Naslovna INFO Mercedes-Benz 300SEL ponovo rođen kao Icon Derelict s LS9 V8 motorom

Mercedes-Benz 300SEL ponovo rođen kao Icon Derelict s LS9 V8 motorom

U zavisnosti s kim razgovarate, Mercedes-Benz 300SEL možda neće biti etiketiran kao najpoželjniji i „najseksi“ Mercedes svih vremena. Međutim, W109 je više nego upečatljiv model, posebno kada mu se ispod haube nalazi V8 motor.

Najpoznatiji je naravno „Crvena svinja“, koji je gotovo preko noći katapultirao AMG, koji je tada bio u povoju, u svetske visine automobilske industrije.

„Crvenu svinju“ je danas veoma teško naći na tržištu polovnjaka, mada je Mercedes prošle godine lansirao neke modele inspirisane „Red Pig“ ikonom, u čast legendarnog trkača s trokrakom zvezdom. Međutim, firma Icon 4×4, ili samo „Icon“, predstavila je prilično intrigantan 300SEL, Derelict Mercedes-Benz 300SEL iz 1971.

Tjuner sa sedištem u Los Anđelesu, restaurirao je klasični 300SEL i modifikovao ga u skladu s današnjim duhom vremena. Enterijer je dobio moderne materijale, doduše inspirisane originalnim, koje je koristio Mercedes-Benz, dok je drveni trim restauriran. Revidirana je i centralna konzola, ali isto tako inspirisana OEM konfiguracijom, dok su pokazivači ostali originalni, ali s unapređenim unutrašnjim elementima, uz dodatak posebnih displeja, Redline Gaugesa. Čak je i audio sistem originalan, mada je modifikovan dodatkom Bluetooth kontrolnih jedinica, Focal zvučnicima, dualnim sabvuferom i naravno pojačalom.

Što se spoljašnjosti tiče, Icon se potrudio da sve bude originalno i nepromenjeno, pa je čak prisutna i patina finiša koja evocira na „prirodno starenje“. Alu naplatke iz jednog odlivka je obradio EVOD, a i njih krasi posebna patina.

Icon je odradio posao i na restauraciji mehanike Mercedesove limuzine, koja dolazi s kompletnim Art Morrison ramom, podesivim oprugama na sva četiri točka, uz nezavisno zadnje oslanjanje i cevaste regulacione spone, Art Morrison Dana 60 IRS diferencijalom i posebnim izduvnim sistemom od nerđajućeg čelika, sa završecima koje potpisuje Deeds Performance.

Na kraju dolazi i glavno iznenađenje, a reč je o GM-ovom LS9 motoru, namenjenom Icon Derelictu. Doduše, snaga nije obelodanjena, ali podsetimo da kompresorska, 6,2-litarska V8 jedinica u C6 Corvette ZR1 isporučuje 647 ks (476 kW) i 819 Nm. Uparena je s ručno sklopljenom 4L85-E automatskom transmisijom, koja se originalno koristi za kamionete i SUV modele.

Icon s Derelict 1971 Mercedes-Benzom 300 SEL debituje na Sema Showu ove nedelje, a početna cena mu je 450.000 dolara.

Auto Moto Show

Prethodni tekstAbarth istražuje uzbuđenje koje ljudi doživljavaju tokom vožnje
Sledeći tekstXpeng VTOL električni automobil uspešno kompletirao prvi let (VIDEO)

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime