Naslovna ECO2 Novi Teslin model na nišanu ima VW ID.3

Novi Teslin model na nišanu ima VW ID.3

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Na putu je novajlija iz Tesle, manji od Modela 3, koji svojim gabaritima sugeriše da je predviđen pre svega za evropsko tržište.

Američka kompanija 2022. godinu završava bez Cybetrucka koji poprilično kasni s dolaskom, ali i novog Roadstera. Međutim, firma Ilona Maska stavlja fokus na manji, jeftiniji model, koji bi mogao da odigra mnogo važniju ulogu u sveopštem usvajanju električnih vozila.

Glasine o vozilu pozicioniranom ispod aktuelnog ulaznog Modela 3, kolaju već izvesno vreme. Početkom ove godine, šef Tesle, Ilon Mask, odbacio je tvrdnje da kompanija radi na takvom modelu rekavši: „Imamo dovoljno toga na meniju trenutno, da budem iskren.“

Međutim, tokom ove godine, Tesla je često završavao na vrhu lista u ključnim regionima, povećavajući stopu prodaje, isporučivši u međuvremenu svoj 3.000.000. model. Čini se da je sada Mask prepoznao trenutak, da je idealno vreme za lansiranje jeftinije ponude.

Po nedavnom izveštaju o finansijskim rezultatima, on je analitičarima rekao sledeće: „Odradili smo inženjering za Cybertruck i Semi (šleper), tako da možete pretpostaviti na čemu radimo, a radi se o novoj generaciji vozila čiji će troškovi biti upola manji u odnosu na platformu Modela 3 i Y. Biće manji, da budemo pošteni, ali smatram da će veoma brzo nadmašiti zajedničku proizvodnju svih naših ostalih vozila.“

Prepolovljivanje troškova vezanih za konstrukciju ne mora nužno da znači da će „mali“ Tesla koštati dvostruko manje od Modela 3, ali je bezbedno reći da će startovati s cenom od oko 30.000 evra. To bi Tesli potencijalno otvorilo značajan deo tržišta, tako da bi se direktno našao naspram hečbek modela kao što je Volkswagen ID.3, pa i kineski modeli MG-a i BYD-a.

Kako bi novi Teslin model mogao da izgleda na dobar način demonstrira priloženi tizer Auto Expressa. Trebalo bi da bude pozicioniran u C segmentu kao porodični hečbek, dužine od oko 4,4 centimetra.

Mask je priznao da je jeftiniji, manji model glavni prioritet za Tesline inženjere. „Ne želimo da govorimo o konkretnom datumu lansiranja“, rekao je on, „ali na ovom novom modelu je primaran fokus našeg razvojnog tima. Iskoristićemo sve što smo naučili iz Modela S, X, 3 i Y, Cybertrucka i Semija, za ovu platformu. Želimo ponovo da dođemo do tih 50 odsto.“

On je ovde zapravo mislio na Model Y, čija gola konstrukcija košta značajno manje od one kod Modela 3. Tesla je iskoristio unapređene procese da bi u velikoj meri redukovao složenost, što je implementirano u Model Y. Primera radi, samo su dve 3D štampane komponente u školjci odradile posao koji u Modelu 3 odrađuje 171 komponenta, tako da se uštedelo na 1.600 varova tokom proizvodnje. Nedavne glasine sugerišu da Tesla sada radi na integraciji ovih unapređenja u revidirani Model 3, u okviru projekta kodnog naziva „Highland“.

Teslina sposobnost da napravi novi, manji automobil uz dovoljno niske troškove, sasvim izvesno zavisi od izbora hemije za baterije i načina na koji su one instalirane. Kompanija je već koristila litijum-gvožđe fosfatne (LFP) ćelije, koje su jeftinije za proizvodnju od nikl-mangan kobaltnih (NMC).

Američki proizvođač trenutno koristi LFP jedinice u nekima od svojih vozila, a to će verovatno biti ključni deo tehničkog sklopa jeftinijeg modela, uz nove instalacije. Ide priča da se kompanija priprema da isporuči tehnologiju „od ćelije do šasije“ na Modelu Y koji se proizvodi u Nemačkoj, što je deo saradnje s kineskim BYD-om. Lakša i kompaktnija od konvencionalne konstrukcije bazirane na konvencionalnom modulu, ova tehnika štedi dodatni prostor, koji moće biti iskorišćen za dodatne ćelije, čime bi se kompenzovala niža energetska gustina i  samim tim isporučio odgovarajući domet.

Mask smatra da Tesla može novo postignuće od tri miliona plasiranih vozila proširi na više od 100 miliona na putevim do kraja ove dekade. Da bi to postigao, on kaže da će firmi biti potrebno „desetak fabrika grubo rečeno“, i mada originalna fabrika u Kaliforniji „upravo ostaje bez prostora“, većina pogona će biti sposobna da isporučuje do dva miliona vozila godišnje.

Manji, priuštiviji model je gotovo sigurno ključni faktor u okviru ove ambicije, tako da ako novajlija pristigne nakon Roadstera i Cybertrucka, mogli bismo da ga vidimo na putevima 2025.

Izvor: Auto Express

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime