Naslovna AKTUELNO Koji modeli automobila čekaju na novu generaciju u 2023.?

Koji modeli automobila čekaju na novu generaciju u 2023.?

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

U proseku, životni ciklus modela automobila traje sedam do osam godina.

Dotični period možemo podeliti u četiri faze: uvođenje na tržište, rast, sazrevanje i opadanje. Redovna restilizacija sredinom životnog perioda dolazi obično nakon tri ili četiri godine prodaje, kada se dostiže faza sazrevanja. To omogućava da automobili ostani sveži na tržištu bez nekih kapitalnih investicija.

Mnogi značajni modeli u Evropi i SAD će dostići starost od sedam ili osam godina u 2023. U većini slučajeva se radi o veoma popularnim vozilima, predstavljenim između 2015. i 2016. Ovde se nameće pitanje – da li ćemo uskoro biti svedoci njihovih novih generacija? Ispod ćete pronaći odgovore, razvrstane na proizvođače:

BMW grupacija

Naredna generacija BMW-a serije 5 bi trebalo da bude među najvažnijim predstavljanjima 2023. Aktuelna G30 serija je lansirana u oktobru 2016., tako da bi novo poglavlje moglo da bude započeto krajem sledeće godine. Isto važi za Mini Clubman i Countryman.

Ford

Mada je Ford objavio da neće biti nove generacije Fieste, ikona iz B segmenta će u novembru 2023. napuniti sedam godina. U međuvremenu, u SAD  publika čeka da vidi novi Lincoln Nautilus, s kojeg je inicijalno skinut veo u januaru 2015. pod nazivom Lincoln MKX.

Volvo

Nije jasno da li će Volvo nastaviti da nastupa na tržištu sa S90 perjanicom ovakvom kakvu je danas poznajemo. Velika švedska limuzina je predstavljena decembra 2015., a mogla bi da isprati sudbinu XC90, transformišući se u čisto električni model. Isto važi i za karavansku verziju, V90, koja je na tržištu od februara 2016.

General Motors

Kada govorimo o GM-u, Cadillac je već malo zakasnio sa zamenom XT5, koji sledeće godine u SAD puni osam godina. Što se Chevroleta tiče, još uvek nije jasno da li će pristići nova generacija kultnog Camara. Rival Ford Mustanga je debitovao u današnjoj formi 2015., a već godinama uporno kolaju glasine da bi mogao biti ukinut po isteku aktuelne generacije.

Još uvek nema novosti u vezi s budućnošću Chevrolet Equinoxa, budući da je sadašnja generacija na tržištu od septembra 2016. Ova marka je nedavno predstavila Equinox EV, tako da bi benzinska verzija mogla da preživi još par godina.

Hyundai-Kia

U Južnoj Koreji sestrinski Hyundai Accent i Kia Rio postaju vremešni, a očekuje se da oba modela budu zamenjena u toku sledeće godine, bar na glavnim tržištima. Pored toga, U Evropi će Hyundai i30 u septembru 2023. napuniti sedam godina, a budući da se radi o ključnom modelu, trebalo bi da dobije direktnog naslednika, kojeg smo mogli da vidimo na nekim „tizerima“.

Mercedes-Benz

Poput BMW-a serije 5, naredna generacija Mercedes-Benza E klase je jedna od premijera u 2023. koje se najželjnije iščekuju (aktuelna generacija je predstavljena januara 2016.). Druga generacija Mercedes-Benza GLC Coupe bi takođe trebalo da pristigne sledeće godine, nakon predstavljanja „klasične“ verzije prošlog leta.

Nissan

Kada je o ovoj japanskoj marki reč, tri proizvoda čekaju na promene, ali im budućnost nije u potpunosti jasna. Najpre, tu je Infiniti Q60, zatim Nissan Maxima i na kraju Micra. Sva tri modela su u finalnim fazama svojih životnih ciklusa. Već je potvrđeno da će Maxima napustiti američko tržište nakon 2023., ali njen globalan status nije definisan. Glasine u vezi s ukidanjem Nissan Titana nakon 2024. bi takođe mogle da ukažu na veliki izlazak iz klase velikih kamioneta.

Renault

Kod Renaulta bi trebalo da je došlo vreme za novi Scenic, ali još uvek nismo sigurno da li će ovaj monovolumen sledeće godine ući u narednu generaciju. U međuvremenu, očekuje se da Koleos, predstavljen u aprilu 2016., bude zamenjen većom verzijom nedavno predstavljenog Australa.

Stellantis grupacija

Sa svojih 14 marki, ovaj konglomerat će po svemu sudeći imati dosta posla u 2023. Alfa Romeo Giulia i Stelvio pune sedam, odnosno osam godina, baš kao i Chrysler Pacifica, predstavljen u januaru 2016. i restilizovan u februaru 2020.

Ono što je važnije je slučaj s trećom generacijom Citroena C3, koja je na tržištu od juna 2016., i čija bi nova iteracija mogla da bude jedan od prioriteta ove francuske marke.

Kada govorimo o Fiatu, tri njegova modela će biti stara bar sedam godina: Mobi i Toro u Brazilu i Tipo, predstavljen maja 2015. Nakon prošlogodišnje restilizacije, ne očekuje se da Jeep Compass uskoro dobije naslednika, uprkos tome što je aktuelni model lansiran u septembru 2016.

Maserati Levante, koji će napuniti sedam godina u martu, trebalo bi da prođe kroz temeljnu restilizaciju.

I na kraju, Peugeotov prioritet bi trebalo da budu nove generacije 3008 i 5008, koje su na sceni od septembra 2016. Ipak, ništa sa sigurnošću ne može da se kaže što se popularnih francuskih krosovera tiče.

Jaguar Land Rover

Jaguar F-Pace u septembru 2023. puni osam godina, a budući da se radi o ključnom modelu ove britanske marke, vrlo je verovatno da ćemo u toku sledeće godine imati nagoveštaje o novoj generaciji. Međutim, to neće biti slučaj s Jaguarom XF, koji je na tržištu od marta 2015., kao i Land Roverom Discoveryjem, čija je aktuelna generacija na scenu stupila septembra 2015.

Tesla

Niko ne očekuje novu generaciju Modela X, uprkos tome što je na tržištu od septembra 2015. Model 3 je gotovo isto toliko star, budući da je predstavljen marta 2016., ali i što se njega tiče nema nagoveštaja o novoj generaciji. Umesto toga, u igri bi mogle biti neznatna unapređenja, kao što je urađeno s Modelom S, koji je u prodaji od 2012.

Toyota

Očekuje se da druga generacija Toyote CH-R pristigne na tržište u prvoj polovini 2023., kada će aktuelna napuniti sedam godina. Što se drugih „globalnijih“ modela tiče, poput kamioneta Hilux, on će u maju zaokružiti osam godina postojanja, tako da je vreme za novi model, posebno nakon novajlija u segmentu poput Ford Rangera i VW Amaroka. Isto važi i za Tacomu na američkom tržištu, koja je u prodaji od januara 2015.

Volkswagen grupacija

Nemački konglomerat trenutno pod svojim krovom ima 15 modela koji dostižu fazu opadanja u okviru svog komercijalnog života. Među najistaknutijim su Volkswagen Tiguan, koji je u prodaji od septembra 2015., Audi A4 koji je na tržištu od juna 2015., Audi Q5 predstavljen septembra 2016. i Porsche Panamera, čija je druga generacija predstavljena publici u junu 2016.

Što se drugih modela tiče, kao što su Audi Q7, Seat Ateca i Škoda Kodiaq, Škoda Superb, Volkswagen Atlas i Porsche 718, novi proizvodi su planirani za sledeću godinu.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime