Naslovna ECO2 Novi Audi A8 debituje 2024. pod snažnim uticajem Grandsphere koncepta

Novi Audi A8 debituje 2024. pod snažnim uticajem Grandsphere koncepta

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Mercedes je obnovio S klasu i dodao joj električni pandan, uvodeći u program EQS (čiji test možete pogledati OVDE).

BMW je napravio sličan potez sa serijom 7, iako i7 deli platformu s verzijama sa „SUS“ pogonom. Audi nema u ponudi električnu limuzinu iz F segmenta, ali to će se promeniti 2024. s predstavljanjem nove generacije A8. Za razliku od svoja dva rivala, ekipa iz Ingolštata namerava da svoju buduću perjanicu prodaje isključivo u EV formi.

Iako nismo videli nikakve špijunske snimke za sada, novi „top“ model s „četiri prstena“ će se pojaviti sledeće godine sa stajlingom pod velikim uticajem Grandsphere koncepta. Elegantna studija predstavljena u septembru 2021. jedan je od četiri Sphere koncepta koje je Audi razvio kao vesnike svoje buduće električne linije. Drugi bavarski proizvođač namerava da lansira isključivo električne modele od 2026. i da prekine prodaju „SUS“ modela do 2033. godine.

U razgovoru za Autocar, šef dizajna Audija, Mark Lihte, rekao je da je Grandsphere „veoma blizu“ onoga kako će A8 izgledati. Dodao je da serijski model neće biti kopija izložbenog automobila, ali da se radi o njegovom „veoma konkretnom tizeru”. Britanski časopis tvrdi da će se zvati A8 e-tron i počivati na Premium Platform Electric (PPE) arhitekturi, koja je razvijena zajedno sa Porscheom.

Koncept ne samo da je veći od modela sa dugim međuosovinskim rastojanjem koji je dostupan širom sveta, već je duži i u poređenju sa Horch verzijom, koja je konkurentna Maybachu, i koja se prodaje isključivo u Kini. Podsetićemo da je koncept bi reklamiran kao „privatni drumski mlaznjak“, dugačak veličanstvenih 5,35 metara, s ogromnim međuosovinskim rastojanjem od 3,19 metara.

Dok tehničke specifikacije serijskog automobila tek treba da budu otkrivene, znamo da Grandsphere poseduje pogon na sva četiri točka i tandem elektromotora. Audi tvrdi da kombinovano isporučuje 720 konjskih snaga (530 kW) i 960 Nm maksimalnog obrtnog momenta, što obezbeđuje sprint od 0 do 100 km/h za nešto više od četiri sekunde.

Velika baterija od 120 kWh ima je dovoljno kapaciteta za prevaljivanje više od 750 kilometara i podršku za punjenje od 270 kWh, u kom slučaju je potrebno manje od 10 minuta da se baterija dopuni za vožnju od 300 kilometara. Audi takođe kaže da je konceptu potrebno nešto više od 20 minuta da se baterija napuni od 5 do 80 odsto.

Pošto još nisu primećeni prototipovi, malo je verovatno da će A8 e-tron pristići početkom sledeće godine, jer logika nam govori da će debitovati kasnije 2024. Nije poznato da li će aktulena generacija A8 ostati u prodaji kada na scenu stupi EV.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.
Prethodni tekstNovi Hondin V6 dolazi u DOHC arhitekturi i odbacuje VTEC
Sledeći tekstToyota na svetskom tronu s gotovo 10,5 miliona prodatih vozila

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime