Pagani Huayra Imola – 5,4 miliona dolara

Mada Utopia predstavlja sledeći veliki korak za Pagani, Huayra Imola isporučuje gotovo identičnu snagu iz twin-turbo 6.0 V12 motora – 838 ks i 1.100 Nm. Ovo je drugi najskuplji Pagani svih vremena.

Bugatti Divo – 5,8 miliona dolara

Među Bugattijevim modelima koji su imali premijeru u skorije vreme, Divo je možda i najupečatljiviji. Mada dosta toga deli s „jeftinijim“ rođakom Chironom, Divo po mnogo aspekata opravdava svoju neverovatno visoku cenu. Dodavanjem lakših naplataka, međuhladnjaka od ugljeničnih vlakana i uklanjanjem dela zvučne izolacije, Bugatti je Divo učinio 35 kilograma lakšim od Chirona, mada je „konjica“ od 1.500 „grla“ ostala neizmenjena. Divo odlikuje drugačija aerodinamička postavka, koja ga čini čak osam sekundi bržim na testnoj stazi Nardo. Ukupno će biti proizvedeno 40 primeraka ovog modela.

SP Automotive Chaos – 6,4 miliona dolara

SP Automotive (skraćenica od Spyros Panopoulos) je novo ime u svetu hiperautomobila. Novajlija je, budući da raspolaže s 2.000 ks dobio odgovarajući naziv – Chaos. S twin-turbo 4,0-litarskim V10, „osnovni“ SP Automotive Chaos po ceni nadmašuje većinu Lamborghinija i Bugattija na ovoj listi, a ono što dodatno fascinira je što bi trebalo da postoji još skuplja verzija, za koju treba izdvojiti čak 14,4 miliona dolara. Ona navodno raspolaže s 3.000 ks.

Pagani Codalunga – 7,4 miliona dolara

Lista ultraskupih (novih) Paganija se ovde završava. Model Codalunga je inspirisan italijanskim trkačkim karoseristima iz šezdesetih, krasi ga fascinantna spoljašnjost i enterijer u „steampunk“ stilu. Motor je poznati AMG-ov V12 radne zapremine 6,0 litara, s 840 ks i 1.096 Nm, uparen sa sedmostepenom sekvencijalnom transmisijom za ugođaj kao u trkačkom automobilu.

Mercedes-Benz Maybach Exelero – 8,0 miliona dolara

Kao i mnogi pre njega, Maybach Exelero je unikat. Naručen od strane kompanije Fulda, nemačkog ogranka Goodyeara, u svrhu testiranja novih pneumatika, Exelero je debitovao 2004. Napravljen je na Maybachovoj šasiji, a motor je naravno twin-turbo V12 sa 700 ks i 1.020 Nm. Maksimalna brzina iznosi 350 km/h. Ako u obzir uzmemo inflaciju, Exelero bi u današnjem novcu koštao preko 10 miliona američkih novčanica.

Bugatti Centodieci – 9,0 miliona dolara

Bugatti je s Centodiecijem debitovao na prošlogodišnjoj Nedelji automobila na Pebl Biču. Reč je o superskupom raritetu, ograničenom na samo 10 primeraka (dieci), omažu Bugattiju EB110. U isto vreme, proslavio je 110. godišnjicu francuske marke. Jedinstveni detalji stajlinga ga čine neodoljivim, a radi se o jednom od najekskluzivnijih modela automobila ikada proizvedenih.

Rolls-Royce Sweptail – 12,8 miliona dolara

Kao što se negde i očekivalo, Rolls-Royce zauzima dva mesta na „podijumu“. Prvi je fascinantni Sweptail, unikat iz 2017. U vreme debija, bio je najskuplji automobil na svetu u tom momentu. Mada je u međuvremenu nadmašen, i dalje je jedna od najpoželjnijih svetskih mašina sa svojih 460 ks iz 6,75-litarskog V12 motora.

Bugatti La Voiture Noire – 13,4 miliona dolara

Naravno, ovaj unikatni model je najskuplji (novi) Bugatti u istoriji. Radi se o modernoj interpretaciji Typea 57 SC Atlantic Žana Bugatija. I on koristi usluge legendarnog, 8,0-litarskog quad-turbo W16 motora, isporučujući 1.500 ks. Ima šest završetaka izduvnih cevi, radikalno izmenjene naplatke, poseban anfas i gigantski osvetljeni bedž pozadi, koji naglašava naziv marke. Suvišno je reći da je unapred prodat.

Rolls-Royce Boat Tail – 28 miliona dolara (nezvanično)

Rolls-Royce je evocirao na svoje najslavnije dane s prelepim Boat Tailom. Naslednik Sweptaila iz 2017., koji je i sam izuzetno skup, Boat Taila krasi dvotonski finiš karoserije i posebno skrojen ultraluksuzan kabinski prostor, pa čak i „gostinska sekcija“ s frižiderom za šampanjac i ugrađenim suncobranom. Mada Rolls-Royce nije zvanično objavio cenovnik za ovaj model, kolaju glasine da ovo unikatno vozilo košta vrtoglavih 28 miliona dolara.

Priredio: Pavle Barta

Auto Moto Show

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime