Naslovna INFO Acura Integra pokazuje svoje potencijale na planu tjuninga

Acura Integra pokazuje svoje potencijale na planu tjuninga

Acura Integra se vratila u gamu japanskog proizvođača ranije u toku ove godine.

Kompanija je u međuvremenu odredila tri tjunera koji će modifikovati ovaj sportski sedan, s tim što će javna premijera biti održana ovog vikenda. Međutim, Acura će takođe izložiti svoje pulene na štandu ovogodišnjeg SEMA Showa u Las Vegasu. Tjuneri su Daiđiro „Dai“ Jošihara, Sara Čoi i Koko Zurita.

Jošiharina Integra, koju je napravio Evasive Motorsports, izdvaja se Voltex bočnim krilima, masivnim zadnjim krilom i aero paketom. Automobil počiva na točkovima od 22 cola, obuvenim u Yokohama A005 trkačke pneumatike. Prednje kočnice su u ovom slučaju unapređene.

Unutrašnjost reflektuje Jošiharino trkačko iskustvo, tako da je prisutan zaštitni kavez pričvršćen u šest tačaka, sportska sedišta od kevlara, zaštitni pojasevi koji se takođe kače u šest tačaka, sportska armaturna taabla i kratka, podesiva ručica menjača. Što se unapređenja na planu performansi tiče, one uključuju novi filter vazduha, „Spoon Sports“ izduv i CSF prednji međuhladnjak.

Integra Sare Čoi je ulični trkač. Radi se o belom modelu, s belim Avan RSDF naplacima od 19 cola, što je tek početak vizuelnih unapređenja. Ovo vozilo, koje je sklopio Tony Star Performance, poseduje poseban aero paket koji Integri daruje novi prednji i zadnji odbojnik, veliko krilo, bočna krila i pragove. Pogonski sklop je dobio „Greddy Performance“ međuhladnjak, „Greddy“ hladnjak ulja i Sports Touring cat-back“ izduvni sistem.

Integra Kokoa Zarite dolazi u više „pretećem“ izdanju s „Gotham“ sivim finišem. Obloge retrovizora od ugljeničnih vlakana dodaju na tamnoj estetici, kao i crni „Kensei KNP“ naplaci od 18 cola. Što se unapređenja šasije tiče, ona uključuju ojačanje gornjih oslonaca prednjeg ogibljenja i „RSR Sport-I“ opruge.

„Wilwood“ šestoklipne čeljusti zadužene su za zaustavnu moć, s tim što automobil dobija minimalne dorade na planu pogonskog sklopa, a one uključuju novi izduv, hladan usis i međuhladnjak. Što se unutrašnjosti tiče, ova Acura poseduje „Momo“ sedišta, vezivanje u šest tačaka i Momo trkački volan.

Acura Integra je debitovala s 1,5-litarskim, četvorocilindarskim turbomotorom. Isporučuje 200 ks i 260 Nm. A-Spec paket uključuje šestostepeni manuelni menjač s usklađivanjem broja obrtaja i diferencijalom s ograničenim proklizavanjem.

Integra za 2023. startuje s cenom od 31.895 dolara, ali može s opcionalima da dostigne čitavih 45.000 američkih novčanica.

Auto Moto Show

Izvor: Acura/Honda

Prethodni tekstOpel Grandland GSe pristiže s 300 ks i pogonom na sve točkove
Sledeći tekstToyota RAV4 Hybrid GR Sport

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime