S ulaskom u novu godinu, Alfa Romeo je na Instagramu podelila kratak video u kojem ističe aktuelne proizvode.
U 2022., na scenu su stupili unapređeni Giulia i Stelvio, kojima se pridružio Tonale. Svetskoj premijeri „plug-in“ hibridne verzije novajlije smo i sami prisustvovali, a kako je izgledala prva vožnja, možete pogledati OVDE.
View this post on Instagram
Ipak, čini se da će 2023. biti poprilično interesantnija. Naime, na kraju videa možemo nakratko pogledom da „uhvatimo“ zadnji deo vozila koje trenutno nije u ponudi italijanske marke.
Cirkularne zadnje signalne grupe evociraju na ukinuti 4C ili 8C koji je na scenu stupio krajem 2000-ih. Novi model će verovatno biti pozicioniran između spomenuta dva, usvajajući po svemu sudeći sada već čuveni šestocilindarski V6 radne zapremine 2,9 litara, koji u Giuliji GTA proizvodi 540 ks i 600 Nm. Biće interesantno videti koliko će italijanski inženjeri „usvirati“ ovu mašinu za potrebe superautomobila.
Naravno, novajliju ne treba mešati s unikatnim modelom koji je proizašao iz saradnje sa Zagatom, o kojem smo opširnije pisali i koji je kreiran u čast stogodišnjice saradnje dve čuvene italijanske firme.
Misteriozni model, primamljivog naziva Alfa Romeo 6C, imaće za zadatak da „izleči rane“ koje su nastale nakon najave, a zatim otkazivanja oživljavanja projekata GTV i 8C. U isto vreme, ovo će verovatno biti poslednji proizvod Stellantisovog brenda s čisto benzinskim pogonskim sklopom. Šef kompanije, Žan-Pol Imparato, sugerisao je da se radi o Alfi „od glave do pete“, što isključuje mogućnost rebrendiranog Maseratija MC20.
Kao podsetnik, treba reći da će se Alfa transformisati u čisto električnu marku tokom ove dekade. Za naredne generacije Giulije i Stelvija već je potvrđeno da će biti čisto električne, tako da se bez dileme bliži kraj ere motora s unutrašnjim sagorevanjem.