Prva kolekcija nezamenljivih tokena, stovrena u čast Renaulta 5.
Renault najavljuje ulazak na tržište unikatnih tokena (NFT) kao digitalnih potvrda o vlasništvu. Reč je o jedinstvenim identifikatorima koje nije moguće kopirati, zameniti ili podeliti na više delova. Ovi identifikatori se registruju na blockchainu i služe kao potvrda o autentičnosti i vlasništvu. Osim toga, dolaze u različitim oblicima: kao slika, video zapis, zvučni zapis i sl.
Renaultova prva kolekcija nezamenljivih tokena inspirisana Renaultom 5, genR5, u prodaju stiže 15. decembra ove godine. To je prvi projekat kojim brend odaje počast stvaranju kultnog modela 70-ih! Svoju kreativnost je izrazio kroz generativnu umetnost i stvaranje 1972 jedinstvena unikatna tokena (1972. je godina kada je Renault 5 plasiran na tržište).
Svaki od 1972 jedinstvenih tokena koji su raspoloživi za prodaju je koncipiran kao video u trajanju od devet sekundi o Renaultu 5, popraćen ekskluzivnom naslovnicom, dinamičnim osvetljenjem i zvučnim efektima.
Kolekciju genR5 su inspirisale četiri kultne verzije modela Renault 5. Kolekcija sadrži:
- 100 NFT-a električnog Renaulta 5, u čast 100 revolucionarnih električnih automobila proizvedenih od 1972. do 1974.
- 160 NFT-a Renault 5 Turbo koji simbolizuje 160 konja snažan motor ovog kompaktnog automobila i sportski duh brenda Renault
- 450 NFT-a Renault 5 Le Car Van koji simbolišu broj primeraka ovog ograničenog modela koji je proizveden u Francuskoj i dizajniran za američko tržište
- 1262 NFT-a Renault 5 TL, simbola revolucije u segmentu gradskih automobila
Svaki NFT će biti nasumično dodeljen i vidljiv tek nakon završene kupovine, a kupcima će omogućiti pristup posebnim pogodnostima. Osobe koje prvi put kupuju NFT i plaćaju tradicionalnom valutom ili bankovnom karticom kao i stručnjaci za internet treće generacije koji plaćaju kriptovalutom moći će da sebi priušte NFT iz ove kolekcije po istoj pristupačnoj ceni.
Na platformi R3NLT (https://nft.renault.com/fr) možete pratiti obaveštenja o prodaji ili da se prijavite kako biste primali važna obaveštenja o kupovini NFT-a genR5.
Renault će o svim pogodnostima redovno izveštavati preko sopstvenih korisničkih profila na platformama Discord (R3NLT Discord) i Twitter (Renault_NFT).
Vlasnici NFT-ova genR5 će moći da učestvuju u stvaranju kolekcionarskih proizvoda The Originals koji će zatim biti dostupni u ekskluzivnoj ograničenoj kolekciji. Osim toga, vlasnici će primati i obaveštenja o novitetima iz budućih kolekcija.
„Pridruživanje zajednici R3NLT je isto kao sklapanje posebnog odnosa sa brendom koji pruža nova iskustva za sve entuzijaste, a kolekcija NFT-ova posvećenih Renaultu 5 je savršena prilika za tako nešto!” Arnaud Belloni, direktor marketinga brenda na globalnom nivou.
genR5, inkluzivni pristup u okviru društveno odgovornog projekta Give Me 5
Svi vlasnici jedinstvenih tokena genR5 automatski postaju sponzori projekta Give Me Five, s obzirom da će 50 % prihoda od prodaje NFT-a biti uloženo u finansiranje inicijativa za informisanje javnosti. Give Me 5 je društveno odgovorni projekat brenda Renault, prvenstveno namenjen obnovi teniskih terena za mlade u radničkim četvrtima.
Renault je u okviru ove inicijative ove godine obnovio tri teniska terena u Marseju, Lionu i Grigniju.
Renault predstavlja R3NLT, platformu zasnovanu na internetu treće generacije
Puštanjem u prodaju svoje prve NFT kolekcije i sa ciljem da započne dugoročni projekat, Renault je pokrenuo sopstvenu platformu R3NLT, dostupnu na sledećem linku: https://nft.renault.com/fr.
Platforma bi oko projekta trebala da okupi veliku zajednicu entuzijasta, kako pravih majstora za web 3.0. tako i potpunih početnika.
Ova sigurna platforma je jedina na kojoj će se nuditi unikatni tokeni brenda Renault, a služiće i za stvaranje posebnog odnosa sa brendom. Platforma će omogućiti korisnicima da na siguran način pristupe svojim novčanicima i razvijaće se u skladu sa budućim lansiranjima.
Na ovoj platformi, baziranoj na internetu treće generacije, kupce Renaultovih NFT-a čekaju jedinstvena iskustva:
- specijalni događaji organizovani u partnerstvu sa Renaultom
- ekskluzivne testne vožnje
- susreti sa dizajnerima brenda
- „preshow“ predstavljanja
- privatni obilasci mesta koja do tada nisu bila otvorena za javnost.
Izvor: Renault