Naslovna AKTUELNO Mazda CX-5 ne ulazi u sledeću generaciju?

Mazda CX-5 ne ulazi u sledeću generaciju?

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

S prodatih 365.135 jedinica, CX-5 je bio daleko najpopularniji Mazdin proizvod prošle godine, kada je broj ukupnih isporuka pao za 13,3 odsto, na 1.116.107 vozila.

Mada je i plasman popularnog krosovera opao za 4,4 odsto u odnosu na prethodnu godinu, generisani obim je bio više nego dvostruko veći u poređenju s Mazdom3, koja se našla na drugom mestu sa 173.619 prodatih jedinica. Međutim, uprkos tome što uživa u ulozi bestselera marke iz Hirošime, vrlo je verovatno da CX-5 neće ući u treću generaciju.

Na pitanje u vezi s budućim planovima vezanim za CX-5, menadžer proizvodnog sektora, Micuru Vakije, pružio je iznenađujući odgovor: „Nisam siguran da li ćemo CX-5 uvesti u novu generaciju ili ne, tako da vam ne mogu dati konkretne odgovore.“ On je odbio da elaborira na tu temu, ali ukidanje najbolje prodavanog krosovera bi bilo svojevrsno iznenađenje s obzirom da se daleko najbolje kotira u gami japanskog proizvođača.

S tim u vezi, treba spomenuti da je nešto veći i prostraniji CX-50 uključen u ponudu početkom prošle godine. Pored toga, 2022. je predstavljen CX-60, koji počiva na novorazvijenoj platformi sa zadnjim pogonom i rednim šestocilindarskim motorima, uz podršku za „plug-in“ hibridni sklop. I ne samo to, jer će CX-60 iznedriti CX-70 verziju za američko tržište tokom ove godine.

CX-5 je za 2022. blago osvežen, što sugeriše da će s nama biti još najmanje par godina. Ostalo se sve svodi na spekulacije, ali ono što je prilično izvesno je da su u Mazdi zabrinuti u vezi s „kanibalizacijom“ tri SUV-a slične veličine, koji bi jedan drugom otkidali deo tržišnog kolača. Treba imati u vidu da marka iz Hirošime u prodaji ima CX-3 i CX-30, dok će se CX-80 pridružiti CX-8, tako da u zavisnosti od regiona, Mazda ima popriličan broj dostupnih SUV/krosovera.

S druge strane, izgledi za lansiranje nove generacije Mazde6 nisu izvesni. Japanci su već odbacili ideju o korišćenju arhitekture sa zadnjim pogonom i šestocilindarskim motorima za novu limuzinu iz D segmenta. Lansirana pre deset godina, aktuelna generacija se i dalje prodaje na nekim tržištima, ali joj budućnost ne izgleda svetla.

Kada smo već kod modela koje načinje „zub vremena“, Mazda2 je u prodaji u svojoj trećoj iteraciji od 2014., a nedavno je prošla kroz redovnu restilizaciju. To znači da će ostati u prodaji još neko vreme u aktuelnoj formi, a na nekim tržištima poput evropskog, prodavaće se uz rebrendiranu Toyotu Yaris Hybrid.

Auto Moto Show

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime