Naslovna ECO2 EU nastoji da sačuva zabranu prodaje automobila s motorima SUS

EU nastoji da sačuva zabranu prodaje automobila s motorima SUS

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Zvaničnici EU se nadaju da će moći da ubede Nemačku da odstupi, ako dobije uverenja da će komisija predložiti izuzeće za klimatski neutralna sintetička goriva.

Evropska unija se trudi da spase plan vezan za efektivnu zabranu prodaje novih automobila s motorima sa unutrašnjim sagorevanjem do 2035. godine, nakon što su Nemačka i Italija zapretile da će blokirati sporazum.

U okviru evenutalnog kompromisa, Nemačka traži garancije da će postojati izuzeće od pravila za e-goriva, kažu ljudi bliski dešavanjima.

Nemački ministar saobraćaja, Folker Vising, razgovarao je s Fransom Timermansom, šefom EU za klimu, kako bi razgovarali o predlogu u sklopu burnih pregovora, izjavile su osobe koje su insistirale na tome da ostanu anonimne, jer su pregovori zatvorenog tipa.

Intervencija nemačkog ministarstva saobraćaja u poslednjem trenutku unela je pometnju u ono što bi inače bila formalnost.

Pripreme za glasanje u utorak odložene su za petak, jer je Nemačka zapretila da će biti uzdržana, a Italija se izjasnila da će odbaciti regulativu oko ugljen-dioksida, dogovorenu prošle godine. Bez izjašnjavanja većine među državama članicama, propis ne može postati zakon.

U Evropskoj komisiji postoji široko rasprostranjena frustracija što Nemačka iznosi primedbe u ovoj fazi, nakon što je usvojila stav Saveta prošlog juna.

Najsnažnija evropska ekonomija je učestvovala u konačnom dogovoru s parlamentom u oktobru, tako da je odustajanje od takozvanog sporazuma trojice veoma neobično.

Dok se italijansko protivljenje smatra tvrdoglavim, zvaničnici EU se nadaju da će ubediti Nemačku da odstupi, ako dobije uveravanja da će Komisija predložiti izuzeće za klimatski neutralna sintetička goriva pre zakazane revizije 2026. godine.

Tehnička priroda alternativnog goriva znači da izvršna vlast bloka ove nedelje neće moći nešto da stavi na sto, ali bi ipak mogla da pokaže svoju podršku bilateralno.

E-goriva podstiču skepticizam

Uprkos podršci Nemačke, e-goriva se suočavaju sa skepticizmom oko toga da li zaista mogu da pomognu u smanjenju emisije u okviru kopnenog transporta, jer su trenutno retka i znatno skuplja od benzina i dizela. Činilo se da je jedan od Visingovih kolega u nemačkom kabinetu spreman da odustane.

„Verujem da Nemačka treba da deluje pouzdano na evropskom nivou“, rekla je ministarka za životnu sredinu, Štefi Lemke, za radio ARD. „Postoji rešenje koje treba pronaći, za koje imamo još dovoljno vremena. Ono bi onda trebalo da stupi na snagu 2035. godine.

Različiti pogledi su znak složenosti svojstvene koaliciji tri stranke kancelara Olafa Šolca. Vising je član slobodnih demokrata koji se zalažu za zaštitu slobodnog poslovanja, koji se sukobljavaju sa zelenima, odnosno mlađim partnerom u vladi, i to oko transportne politike, između ostalog.

FDP, koji je pretrpeo niz neuspeha na regionalnim izborima, želi da bude viđen kao šampion tehnološkog izbora, kao i zaštitnik radnih mesta.

Automobilska industrija čini otprilike pet odsto nacionalne ekonomije i zapošljava više od 800.000 ljudi. Sektor obuhvata niz specijalizovanih proizvođača delova koji su se razvili tokom više od jednog veka snabdevanja proizvođača automobila (uključujući Volkswagen grupaciju, BMW i Mercedes-Benz) menjačima, izduvnim sistemima i komponentama za automobile s motorima s unutrašnjim sagorevanjem. Mnogi od ovih delova nisu potrebni za električna vozila.

„Borba protiv automobila“

U znak zabrinutosti oko prelaska na automobile na baterije, Ford je prošlog meseca najavio planove za ukidanje oko 3.800 radnih mesta širom Evrope, pri čemu će radnici u Nemačkoj i Velikoj Britaniji biti najteže pogođeni.

„Ko god da je ozbiljan u pogledu klimatski neutralne mobilnosti, mora da drži sve tehnološke opcije otvorenim i da ih koristi“, rekao je Vising u intervjuu za javni servis ARD. „Ne razumem ovu borbu protiv automobila i zašto ljudi žele da zabrane neke tehnologije.“

Proizvođači automobila su već krenuli ka potpuno električnoj budućnosti, s investicijama bez presedana u lance snabdevanja baterijama i .nove modele automobila.

Automobilske kompanije imaju različite pristupe. Neki, kao što je Ford Motor, imaju za cilj da budu potpuno električni u Evropi u roku od nekoliko godina. Drugi, poput BMW-a, ostali su pri planu da kupcima širom sveta ponude niz tehnologija, uključujući automobile s motorima s unutrašnjim sagorevanjem i vodonične gorivne ćelije.

AutoMoto Show

Izvor: ANE

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime