Naslovna INFO BMW serije 8 u kupe i kabriolet izdanju odlazi u prošlost

BMW serije 8 u kupe i kabriolet izdanju odlazi u prošlost

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Aktuelni BMW serije 8 baš i nije ispratio nasleđe koje je ostavio legendarni E31. U prevodu, nije ispunio očekivanja, a to jasno pokazuju i mala ulaganja u okviru proizvodnog ciklusa ovog modela.

Naime, nema smisla ulagati veliki novac u nešto što ne generiše adekvatnu prodaju. Još jedan relevantan primer je i Z4, koji je prošao kroz jedva primetnu restilizaciju.

Dok za roudster s mekim krovom kolaju glasine da će se pozdraviti s publikom 2025., serija 8 bi ipak mogla da uđe u treću generaciju. BMWBLOG, koji poslovično ima proverene informacije, kaže da će modelna linija preživeti, ali u pojednostavljenoj formi. Smatra se da će kupe i kabriolet otići u penziju, tako da će se priča svesti na Gran Coupe. Ono što je takođe interesantno je što je najpraktičnija karoserijska varijanta izgubiti benzinske i dizel pogonske sklopove.

Kodnog naziva G77, naredna serija 8 Gran Coupe bi mogla biti dostupna isključivo u električnoj formi. BMW planira da startuje s proizvodnjom tokom 2026., držeći se CLAR platforme bazirane na zadnjem pogonu, koju koriste aktuelni konvencionalni modeli.

Uprkos prisustvu brojke „8“ u nazivu, elegantni sedan će poslužiti za popunjavanje praznine između i5 koji na scenu stupa sledeće godine i već predstavljenog i7.

Mada BMW radi na namenskoj električnoj platformi pod nazivom „Neue Klasse“, izvori bliski minhenskom proizvođaču veruju da je suviše rano za postavljanje serije 8 na NE arhitekturu. Da podsetimo, prvi modeli na potpuno novom hardveru pristižu 2025. s limuzinom i SUV-om u segmentu serije 3.

Ono što možemo takođe očekivati je višegodišnje preklapanje Neue Klasse i CLAR platformi, pre nego što potonja bude u potpunosti odbačena. Prodaja serije 8 isključivo s električnim pogonom počev od 2026., predstavljala bi smeo potez, uzimajući u obzir da veliki broj ljudi još uvek nije spreman za prebacivanje na elektromobile. Visoki rukovodioci bavarske kompanije su više puta izjavljivali da ne treba žuriti s konačnim pozdravom motorima s unutrašnjim sagorevanjem, budući da infrastruktura nije spremna za kompletnu tranziciju.

Auto Moto Show

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.
Prethodni tekstBez brisača nema bezbedne vožnje
Sledeći tekstTesla slavi 10.000. Supercharger u Evropi

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime