Naslovna AKTUELNO Nova Toyota Prius u Evropi dostupna isključivo kao “plug-in” hibrid

Nova Toyota Prius u Evropi dostupna isključivo kao “plug-in” hibrid

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Toyota je skinula veo s pete generacije Priusa u Evropi, koji na Stari kontinent pristiže isključivo u „plug-in“ hibridnom izdanju.

Novi Prius Plug-in Hybrid je baziran na drugoj generaciji GA-C platforme Toyotine „Nove globalne arhitekture“ (TNGA), koja smanjuje masu i pojačava krutost. Toyotin pulen je pogonjen 2,0-litarskim benzincem i elektromotorom, koji isporučuju značajno više snage od odlazećeg modela – 223 konja (164 kW), uz poslovično poboljšanu efikasnost.

Benzinski motor samostalno proizvodi 151 ks (111 kW), dok elektromotor u sklopu menjača i diferencijala isporučuje 163 ks (120 kW). Električnu jedinicu napaja nova litijum-jonska baterija kapaciteta 13,6 kWh, koja pruža 50 odsto duži domet čisto na električni pogon u poređenju s odlazećim modelom. Ovo sugeriše da bi autonomija s nultom emisijom mogla da iznosi oko 95 kilometara.

Toyota kaže da veći deo dnevne vožnje može da se obavlja u EV režimu. U cilju ostvarivanja još bolje efikasnosti, japanska marka nudi opcione solarne ćelije pozicionirane na krovu, koje generišu ekološki podobnu energiju. S druge strane ćelije s većom energetskom gustinom omogućavaju optimizovanje paketa i kompaktnost baterije koja je smeštena ispod zadnjih sedišta, što spušta centar težišta vozila.

Što se stajlinga tiče, nova Toyota Prius Plug-in Hybrid izgleda radikalno drugačije, usvajajući moderne, elegantne linije i uglađenu siluetu, dok je najviša tačka krova pomerena unazad. Automobil je 50 milimetara niži, dok su naplaci većeg prečnika (do 19 cola). Toyota kaže da je novi Prius odbacio nepotrebne forme i linije, zadržavajuć jednostavan i čist ukupan dizajn, inspirisan prirodnim strujanjem vazduha. Pored toga, karoserija je optimizovana u aerodinamičkom smislu, što dodatno doprinosi sjajnoj štedljivosti, ali i upravljivosti i stabilnosti. Međuosovinsko rastojanje je duže za 50 milimetara u odnosu na prethodnika, ali je ukupna dužina vozila kraća za 46 milimetara. Prius je u širinu „porastao“ za 22 milimetra, što mu daje na dinamičnijem stavu.

Prednjim delom dominiraju karakteristični farovi, dok glavni detalj pozadi predstavlja trodimenzionalna svetlosna traka. Što se drugih značajnih elemenata spoljašnjosti tiče, treba spomenuti skrivene ručke vrata, izražene zadnje bokove i padajuću liniju krova, koja je zaslužna za tipičnu „kupe“ siluetu.

Kada govorimo o unutrašnjosti, Toyotu Prius krasi taman enterijer podeljen u tri zone, u skladu s takozvanom „Island Architecture“: okruženje, vozački modul i plutajući panel instrumentacije. Armaturna tabla izgleda slično onoj kod Toyote bZ4X, sa sedmoinčnim TFT LCD ekranom koji „štrči“ i nalazi se direktno u vidnom polju, dok je značajno veći, plutajući displej info-zabavnog sistema dominantan iznad centralnog grebena.

Vozilo takođe poseduje osvetljenje panela instrumentacije, povezano s notifikacijama Toyota Safety Sense sistema, koje pruža obaveštenja kroz promene boje. Kabinski prostor je izdašan i krasi ga niža pozicija sedenja nego ranije, što svakako doprinosi sportskom osećaju.

Nova Toyota Prius Plug-In Hybrid na evropsku scenu stupa u proleće 2023.

Auto Moto Show

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime