Naslovna INFO Volkswagen u finalizaciji testiranja novog Passat Varianta

Volkswagen u finalizaciji testiranja novog Passat Varianta

Volkswagen je ispoštovao inteligentnu strategiju u skrivanju linija prototipova novog Passata B9.

Prvi testni primerci su bili obojeni u crno, s crnom trakom koja je skrivala sve interesantne detalje. Sada su u VW-u očigledno dovoljno samouvereni da nam pruže bliži uvid u „srebrni“ Passat Variant.

Dakle, kamuflaža VW-a je remek-delo, uzimajući u obzir da su Nemci uspeli da sakriju dizajn nove generacije od radoznalih očiju. Bilo je potrebno izvesno vreme pre nego što je neko primetio da vozio na fotografijama nije testni prototip već prava stvar. Nakon što smo videli „plug-in“ hibridnu verziju ovog automobila, vreme je da izbliza pogledamo „srebrne“ prototipove, koji otkrivaju više detalja vezanih za budući popularni karavan.

Kada „srebrni“ Passat uporedimo s PHEV verzijom, teško je primetiti bilo kakve razlike na prednjem delu. B9 će verovatno imati užu masku hladnjaka, jer se foto-traka koja oponaša dizajn B8 Passata, pruža iznad haube. Trebalo bi da izgleda slično onome što možemo da vidimo na Golfu 8, možda uz neke sličnosti s dizajnom ID.4. Što se zadnjeg dela tiče, očekujemo svetlosnu traku koja spaja signalne grupe, što je Volkswagen već uveo na najnovijim modelima.

Prototip na fotografijama ne poseduje priključak za punjenje na prednjem krilu, tako da se ne radi o „plug-in“ hibridnom pogonskom sklopu. Sudeći po malom izduvnom loncu s leve strane, sa završetkom cevi uperenom nadole, ovo bi trebalo da je dizel verzija, jedna od TDI varijanti koje Volkswagen obično nudi u ovom segmentu.

Volkswagen Passat Variant bi trebalo ekskluzivno da se prodaje u Evropi, kao jedina karoserijska konfiguracija u ponudi modela koji je predstavljao ponos game nemačkog proizvođača. Sklapaće se u Češkoj Republici, na isti proizvodnim linijama kao i sestrinska Škoda Superb i Superb Combi, što objašnjava duže međuosovinsko rastojanje Passata. Škoda Superb je naravno dostupna i u limuzinskoj verziji, za razliku od nemačkog „rođaka“.

Volkswagen je objasnio ovu odluku rekavši da zapadni Evropljani vole karavane, tako da nema prevelike potrebe za limuzinom. Što se istočne Evrope tiče i drugih tržišta u razvoju, gde se po tradiciji odbacuju karavani kao previše „radni“, Škoda Superb će popuniti nišu po nešto nižoj ceni.

Auto Moto Show

Prethodni tekstMercedes Benz off-road avantura na Kopaoniku
Sledeći tekstKradljivci katalizatora “isprašeni” pejntbol puškama (VIDEO)

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime