Naslovna ECO2 Šef Toyote smatra da i drugi šefovi kompanija sumnjaju u potpunu elektrifikaciju

Šef Toyote smatra da i drugi šefovi kompanija sumnjaju u potpunu elektrifikaciju

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Šef najveće svetske automobilske kompanije, Toyote, više puta je apelovao na primenu različitih tehnologija smanjenja emisije štetnih gasova, ne samo oslanjanje na baterijski pogon.

On sada tvrdi da se i ostali lideri u automobilskoj industriji privatno slažu s tim.

Akio Tojoda je ponovo u pitanje doveo planove vezane za kompletno prebacivanje na čisto električn automobile, smatrajući da nije sam u tome.

Predsednik i generalni direktor Toyote Motor Corp., nastavio je da apeluje na veći diverzitet  što se tiče budućih automobilskih goriva, promovišući potencijalnu upotrebu vodonika i biogoriva.

„Iskreno, električna vozila nisu jedini način da ostvare svetski ciljevi o ugljeničnoj neutralnosti“, rekao je gospodin Tojoda. On je takođe ponovio da smatra da potrošači i proizvođači automobila takođe gaje izvesne sumnje što se tiče totalnog preokreta ka elektrifikaciji, ali nerado govore javno o tome.

„Ta tiha manjina se pita da li je zaista u redu das elektromobili predstavljaju jedinu opciju“, izjavio je Tojoda za The Wall Street Journal. „Međutim, oni smatraju da je to trend, tako da ne mogu glasno da govore o tome.“

Šef japanskog giganta je govorio o predstavljanju baterijsko-električnog Hiluxa na Tajlandu, a slične komentare je imao nedavno i u SAD.

„Lično, radije bih išao ka svim opcijama a ne samo jednom, poput sintetičkih goriva bez emisije i vodonika. I dalje smatram da je vodonik jednako obećavajuća tehnologija za budućnost kao što su to baterijski pogonjeni automobili“, rekao je gospodin Tojoda.

„Dozvolite mi da korektno objasnimo Toyotinu poziciju. Želeo bih da na Toyotu gledate kao na robnu kuću u kojoj možete pronaći svaki dostupni pogonski sklop.

Ukusi ljudi postaju sve raznovrsniji. Imamo različite vrste ljudi, od onih koji već poseduju i koriste električna vozila, kao i druge koji žive na lokacijama gde nemaju pristup stanicama za punjenje.

Raznovrsnost je ono što čini robnu kuću. Mislim da usmeravanje kupaca ka jednom produktu umanjuje mogućnost izibora.

Mi smo ozbiljni u nastojanju da pružimo sve opcije, jer se nadam da će naši proizvodi to nastaviti da demonstriraju.“

Toyota je, kao što znamo, prvenac u oblasti benzinsko-hibridnih vozila, čiji je rodonačelnik Prius, a ujedno, japanska marka proizvodi Mirai, koji je pogonjen električnom energijom koju stvara vodonik u gorivnim ćelijama. TU je i bZ4X, prvo čisto baterijsko električno vozilo Toyote.

„Ulažemo u elektrifikaciju još otkada smo započeli rad na hibridima, jednim okom na kreiranju električnih vozla“, rekao je gospodin Tojoda, ističući rad na biogorivima i baterijama koje proizvodi Toyota.

„Obim naših trenutnih investicija se može učiniti malim. Međutim, ako pogledate Toyotine aktivnosti u proteklih 20 godina, sredstva sigurno nisu mala i ukazuju na realnost širokog spektra naših investicija.

Mada možda nismo objasnili stvari adekvatno, smatram da naši proizvodi najbolje govore sami za sebe.“

Gospodin Tojoda je takođe ponovo potvrdio planove kompanije vezane za električna vozila.

„U smislu obima, naš cilj do 2030. je prodaja od 3,5 miliona električnih vozila. Toyota prodaje 10 miliona automobila godišnje, što neke navodi da se zapitaju zašto je naš cilj ’samo 35 odsto’.

Toyota prodaje automobile u više od 200 zemalja i regiona, s vizijom da obezbedi slobodu prevoza za sve. Naša filozofija je da nikoga ne želimo da ostavimo iza sebe.“

Gospodin Tojoda je takođe u pitanje doveo rokove vezane za kompletnu elektrifikaciju drumskog prevoza.

„Smatram da nam je potrebno da budemo realistični u vezi s tim kada će društvo biti sposobno da u potpunosti usvoji električna vozila i kada će naša infrastruktura moći to da podrži“, rekao je gospodin Tojoda. „Često sam kritikovan u medijima zbog toga što neću da se deklarišem da automobilska industrija treba 100-odstotno da se posveti električnim vozilima.

Iz razloga što, baš kao i u slučaju potpuno autonomnih automobila, koje je trebalo svi da vozimo do sada, mislim da će električnim vozilima biti potrebno više vremena da postanu ’mejnstrim’ nego što bi mediji želeli u to da verujemo.“

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime