Naslovna AKTUELNO Novi trend: konvertovanje starih automobila u električne?

Novi trend: konvertovanje starih automobila u električne?

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Tokom naredne decenije, predviđa se da će milioni novih električnih vozila, pristići na globalno tržište.

Samo u SAD, aktuelna administracija se zalaže da 50% svih novih automobila prodatih 2030. bude s nultom emisijom.

Ono što se dešava sa starijim automobilima na benzin i dizel koji su trenutno na putevima predstavlja nešto teži slučaj. Jedna ideja koja je nedavno bila u centru pažnje je njihovo konvertovanje u čisto električna vozila. Toyota je izazvala veliku pažnju kada je predstavila dve stare Corolle, s konvertovanim pogonskim sklopovima na električnu i vodoničnu energiju, na nedavnom događaju, gde je sada već bivši generalni direktor kompanije, Akio Tojoda, oživeo izglede da kompanija uđe u igru oko konvertovanja starih automoibla.

Međutim, ovo neće biti od pomoći onima s malo sredstava, koji bi možda želeli da se uključe u električnu flotu. Mada dotična industrija koja orbitira oko te ideje brzo raste, ipak je reč o svojevrsnoj ekskluzivi, rezervisanoj za entuzijaste s dubljim džepom. To teško da će biti opcija za ljude s nižim ili čak srednjim primanjima, koji žele da elektrifikuju svoje trenutne automobila. Baš kao što prosečan novi elektromobil košta oko 65.000 dolara, i električne konverzije će verovatno biti dostupne jedino onima s višim prihodima, sve dok troškovi vezane za baterije ne budu smanjeni.

„Jedna je stvar konvertovati svoj Porsche iz 1965. i potrošiti 50.000 dolara ili više da biste dobili električni vikend automobil“, rekla je Loren MekDonald, generalna direktora EVAdoption, agencije za konsalting i marketinšku analizu električnih vozila. „Druga je stvar uzeti Hondu Civic iz 1980., koja vredi 1.000 dolara da uradite isto. To nema smisla.”

Saobraćaj je najveći izvor emisije ugljenika u SAD, a njeno smanjenje će biti ključno za ublažavanje efekata klimatskih promena. Ipak, postoji vrlo malo rešenja za vozila na fosilna goriva, koja će verovatno biti u upotrebi u decenijama koje dolaze.

Uprkos brzom tempu usvajanja električnih vozila u poslednje vreme, analiza Rhodium grupe za 2021. pokazuje da se čak i pod najvišim mogućim stopama prodaje, očekuje da će električna vozila činiti samo 60% flote putničkih vozila u SAD do 2060. MekDonald je rekla da to znači da će veliki broj vozila na fosilna goriva i dalje biti na drumovima u decenijama koje dolaze.

„Ovo je nešto o čemu se ne govori dovoljno“, kaže ona. „Svake godine kupujemo više novih benzinskih vozila nego električnih. Dakle, ponuda benzinskih automobila stalno raste… a ljudi se duže drže svojih vozila.”

Bez obzira na to, dva nedavna Toyotina koncepta demonstrirala su moguća rešenja kada je reč o izazovu koji predstavlja emisija štetnih gasova.

Na izložbi održanoj prošlog meseca, japanski proizvođač automobila je predstavio dve klasične Corolle iz 1980-ih koje su konvertovane tako da rade na baterijski pogon i komprimovani tečni vodonik.

„Realnost je da ne možemo postići nultu emisiju ugljenika 2050. jednostavnim prebacivanjem svih novih automobila na električni pogon“, rekao je Akio Tojoda na konferenciji za novinare. „Važno je obezbediti opcije za omiljene automobile koji su već u vlasništvu.”

Budući da je to rekla važna ličnost kao što je Tojoda, stekao se utisak da bi to mogao biti signal da bi jedna masivna proizvodna mašinerija u vidu njegove kompanije mogla da se upusti u posao konvertovanja starih konvencionalnih automobila da rade na električnu energiju ili vodonik. Međutim, zvaničnici Toyote u Japanu rekli su da trenutno nema realnih planova za tako nešto.

Neki proizvođači automobila su se zapravo upustili u ovaj posao, iako u malom obimu. Minijev Recharged program pokrenut je poslednjih godina u Velikoj Britaniji s ciljem elektrifikacije kultnih retro automobila, s implementiranjem baterija koje obezbđuju domet od 160 kilometara. Nedavno je Renault najavio da će ove godine na tržište lansirati električne konverzione garniture u Francuskoj, za neke od svojih popularnih klasika, kao što su Renault 4, Renault 5 i Twingo.

U SAD, Ford prodaje samostalni elektromotor iz Mustanga Mach-E, namenjen za konverziju i „transplantaciju“ za 4.340 dolara; Chevrolet ima za cilj da u prodaju stavi sličan proizvod, ali je njegovo puštanje na tržište navodno odloženo zbog problema u lancu snabdevanja. Kalifornija razmatra da ponudi rezidentima porezne popuste do 2.000 dolara za pretvaranje vozila na benzin u elektromobile.

U Kaliforniji, sve veći broj radionica će konvertovati vozila na benzin u električna, naravno po izvesnoj ceni. S konverzijama koje se kreću oko 100.000 dolara ili više, one ostaju u domenu klasičnih vozila i kolekcionara s dubljim džepom.

„Mi smo entuzijasti“, rekao je Dejvid Benardo, šef Zelectric Motorsa, kompanije iz San Dijega koja je specijalizovana za elektrifikaciju starih Volkswagena i Porschea. „Cela ova kompanija, i naravno ljudi koji tu rade, svi su entuzijasti. Međutim, naši klijenti su uglavnom oni s dubljim džepom, koji mogu da podrže naš entuzijazam.“

Zelectricovi projekti počinju od oko 70.000 dolara. Konverzije su delimično skupe jer se uglavnom rade od slučaja do slučaja. Problem je pronaći radnu snagu dovoljno specijalizovanu za obavljanje posla, a teškoću predstavlja i nabavka baterija i materijala , rekao je Benardo. Zelectric isporučuje samo oko šest do osam automobila godišnje, konstatovao je on.

Iz ovih i više razloga, masovna EV konverzija ostaje nedostižna. „Ne radi se od 5.000 do 10.000 dolara vrednoj modifikaciji, koja će spasiti vaš stari automobil“, rekao je on.

Upitan šta bi moglo da bude potrebno za takav obim da se skoro svaki stariji automobil konvertuje, Benardo je odgovorio kroz smeh: „Nemam čak ni odgovor na to pitanje“.

Ipak, postoji nada za budućnost. Benardo je rekao da je ohrabren povećanjem ponude baterija kako prodaja električnih automobila nastavlja da raste, što će, kako se on nada, smanjiti troškove jedinica za skladištenje energije izvan vozila.

Ali čak i ako Toyota neće u skorije vreme masovno konvertovati svoje stare automobile, MekDonald je rekla da će emisija postojećih automobila s motorima s unutrašnjim sagorevanjem i dalje predstavljati izazov kako se automobilska industrija bude elektrifikovala u narednim decenijama.

Auto Moto Show

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime