Naslovna AKTUELNO Alfa Romeo konačno deluje kao premijum marka

Alfa Romeo konačno deluje kao premijum marka

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Kako se italijanski brend priprema za lansiranje Tonalea u SAD, kao i nadolazećih električnih vozila, šef Alfe Romeo za američko tržište mnogo razmišlja o kvalitetu.

Prošlo je osam godina otkako se Alfa Romeo vratila na američko tržište s egzotičnim dvosedom 4C Spider, nakon čega su usledili Giulia sedan i Stelvio krosover. Pre ovih vozila, u igri je bilo limitirano izdanje Alfa Romeo 8C Competizione, a prvi primerak je stigao u SAD 2008. Neki se danas mogu pronaći na tržištu polovnjaka po ceni od preko 300 hiljada dolara.

Nijedna od nedavnih ponuda Alfe Romeo u Sjedinjenim Državama nije predstavljala hit u kontekstu bogatog nasleđa italijanskog brenda, a to je možda iz razloga što su neki modeli bili previše pristupačni, pa su ih smatrali više „mejnstrim“ proizvodima, rekao je Lari Dominik, viši potpredsednik i šef Alfe Romeo i Fiata za Severnu Ameriku.

„Alfa nikada nije trebalo da bude dostupna po ’mejnstrim’ ceni“, izjavio je Dominik pred novinarima u Detroitu prošle nedelje. Za zapisnik, on nije signalizirao eventualno povećanje cena u bliskoj budućnosti, ali je govorio o izuzetno atraktivnim ugovorima o lizingu koji su ranije bili dostupni.

„Alfa je vrhunski brend. Samo što je to bio vrhunski brend koji nije nužno delovao kao premijum brend. Sada se zaista ponašamo kao vrhunski brend.“

Za Dominika, to znači poboljšanje korisničkog iskustva za one koji su spremni da potroše najmanje 44.000 dolara za Alfu Romeo u SAD. U poslednje tri godine, italijanska marka je ostvarila loše rezultate u JD Powerovom indeksu korisničke podrške, koji meri zadovoljstvo kupaca kroz analizu održavanja i popravki kod franšiznih dilera ili servisnih centara. Rangiranje za 2022. zasnovano je na odgovorima 67.185 vlasnika ili korisnika lizinga.

U 2020. godini, prve godine kada je Alfa uključena u CSI studiju, italijanski brend je postigao 792 na skali od 1000 poena, što ga je stavilo na 13. mesto od 14 premijum marki. Rezultati su se poboljšali 2021. i 2022. (797 odnosno 801), ali je Alfa obe godine završila na poslednjem mestu.

Dominik u 2023. računa na bolje rezultate. „CSI (rangiranje za 2023.) izlazi za nekoliko nedelja. Držimo šipke. Hajde da vidimo kako se Alfa kotira u CSI-u“, rekao je Dominik. „Po mom mišljenju, mi ćemo biti, ako ne brend koji je najviše napredovao, onda jedan od najboljih po tom pitanju u industriji.“

Takođe je rekao da je tim Alfe Romeo „potpuno promenio način razmišljanja u kontekstu ophođenja i stava prema prodavcima“, istakavši da ponašati se kao premijum brend znači fokusirati se na kvalitet vozila „koji izlaze iz naših fabrika“, posebno na novi krosover Tonale koji stiže u SAD u maju, a kasnije i baterijsko električni model.

Dok JD Power SSI rangiranje ukazuje na mnogo prostora za poboljšanje, Alfa Romeo je već ostvarila dobitke na maloprodajnom i kupovnom planu, što dokazuje i indeks zadovoljstva prodajom, koji prati JD Power. U 2017., prvoj godini Alfe u SSI studiji, brend je zauzeo 13. mesto od 14 premijum brendova sa ocenom 755 na skali od 1000 poena.

Bilo je malog poboljšanja u 2018. (skor od 759), ali je Alfa ostala jednu stepenicu od dna. Bila je na korak od sredine “čopora” u 2019. (ocena od 798), ali je brend pao u 2020. (ocena od 797) na 13. mesto. U 2021. godini, Alfa Romeo je došla na deveto mesto (ocena od 808) među luksuznim brendovima za SSI u SAD, a prošle godine je italijanski proizvođač automobila preskočio čitav luksuzni segment zauzevši mesto broj 1, s ocenom 833.

„Dakle, radi se o tome da odmah tretirate klijente i pružite im pravo iskustvo“, rekao je Dominik. „Automobili su neverovatni, nisam mogao da tražim bolje automobile.

Postoje još dve studije JD Powera koje Dominik nije spomenuo prilikom razgovora s novinarima: Studija o početnom kvalitetu (praćenje broja problema nastalih na 100 vozila tokom prvih 90 dana vlasništva) i US Automotive Performance, Execution and Layout (APEAL) studija (merenje emocionalne privrženosti vlasnika i nivoa uzbuđenja njihovim novim vozilom u okviru 37 atributa).

U 2019., prve godine Alfe u IQS-u, brend je zauzeo 29. mesto od 32 luksuzna i mejnstrim brenda, s 118 problema na 100 vozila. Brend je napredovao za jedno mesto 2021. godine, ali sa 204 problema na 100 vozila. Prošle godine, Alfa Romeo je sletela devet stepenica od začelja, s 204 problema na 100 vozila.

U studiji APEAL, Alfa Romeo je pokazala stabilan napredak, zauzevši 11. mesto od 14 premijum brendova u 2019. s ocenom 846, na skali od 1000 poena. Alfa nije bila uključena u studiju iz 2020. godine, ali je istraživanje APEAL iz 2021. postavilo Alfu na 10. mesto od 15 premium brendova, s ocenom 854.

Prošle godine, Alfa se našla u sredini premijum segmenta, sa APEAL ocenom od 868, što je stavlja na osmo mesto od 16 brendova.

Alfa Romeo postoji već 113 godina, izgrađena oko ideje pristupačnih performansi. Ipak, i dalje ostaje mali igrač na američkom tržištu kada je reč o prodaji.

Prema podacima Wards Intelligencea, 2022. godine Alfa Romeo je prodala 12.845 vozila u SAD, što predstavlja značajan pad od 30% u odnosu na 2021. godinu. Da bismo dobili bolji uvid u kontekst, treba reći da su etablirani premijum brendovi prodali mnogo više vozila u 2022.: BMW (332.000), Mercedes-Benz (344.000 sa Sprinterom), Lexus (259.000) i Tesla (456.000).

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime