Naslovna ISTORIJA 10 najboljih Alfi Romeo svih vremena po izboru kustosa muzeja ove italijanske...

10 najboljih Alfi Romeo svih vremena po izboru kustosa muzeja ove italijanske marke

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Britanski Auto Express je zamolio Lorenca Ardicija, kustosa muzeja Alfe Romeo, da odabere 10 modela koji su po njemu najznačajniji.

Nasleđe je nešto automobilske kompanije s pažnjom neguju, ali vrednost tog nasleđa nije kod svake marke isto. Alfa Romeo se na tom planu definitivno ističe, zahvaljujući istoriji spektakularnih serijskih i trkačkih automobila, čije postojanje datira još od 1910. godine.  

Mada većina proizvođača promoviše svoje nasleđe, a etablirani igrači poseduju bogatu kolekciju, pa čak i muzeje u kojima ih izlažu, malo je onih koji mogu da se porede s Alfom i njenim „katalogom“.

Verovatno je u međuvremenu fama o dizajnu italijanskih automobila postala kliše, jer i mnogi drugi proizvode atraktivne proizvode, svaki automobilski entuzijasta koji drži do sebe, mora da poseti „hram“ zvani Alfa Romeo Museo Storico u Arezeu na obodu Milana. Budući da smo nedavno posetili ovu lokaciju, naš izveštaj možete pogledati OVDE.

Šta kaže gospodin Ardicio?

  1. P3 Tipo B (1932.)

„Ovo je automobil u kojem je Tacio Nuvolari ostvario legendarne i neverovatne pobede, dizajniran uz kreativne solucije koje automobil čine brzim voznim. Vozeći ga danas je sjajno iskustvo, jer možete da osetite performanse, a uz to držite isti volan koji je Nuvolari koristio kada je pobedio 1932. na VN Italije.“

  1. Giulia (2016.)

„Današnja Giulija je Alfa koja se već našla u kolekciji kao deo istorije. Već sam govorio o tome kakav je osećaj u vožnji klasične Alfe Romeo, kao i vizuelni efekat, a za mene je važno da identične senzacije pronađem i u slučaju modernog automobila.

Iz razloga što Alfe Romeo nisu egzotični automobili koje vozite jednom godišnje na nekoj stazi, oni su kreirani da u njima uživate svaki dan. Živim prilično daleko od svoje kancelarije, tako da je vožnja važan deo mog života. Giulia pravi razliku jer nudi uživanje, ne samo gubljenje vremena u automobilu.“

  1. 156. (1997.)

„Bliža današnjem vremenu, 156-ica je automobil koji je bio sposoban da projektuje novu formu gledano iz bilo kojeg ugla. Bila je nova u smislu tehnologije, u smislu dizajna, i u smislu efekta na publiku. Ona predstavlja važnu prekretnicu za Alfu Romeo i ja smatram da je to automobil koji, nakon nakon 20 godina, i dalje izgleda neverovatno na drumu.“

  1. Scarabeo (1966.)

„Ovaj automobil zauzima posebno mesto jer je nešto što nije dovoljno poznato. Mnogo toga je ušlo u njega, on je prepun istorije, ali nikada se nije trkao. Bio je eutanaziran neverovatnim uspehom Tipa 33, tako da ga verovatno volim baš iz razloga što nije imao sreće.“

  1. 33 Stradale (1967.)

„Sada dolazimo do 33 Stradalea i njegovih varijacija. 33 Stradale je ikona, tako da mu nisu potrebna dodatna objašnjavanja, ali ne radi se samo o 33 Stradaleu; tu su takođe koncepti Carabo i Cuneo. Neverovatno je videti kako se iz tog automobila izrodila polovina automobilskog dizajna. On je fascinantan, ne samo kao model, već i zbog onoga što generalno znači za automobilski dizajn.“

  1. Spider „Duetto“ (1966.)

„Uvek će postojati posebna veza između Alfe Romeo i „spider“ verzija. Postoji mnogo „spidera“, a Duetto je tek jedan od njih, ali za mene je poseban jer se radi o svakodnevnom automobilu. On ne samo što je kultni model, već je deo mog uobičajenog života, često ga vozim do posla.“

  1. Tipo 158/159 Alfetta (1950.)

„Posebnu ljubav gajim prema rednim osmocilindrašima. Oni najbolje zvuče i najbolji su za vožnju. Još jedan poseban automobil je Alfetta, jer je svetski šampion, ali takođe jer se radi o izuzetno sofisticiranom automobilu. To je model koji morate da poštujete, morate da razgovarate s njom, jer je ’Italijanka’.  Da, to je ’ona’, i radi se o ikoni. To je automobil Đuzepea Farine i Huana Manuela Fanđa, koji je osvojio prvi F1 šampionat.

  1. 8C 2300 (1932.)

Ovo nije jednosed, mada je redni osmocilindarski motor takođe upotrebljen u Alfinom monoposto Grand Prix trkaču, ali 8C 2300 je automobil sa sličnom aurom kao Sprint GT; možete zaista ceniti balas performansi i voznih osobina kada ga vozite. Pored toga, dizajn je čist, upečatljiv, i to je automobil koji zaista, zaista volim.“

  1. ALFA 24HP (1910.)

„Iz razloga što je prvi, nije posebno zabavan za vožnju, jer je to automobil iz 1910. Međutim, radi se o počecima, i u njemu zaista možete osetiti atmosferu iz koje je rođena Alfa Romeo.“

  1. Giulia Sprint GT (1963.)

„Smatram da je duša Alfe Romeo napravljena iz nekih elemenata, a verovatno najsnažniji i najvažniji je perfektan balans između između forme i funkcionalnosti. Vidite nešto što je uvek upotrebljivo i možete da osetite ono što dizajner očekuje. Mislim da je ta ravnoteža između onog što možete da vidite i onoga što možete da osetite tokom vožnje fundamentalan aspekt Alfe Romeo.

Neki automobili su sposobni da to objasne bolje od drugih, a Sprint GT je dobar primer, jer poseduje esencijalan dizajn; samo tri linije su dovoljne da se kreira nešto što je savršeno iz kojeg god ugla da se posmatra. Kada ga vozite, zaista možete da osetite ovaj automobil kao deo sebe, što je karakteristika Sprinta GT koju zaista volim.“

Izvor: Auto Express

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.
Prethodni tekstDakar 2023.: Šta kaže Gabor Sagmajster na polovini odvozanog relija? (VIDEO)
Sledeći tekstElektrični i hibridni automobili su u usponu

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime