Naslovna AKTUELNO CEO Citroena smatra da će električni automobili u prošlost poslati SUV modele

CEO Citroena smatra da će električni automobili u prošlost poslati SUV modele

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Šef Citroena kaže da su pripadnici SUV kategorije automobila preveliki da bi izvukli zadovoljavajuću dozu efikasnosti iz baterijskog električnog pogona, kao i da će to biti faktor koji će se okrenuti protiv „teškaša“.

Gospodin Kobe je izjavio da će uvođenje elektromobila usporiti dominaciju SUV/krosovera, uprkos tome što  modeli s povišenim klirensom trenutno vladaju prodajnim listama. U mnogim svetskim regionima, popularniji su od standardnih karoserijskih varijanti, ali bi to moglo da se promeni uskoro.

Govoreći na evropskoj premijeri modela C4 X, povišenom sedanu srednje veličine, CEO Citroena, Vensan Kobe, izjavio je da je „završeno sa svetom SUV-a“.

On kaže da, iz razloga veličine i mase, električni SUV/krosoveri zahtevaju veće pakete baterija, što povećava težinu i čine vozila manje efikasnim.

„Kada je reč o BEV modelima, ako je aerodinamika pogrešna, penali u vidu skraćenja autonomije su masivni. Možete izgubiti 50 kilometara između dobre i loše aerodinamike, a u poređenju SUV-a i sedana govorimo o 60, 70, 80 razlike u dometu“, rekao je Kobe. „Vlasti će započeti s merama ograničavanja mase i veličine baterija, ili kroz oporezivanje, povlastice, regulativu, ili putem javne osude.

Regulativa je ’ubila’ A segment gradskih automobila, a D SUV kategorija će nestati zbog loše aerodinamike i velike mase.

Međutim, priznajući da bi moglo da prođe izvesno vreme pre nego što automobilska javnost okrene leđa SUV/krosoverima, s obzirom na kontinuirani rast globalne prodaje SUV modela svih oblika i veličina, brojke mi ne govore da sam u pravu.“

U Evropi, gotovo polovina novih registracija između januara i juna 2022., odnosila se na SUV/krosovere, po podacima JATO Dynamicsa.

Da bismo dobili uvid u to do koje mere karoserijska konfiguracija može da utiče na efikasnost električnog automobila , dovoljno je da uporedimo Tesla Model 3 i Y. Oba vozila su pogonjena istom kombinacijom paketa baterija i elektromotora.

Tesla kaže da Model 3 sedan može da prevali 491 kilometar jednim punjenjem, dok Model Y SUV uz istu količinu energije može da pređe 455 kilometara, što je oko 36 kilometara manje, odnosno sedam odsto.

Citroenova matična kompanija, Stellantis, prethodno je objavila da će do 2030. proizvoditi isključivo električne automobile, što se naravno odnosi i francusku marku, koja trenutno u ponudi ima pet elektromobila: e-C4, e-C4 X, Ami, e-Spacetourer i e-Berlingo.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.
Prethodni tekstDžeremi Klarkson izbačen iz Grand Toura zbog uvredljive kolumne?
Sledeći tekstU idealnim uslovima, Toyota smatra da će prodati 10,6 miliona automobila u 2023.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime