Naslovna ECO2 ZEEKR planira 2 nova modela, ulazak u Evropu i udvostručavanje prodaje

ZEEKR planira 2 nova modela, ulazak u Evropu i udvostručavanje prodaje

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Mlada kineska marka električnih vozila, ZEEKR, nastoji da značajno proširi svoju prodaju i globalno prisustvo 2023. godine, navodi se u internom pismu u kojem su navedeni neki od ciljeva kompanije Geely.

Pored predstavljanja dva nova električna modela ove godine, ZEEKR planira ulazak na ključna tržišta u Evropi. To nas tera da se zapitamo da li bi SAD uskoro mogle da budu sledeće.

Budući da je osnovan tek 2021. godine, ZEEKR ostaje mlad luksuzni EV automobilski brend u Kini, koji postoji pod okriljem Geelyja. Do sada je prodaja uključivala samo prvi EV brenda pod nazivom 001.

Za njim će uslediti monovolumen pod nazivom 009, koji je upravo počeo da silazi s proizvodnih traka u Kini ranije ovog meseca. Nakon što je objavio obećavajuće kvartalne brojke sredinom 2022. godine, ZEEKR je objavio da je fiskalnu godinu završio iznad prodajnog cilja od 70.000 jedinica.

Gledajući unapred do 2023. godine, novopečeni proizvođač automobila nastoji da udvostruči te brojke na krilima dva nova električna vozila, pored dva gore pomenuta. Štaviše, čini se da ZEEKR ispunjava svoje obećanje da će ući u Evropu pre nego kasnije.

Prema internom pismu osoblju koje je dobio CnEVPost, izvršni direktor ZEEKR-a, Endi An, veruje da će kinesko tržište električnih vozila biti posebno konkurentno 2023. Da bi se suočio s predstojećim izazovima u industriji, An je postavio pet ključnih zadataka za ZEEKR tim, uključujući ulazak u Evropu i isporuku 140.000 električnih vozila. Po navodu iz Anovog pisma, „cilj isporuke od 140.000 jedinica biće teška bitka, a mi moramo da ispunimo tu misiju“.

Ogroman faktor u udvostručenju njegovih isporuka u poređenju sa 2022. biće dva nova električna vozila koja je ZEEKR planirao. U originalnom postu se navodi da ZEEKR koristi kodno ime BX1E za svoj treći EV model i spekuliše se da bi mogao biti nazvan 003. Međutim, viši potpredsednik Geelyja, Jang Sjulijang, otišao je na Weibo da potvrdi da je ovo, u stvari, ZEEKR-ov treći EV, ali da neće nužno biti nazvan 003.

BX1E još nije registrovan u katalogu vozila kineskog Ministarstva industrije i informacionih tehnologija, ali se očekuje da će novi elektromobil imati svoj debi na Salonu automobila u Šangaju ovog aprila. Još jedan zadatak u pokušaju da se izdvojite među konkurencijom ove godine biće jačanje digitalne tehnologije, uključujući pametne kokpite i sisteme vozačke asistencije.

Prema Anu, „ove godine, naše kontinuirano visoko ulaganje u istraživanje i razvoj ući će u period ubiranja plodova, a timovi će morati da se ubrzaju da bi primenili dotičnu tehnologiju“.

Anov četvrti zadatak je ZEEKR-ova strategija za ulazak u Evropu. An nije posebno pomenuo gde će ZEEKR-ova invazija na Evropu početi, ali je naveo da brend namerava da „stvori vrednost na najzrelijim svetskim automobilskim tržištima“. Nemačka se ističe kao zrelo tržište u EU, ali manje zemlje koje su više orijentisane na električne automobile, u kojima su drugi kineski proizvođači automobila već započeli prodaju, takođe imaju smisla. Ovo uključuje teritorije poput Švedske, Norveške, Danske i Holandije.

Ovaj potez vezan za Evropu je nešto što očekujemo već duže vreme, s obzirom na to da je ZEEKR to saopštio u januaru 2022. tokom lansiranja 001 limuzine. U to vreme, ZEEKR je izjavio da očekuje da će njegov ukupan izvoz u inostranstvo (Evropa i šire) dostići 100.000 vozila do 2025. godine, zajedno sa sedam brendiranih EV modela u isto vreme.

Matična kompanija Geely ima još veće planove za ZEEKR, ranije navodeći da očekuje da će luksuzni EV brend doprineti sa približno 650.000 jedinica godišnjoj prodaji svake godine do 2025.

Verovatno ga nećemo videti 2023. godine, ali sa brzim rastom prodaje i širenjem ZEEKR-a u Evropu koji je neizbežan, ulazak u Severnu Ameriku se čini kao prirodni sledeći korak. Čak je to nagovestio i početkom 2022. godine: „Severna Amerika je u našem planu za sledeći korak. To će se desiti posle 2022. godine.“

Od tada, ZEEKR je poverljivo podneo zahtev za inicijalnu javnu ponudu na američkoj berzi, tražeći procenu od preko 10 milijardi dolara. To bi moglo da izađe u javnost već u drugom kvartalu ove godine, tako da će to biti nešto na šta treba obratiti pažnju.

Na kraju, ali ne i najmanje važno, Anov peti zadatak vezan za zaposlene u ZEEKR-u je da optimizuje interno upravljanje na planu efikasnosti, kako bi proizvođač automobila napravio transformaciju od „traljavog rasta do visokokvalitetnog razvoja“.

Držaćemo oči na ZEEKR dok se približava Salon automobila u Šangaju i njegov ulazak u Evropu. Sigurno će se desiti mnogo toga tokom 2023., jer je to po svemu sudeći ključna godina za proizvođače električnih automobila kao što je ZEEKR.

Naslovna fotografija: Phate Zhang/CnEVPost

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.
Prethodni tekstŠkoda oborila rekord u najdužem “driftu” na ledu (VIDEO)
Sledeći tekstAbarth, Alfa Romeo i Lancia na “Rétromobile 2023”

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime