Naslovna ECO2 NIO razvija protivnika Mercedes-Maybacha S klase

NIO razvija protivnika Mercedes-Maybacha S klase

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Projekat ultraluksuzne limuzine kineskog proizvođača NIO, već je u fazi dizajniranja, a trebalo bi da bude lansiran već 2024. kao globalan model.

NIO je dosta govorio o lansiranju novih podbrendova za masovno tržište, a najnovija informacija sugeriše da lokalna kineska premijum marka takođe planira da svoje poslovanje proširi na prestižnija tržišta.

Naime, plan je kreiranje rivala Mercedes-Maybacha, izvestili su lokalni mediji, citirajući insajdera bliskog dešavanjima.

Projekat je već sada u fazi dizajniranja, a reč je o luksuznoj limuzini čija je projektovana cena oko 135.000 evra. Novi model će pristići pod NIO oznakom, a „na nišanu“ će imati pre svega Mercedes-Maybach S klase.

Ako sve bude teklo po planu, NIO-va limuzina će biti lansirana 2024., a biće prodavana na globalnom planu. Ovo je prvi put da čujemo glasine da kineski premijum proizvođač konkretno namerava da uđe na tržište ultraluksuznih automobila.

Najskuplji NIO model je trenutno ES7 SUV, čija najprestižnija verzija košta oko 74.000 evra (pre zaračunatih subvencija). Perjanica kod limuzina, ET7, u ponudi je u dve verzije, sa startnim cenama (pre zaračunatih subvencija) od oko 62.000, odnosno 72.500 evra.

Prosečna cena „mejnstrim“ premijum automobila kineskih marki na matičnom tržištu u oktobru je iznosila oko 52.000 evra a NIO-vih 63.000 evra, kaže Ćin Lihong, suosnivač i kopredsednik kompanije.

Na kineskom tržištu premijum električnih automobila s cenom iznad 54.000 evra, NIO je u novembru imao tržišni udeo od 77,6 odsto. Treba istaći da ova marka još uvek nema model koji pokriva cenovno još viši tržišni segment.

Lokalna automobilska koja je trenutno fokusirana na superpremijum nišu je HiPhi Human Horizonsa, koji je lansirao HiPhi X SUV u oktobru 2020., sa startnom cenom od 77.000 evra za verziju sa šest sedišta i do 108.000 evra za varijantu s četiri sedišta.

U avgustu, HiPhi je zvanično lansirao svoj drugi model, HiPhi Z, koji je dostupan u konfiguracijama s pet i četiri sedišta, sa startnom cenom od 82.500, odnosno 85.000 evra.

Interesantno je što 60 odsto kupaca HiPhia X u vlasništvu ima neki NIO model.

Avgusta 12. 2021., Vilijam Li, suosnivač, kopredsednik i generalni direktor NIO-a, rekao je na konferenciji da će kompanija ući na masovno tržište s novim brendom, čije je jezgro tima već formirano. U okviru spoljnih komunikacija, menadžment NIO-a, uključujući i Lija, potvrdio je da je kodni naziv novog podbrenda „ALPS“.

Nio planira da započne isporuku modela za masovno tržište u drugoj polovini 2024., s cenama u rasponu od 27.000 do 40.500 evra. Dotični automobil će biti baziran na NT 3.0 platformi i posedovaće NIO-ve baterije, uz podršku sistema zamene baterijskog paketa i visokonaponskog punjenja.

U avgustu je takođe došlo do glasina da NIO uspostavlja treći brend s projektom kodnog imena „Firefly“, čije su pripreme krenule u isto vreme kada i ALPS-ove. Novembra 28., lokalni medij LatePost, izvestio je da NIO sada pod svojim krovom ima četiri nova poslovanja kodnih naziva „NB 1-4“, gde se „NB“ odnosi na „New Business“.

B1 je novi podbrend ALPS, B2 je poslovanje u oblasti čipova, B3 se odnosi na priuštiviju automobilsku marku (Firefly, dok je B4 vezan za poslovanje u oblasti mobilnih telefona.

Firefly projekat će funkcionisati nezavisno, poput NIO-a i ALPS-a, ali će razlika biti u tome što će izbeći oštru konkurenciju na kineskom tržištu i fokusirati se prevenstveno na Evropu.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime