Naslovna INFO Pre 16 godina Lufthansa je bila prvi avio-prevoznik koji je naručio Boeing...

Pre 16 godina Lufthansa je bila prvi avio-prevoznik koji je naručio Boeing 747-8

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Juče je navršeno 16 godina otkada je Boeing objavio da je Lufthansa postala prva avio-kompanija koja je naručila model 747-8, četvoromotorac proširenog trupa.

Ova porudžbina je označila prekretnicu u okviru programa, mada je nekoliko drugih avio-prevoznika ispratilo primer Nemaca.

Milijarde dolara

Inicijalna porudžbina Lufthanse, kao što je američki proizvođač najavio 6. decembra 2006., sastojala se od 20 Boeinga 747-8, uz opciju za još 20 primeraka.

Boeing je izvestio da je vrednost porudžbine iznosila 5,5 milijardi dolara, što je ekvivalentno današnjoj 8,1 milijardi.

Ovo je predstavljalo ključni glas poverenja u 747-8 program, koji je do tog momenta primio porudžbine isključivo od kargo prevoznika i privatnih kupaca. Na nesreću po Boeing, Korean Air i Air China će biti jedini putnički avio-prevoznici koji će nakon Lufthanse naručiti 747-8. Ipak, u Boeingu su porudžbinu dočekali s dobrodošlicom, s tim što je tadašnji generalni direktor, Skot Karson, izjavio sledeće: „Ovaj avion unapređuje ekonomičnost 747-400, dok u isto vreme u velikoj meri poboljšava efikasnost, redukujući emisiju i buku. Oduševljeni smo što je avio-kompanija svetske klase odabrala ovaj avion svetske klase.“

U službi

Kao što smo naveli, u to vreme je Lufthansa inicijalno naručila 20 letelica, uz opcionu porudžbinu još 20 primeraka naredne generacije četvoromotornog „džambo-džeta“, koja je trebalo na scenu da stupi 2010. Međutim, Boeing je promašio termin za oko dve godine, a Lufthansa je svoj prvi 747-8 dobila u maju 2012.

Ipak, nemačka kompanija nije gubila vreme, tako da je letelica ubrzo ušla u službu, uprkos kašnjenju. Članica „Star Alliancea“ sa sedištem u Kelnu, obavila je prvi komercijalni let sa 747-8 1. juna iste godine, povezavši Frankfurt i Vašington DC. Ovaj veliki mlaznjak je pomogao Lufthansi da ostvari ciljeve vezane za kapacitet i ekologiju, što je objasnio viši potpredsednik korporativne flote, Niko Buholc: „Zaštita životne sredine i održivost, podržane ulaganjem u inovacije, integralni su elementi naše korporativne strategije. 747-8 predstavljaju esenciju ove strategije i zatvara jaz na planu kapaciteta u pogledu veličine aviona u okviru naše buduće flote.“

Lufthansa i Boeing 747-8 danas

Nemačka kompanija je na kraju preuzela 19 od 20 na čvrstoj osnovi naručenih Boeinga 747-8, i tek treba da iskoristi 20 dodatnih opcija. Primerak koji nije preuzet je predmet tekuće sage koja traje poslednjih nekoliko godina, da bi se na kraju našao u rukama egipatske vlade. Lufthansa Technik sada pomaže u opremanju dotičnog aviona VIP konfiguracijom, pred pokretanje privatne upotrebe od strane te države.

Podaci ch-aviation.com pokazuju da je Lufthaninih 19 naručenih Boeinga 747-8 staro u proseku 9,1 godinu, s tim što je 17 letelica aktivno danas. Preostali tandem je trenutno na održavanju u Sjanmenu i Pekingu. U smislu konfiguracije, ovi avioni imaju 244 sedišta u ekonomskoj klasi, 32 u premijum, 80 biznis i 8 u prvoj klasi, što total od 364 mesta.

Auto Moto Show

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime