Naslovna AKTUELNO Oliver Cipse: tržišna potražnja će voditi BMW-ove investicije u SAD, ne politika

Oliver Cipse: tržišna potražnja će voditi BMW-ove investicije u SAD, ne politika

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Šef BMW grupacije, Oliver Cipse, rekao je da će bavarski proizvođač uraditi ono što je potrebno u poslovnom smislu i da neće biti skrenut s kursa od strane političkih agendi.

BMW je pod pritiskom da ponovo razmisli o svojim linijama snabdevanja i proizvodnom otisku u vezi sa delovima i baterijama za elektromobile, kako bi se kvalifikovao za nove poreske olakšice, namenjene promovisanju proizvodnje u Severnoj Americi.

Cipse je rekao da će potražnja na tržištu, a ne politika, voditi buduće investicije BMW-a u SAD.

„Ne bismo suštinski menjali našu strategiju zbog trenutne politike“, rekao je on na brifingu za medije na CES-u 2023. „Naši automobili imaju životni ciklus od možda sedam godina, ponekad i duži. To su otprilike dve ili tri administracije.“

Cipse je ilustrovao opasnosti reagovanja na političke vetrove tokom Trampove administracije.

„Razgovarali smo s prethodnom administracijom… i oni su pokušali da nas nateraju da uvedemo postrojenje za motore s unutrašnjim sagorevanjem u Sjedinjenim Državama, koje danas nemamo“, rekao je šef bavarske kompanije.

Da je BMW to prihvatio, dodao je on, to bi bilo pogrešno, s obzirom na to da se industrija udaljila od fosilnih goriva.

„Zaboga, mi to nismo uradili“, uzviknuo je Cipse. „Imamo svoj um i ponekad morate slediti svoju strategiju.

Jednaki uslovi kao imperativ

Poput nekih šefova stranih proizvođača automobila, Cipse je izrazio frustraciju Zakonom o smanjenju inflacije, koji povezuje poreske olakšice za električna vozila s proizvodnjom u Severnoj Americi i nabavkom ključnih delova i sirovina.

On veruje da zakon daje prednost američkim proizvođačima automobila s ekspanzivnijom domaćom proizvodnjom i mrežama dobavljača.

„Tražili bismo jednake uslove sve dok služimo američkom kupcu“, rekao je Cipse. „Evropa ne pravi nikakvu razliku odakle automobil dolazi. Dobićete podsticaj  ili poresku olakšicu ako prodajete automobil u Evropi.“

Na neki način, rekao je on, BMV je već američki kao što je to pita od jabuka.

Minhenski proizvođač luksuznih automobila vodi fabriku za sklapanje u Spartanburgu u Južnoj Karolini, najveću na svetu, koja zapošljava više od 11.000 ljudi. Proizvodni centar od 650.000 kvadratnih metara je prošle godine proizveo više od 416.000 krosovera, od kojih je oko 40 odsto izvezeno na svetska tržišta.

„U proteklih osam godina bili smo po vrednosti najveći izvoznik iz Sjedinjenih Država u ostatak sveta, više nego bilo koji američki proizvođač“, rekao je Cipse. „Mi smo američki proizvođač 100 odsto.“

BMW sada ulaže 1,7 milijardi dolara u izgradnju nove generacije električnih vozila u Južnoj Karolini. Proizvodnja električnih vozila bavarske marke na platformi Neue Klasse, počeće tamo sredinom decenije zajedno s pogonom za sklapanje paketa baterija.

„Ako uđemo s tako velikom investicijom u zemlju i ne bismo bili deo kišobrana IRA-e (Individualni penzioni račun koji omogućava štednju novca za penzionisanje s povoljnijim porezima), to bi bilo razočaranje“, rekao je Cipse. „Kada su jednaki uslovi narušeni ili u opasnosti, onda to za političare postaje opasna stvar jer uvek postoji reakcija.“

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.
Prethodni tekstAlfa Romeo nastupa na Salonu automobila u Briselu 2023.
Sledeći tekstDakar Rally 2023.: Lob izjednačio rekord Arija Vatanena (VIDEO)

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime