Naslovna ECO2 Mercedes nudi više snage za svoje EV modele kroz godišnju pretplatu

Mercedes nudi više snage za svoje EV modele kroz godišnju pretplatu

Uz godišnju pretplatu, otključavaju se dodatna snaga i performanse EQE i EQS električnih limuzina i SUV-a.

Ponuda izvesnih karakteristika vozila kroz uslugu pretplate je prilično kontroverzna praksa u automobilskoj industriji, a Mercedes-Benz je među proizvođačima koji eksperimentišu s ovom mogućnošću.

Još ranije je ova nemačka kompanija započela s ponudom upravljanja na zadnje točkove kroz godišnju pretplatu za EQS luksuznu limuzinu u Kini. Uskoro će Mercedes-Benz podići stvari na viši nivo nudeći ažuriranja na planu performansi, kao deo usluge pretplate.

U „onlajn prodavnici“ nemačkog proizvođača se najavljuje usluga „poboljšanja ubrzanja“, koja će uskoro biti dostupna kupcima Mercedes-Benza EQE i EQS sedana i SUV-a kroz godišnju pretplatu od 1.200 dolara (plus porez). Ova mogućnost, obezbeđena kroz Mercedesov „me connect“ servis, povećava  maksimalni obrtni moment i snagu vozila, otključavajući dodatne performanse.

Štutgartski proizvođač kaže da podešavanje krive obrtnog momenta i maksimalne snage donosi značajno poboljšanje u sprintu do „stotke“, za 0,8 do 1,0 sekunde, u zavisnosti od modela. Poboljšano ubrzanje će biti dostupno kroz „Dynamic Select“ programe vožnje.

Fino podešavanje elektromotora povećava i maksimalnu izlaznu snagu EQE/EQE SUV-a i EQS/EQS SUV-a za 20 do 24 odsto, u zavisnosti od prvobitne fabričke vrednosti.

Primera radi, snaga Mercedes-Benza EQE 350 4Matic raste s 215 kW (292 ks) na 260 kW (354 ks), što rezultira za sekundu boljim sprintom do 100 km/h, sa 6,4 na 5,4 sekunde. Slično važi i za SUV verziju.

Povećanje snage će biti značajnije kod EQS 450 4Matic i EQS SUV 450 4Matic modela, s 265 kW (360 ks) na 330 kW (449 ks), što u prevodu znači da će sedan ubrzavati do „stotke“ za 4,8 sekundi a SUV 5,6 u odnosu na standardne vrednosti od 5,6, odnosno 6,4 sekunde.

Dakle, sviđalo se to nama ili ne, pretplata na veću „vatrenu moć“ je nešto što je definisano softverom, i čini se da ćemo ovakvih primera imati još više u budućnosti. Da li je vredno plaćati dodatnih 1.200 dolara godišnje za skidanje jedne sekunde u sprintu do „stotke“? Za nekoga verovatno jeste.

Auto Moto Show

Prethodni tekstNova Toyota Prius u Evropi dostupna isključivo kao “plug-in” hibrid
Sledeći tekstNASA-ina Artemis svemirska letelica stigla do Meseca

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime