Naslovna INFO Novi tizeri pred premijeru 11. generacije Honde Accord

Novi tizeri pred premijeru 11. generacije Honde Accord

Prvi oficijelni tizeri Honde Accord za 2023., nude ograničen uvid u 11. generaciju legendarne japanske limuzine, koja se nažalost više ne proizvodi za evropsko tržište.

Dodatno, Honda nas upoznaje s novim displejem info-zabavnog sistema dijagonale 12,3 inča. Japanci kažu da se radi o najvećoj do sada jedinici instaliranoj u automobile ove japanske marke. Inače, oficijelna premijera će se odigrati u novembru.

Honda je pripremila neke velike stvari za novi Accord, jer je prilikom objave tizera japanski proizvođač rekao da novi model „vraća uzbuđenje u segment limuzina srednje veličine.“ Kompanija takođe javlja da će vožnju karakterisati odzivniji i zabavniji hibridni pogonski sklop.

Dva prikaza spoljašnjosti vozila otkrivaju nos s nešto „uglovanijim“ stajlingom. Heksagonalnu masku takođe krase oštre spoljne ivice, dok se dnevna svetla nalaze iznad prednjih farova.

Što se zadnjeg dela tiče, novi Accord je takođe „isklesaniji“. Zadnje signalne grupe se pružaju gotovo čitavom širinom vozila, sem u sredini gde ih razdvaja Hondin amblem.

Kada govorimo o unutrašnjosti, tu je već spomenuti ekran info-zabavnog sistema. Počiva povrh armaturne table i ima pravougaon oblik. Postavka displeja je slična onoj na novom Civicu, ali ono čega nema su fizički dugmići, koji su u najvećoj meri uklonjeni. Jedina kontrolna jedinica tog tipa je birač ispod displeja, koji verovatno služi za pojačavanje i smanjivanje jačine zvuka.

S leve strane slike, nazire se klaster instrumentacije, a čini se da je digitalnog tipa.

U julu, slike zaštićenog dizajna su se pojavile u Brazilu, navodno otkrivajući izgled Accorda za 2023. Gledajući prednji i zadnji deo dotičnih rendera, posebno prednjih i zadnjih svetala, postoji očigledna sličnost s onim što možemo da vidimo na tizerima.

Misteriju predstavljaju i specifikacije vezane za pogonske sklopove 11. generacije Accorda. Japanska limuzina je trenutno dostupna s 1,5-litarskim turbo četvorocilindrašem sa 195 ks i 260 Nm. Tu je i 2,0-litarska turbo jediica s 255 ks i 370 Nm. Elektrifikovanu ponudu čini 2,0-litarski četvorocilindraš s hibridnom asistencijom, s ukupnom izlaznom snagom od 215 ks.

Izvor: Honda

Prethodni tekstU znaku broja „3“
Sledeći tekstFord Fiesta odlazi u istoriju (VIDEO)

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime