Naslovna SPORT Intervju: Siril Abitebul, novi šef Hyundai Motorsport WRC tima

Intervju: Siril Abitebul, novi šef Hyundai Motorsport WRC tima

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Direktor Hyundai Motorsport tima, Siril Abitebul, izneo je svoja očekivanja dok ulazi u novu ulogu uoči predstojeće sezone FIA Svetskog reli šampionata (WRC) 2023.

Abitebul će se prvi put pojaviti u javnosti od svog imenovanja u uvodnoj rundi, Rallye Monte-Carlo, koja se održava od 19. do 20. januara).

Novoimenovani direktor Hyundai Motorsport tima je izneo svoja očekivanja i prioritete za narednu godinu.

Abitebul će se prvi put javno pojaviti u ulozi na prvoj rundi FIA Svetskog reli šampionata (WRC) 2023. godine, na reliju Monte-Karlo. Francuz ima veliko iskustvo na pozicijama direktora tima i izvršnog menadžera u auto-moto svetu.

Uoči početka sezone 2023., Abitebul je govorio o svojoj motivaciji za pridruživanje Hyundai Motorsportu, svojim prvim utiscima o kompaniji i namerama za sledeću godinu.

Siril, zašto ste se pridružili Hyundai Motorsportu?

Hyundai je najinovativniji i najbrže rastući proizvođač među vodećim svetskim brendovima. Mnogo pre nego što smo ušli u međusobne razgovore, bio sam veoma impresioniran onim što kompanija postiže, tako da sam od samog početka bio zagrejan za ovu ulogu. Mislim da je poznato da sam posle 15 godina rada u auto-moto sportu izašao iz različitih razloga. Iako sam morao malo da se udaljim od automobilske i moto sportske industrije, apetit za uzbuđenjem koji ovaj sport donosi ostao je veoma jak u mojoj krvi. Imao sam zajedničke veze sa Hyundai Motorsportom i znao sam da traže novog direktora tima. Uspostavio sam kontakt s njima i zajednički smo uvideli da se dobro međusobno uklapamo. Postojala je prirodna volja da se ide dalje, ali tek pre nekoliko nedelja došlo je do toga. Još uvek je sve veoma novo, i još treba da naučim dosta toga, ali sam veoma uzbuđen zbog izazova. Mislim da je brend Hyundai u velikoj meri unapređen kroz svoje sportske aktivnosti, i sada je moja odgovornost da nastavim i unapredim ovaj rast.

Govoreći o izazovima, koji će biti najveći s kojima ćete se suočiti kada uđete u potpuno drugačiju disciplinu auto-moto sporta?

Ovome pristupam kao i svim ostalima kroz koje sam prošao u životu; s mnogo odmerenosti, ali sam uzbuđen i strpljiv o tome šta se može i šta treba učiniti. Za razliku od onoga gde sam bio ranije, gde sam morao da izgradim tim, ovaj ne treba da se gradi. Uspostavljen je, funkcioniše i sposoban je da pruži izuzetno dobre rezultate. Izazov će biti više u meni s učenjem kroz koje treba da prođem, i to brzo. Ne postoji samo očekivanje, već i obaveza. To je ono što je pred nama, ali ja sam za to. Do određenog stepena, vidim da su ciljevi, procesi i pažnja posvećena detaljima veoma slični; nemilosrdna posvećenost poslu i istovremeno razmatranje kratkoročnih, srednjoročnih i dugoročnih ciljeva. S druge strane, takođe mogu da vidim da je ovo potpuno drugačije od onoga što sam ranije iskusio.

Imate li prethodnog iskustva u reliju?

Iz profesionalne perspektive, ovo će biti moj prvi ulazak u reli, ali sam godinama bio posmatrač ove serije. U auto-moto sportu, kada radite u jednoj kategoriji, morate da budete veoma fokusirani i da postanete izuzetno specijalizovani, tako da sam na osnovu onoga što sam radio, bio specijalizovan za Formulu 1. Sada moram da uradim isto u reliju, što će potrajati, ali sam veoma oduševljen DNK i nasleđem ovog sporta. Postoje sjajni brendovi, sjajni vozači, sjajni automobili i sjajne priče koje su napisane u WRC-u i radujem se što ću biti deo toga. Sviđa mi se ideja da se vratim u auto-moto sport, ali u drugoj disciplini, na novom terenu i za novi brend. Ova uloga je označila mnoge okvire onoga što sam očekivao, a međusobna povezanost me je dovela u kontakt s predsednikom Šonom Kimom. Mislim da je to bilo partnerstvo stvoreno na nebu.

Šta je cilj tima u 2023. godini?

Mislim da niko ne bi bio iznenađen kada bi saznao da ciljamo na obe šampionske titule u WRC-u. Tim je ranije dva puta osvojio krunu u kategoriji proizvođača, ali nikada titulu u konkurenciji vozača. Oba šampionata pričaju različite priče, ali su podjednako važna. Tim je prošle godine osvojio pet relija, a cilj je da se to unapredi. Ponavljam, moj pristup je odmeren; ne mogu da kažem koliko ćemo rundi osvojiti ove sezone jer sam još uvek nov u svetu relija. Prvo moram da razumem stanje, a zatim da odredim doprinos koji mogu da dam.

Ovo će biti deseta godina Hyundai Motorsportsa u WRC-u; Tijeri Nuvil i Dani Sordo su deo ovog tima od početka. Koliko je važna ta stabilnost?

Veoma je važno što ćemo moći da računamo na njih kao na izuzetno iskusne vozače, ali i kao na prave članove ove Hyundai porodice. Oni su tu od skoro prvog dana, što važi i za druge članove tima, koji su se pridružili kada je tim inicijalno osnovan. Prošao sam kroz proces izgradnje ekipe i znam koliko je ovo iskustvo vredno u teškim vremenima i kada se trudite da se poboljšate. U auto-moto sportu je suština u marginalnim dobicima, a možete ih ostvariti samo ako ste u mogućnosti da se osvrnete na istoriju i uvidite šta je uspelo, a šta nije. Njihovo znanje i uvid će biti od velike važnosti, posebno za mene jer sam nov u ovome. Međutim, podjednako je važno imati vozače poput Esapeke i Krejga, koji takođe donose sopstveno iskustvo; to će mi mnogo pomoći.

Neki kažu da je takmičenje u reliju avantura; koliko ste uzbuđeni zbog ovoga?

Sviđa mi se to – u izvesnoj meri, Formula 1 putuje svetom, ali je statična. Ostaješ unutar ograda. Sviđa mi se ova ideja o avanturi, mislim da je sve u vezi sa angažovanjem i iz narativne i marketinške perspektive, biti jedno sa prirodom i vremenskim uslovima, što mi je zaista privlačno. WRC je mnogo relevantniji za današnji svet automobila, što vidim i po broju promena, jer je cilj da vozila budu održivija. Ova povezanost s vremenskim uslovima, s pejzažom u kome se nalazimo i sa svim izazovima koji su povezani s tim, veoma me uzbuđuje.

Kada biste morali da definišete uspeh tima u 2023. godini, šta bi to bilo?

Jedini način da se meri uspeh u auto-moto sportu su pobede, i pobede u reliju i šampionske titule. Voleo bih da to doživim. Iskreno govoreći, moj doprinos ove godine biće samo marginalan, da to unapred navedemo. Tim je formiran, Hyundai i20 N Rally1 Hibrid je već konstruisan i napravljen, tako da ne mogu da tvrdim da imam doprinos onome što ovaj automobil može da uradi, ali bih ipak voleo da mogu da proživim te pozitivne trenutke s timom. Na ovaj način takođe možemo da se izgradimo kao grupa u vezi s drugim izazovima koji će doći u godinama koje su pred nama. To je istorija u nastajanju za Hyundai u auto-moto sportu; oni su već uhodani igrač, ali onaj koji treba da gleda napred, da pokaže da postoje dugoročni planovi. Voleo bih da mogu da se osvrnem na ovu godinu i kažem da imamo plan za budućnost; za buduću generaciju vozača, inženjera, mehaničara i drugih talenata koje treba stalno da privlačimo, razvijamo i zadržavamo. Auto-moto sport je mesto gde talenat čini razliku i želeo bih da istražim kako to mogu da nadogradim ovde u Hyundai Motorsportu.

Kako je bilo upoznati ekipu?

Svi su veoma zauzeti pripremama za sezonu, samo nekoliko dana nas deli do prvog događaja, tako da nisam želeo da oduzimam previše vremena ljudima tokom moje kratke posete. Upoznao sam mnogo članova tima. Svaki put kada upoznam neko novo lice, pokušavam da razumem njegov lični put. To je ono što je fascinantno u auto-moto sportu: tim pojedinaca. Ako želite da vaš tim uspešno nastupa, morate da razumete odakle je došao svaki pojedinac i kuda želi da ide. Umesto da upoznajem sve u isto vreme, pokušavam da upoznam ljude pojedinačno. To sam takođe uradio s vozačima. Imamo odličnu postavu veoma iskusnih talenata i uzbuđen sam što ću upoznati još ljudi u narednim nedeljama.

Kakvi su bili vaši utisci o objektima u Alzenauu?

Mesto ima ogroman potencijal. Iskreno govoreći, veće je nego što sam očekivao. Prolazeći kroz njega, iako se radi o velikom zdanju, već shvatam da nema dovoljno prostora. Razlika u odnosu na moje prethodno iskustvo u Formuli 1 je u tome što tamo gradite, koristite, a zatim bacate. Ovde moramo da zadržimo sve od različitih generacija, što je zanimljivo, ali predstavlja neke izazove. Bio sam impresioniran objektom tokom mog kratkog boravka tamo i mislim da tim poseduje ono što treba da uradi po postojećim pravilima. Uživao sam što sam mogao da vidim dinamometre i servis, a zatim da vidim radionice koje rade po standardima svetskog prvenstva. Ipak, ne vidim potencijal samo u pogledu opreme; to su i ljudi i talenat u Alzenauu. Radujem se što ću doprineti ovom timu na svoj način. Činjenica što mi u fabrici možemo da iskoristimo Hyundaijeve moćne globalne istraživačke i razvojne mogućnosti je ogromna prednost. Verujem da su među najboljima na svetu. Mislim da će ova veza omogućiti Hyundai Motorsportu da u budućnosti prikaže još raznovrsnije tehnologije na svetskoj sceni.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.
Prethodni tekstToyota povećala tržišno učešće u Evropi na rekordnih 7,3%
Sledeći tekst“Sveti gral” u okviru industrije: dizel motori koji rade na vodonik

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime