Naslovna AKTUELNO Toyotini inženjeri nakon rasklapanja Tesle Modela Y: “Remek delo!”

Toyotini inženjeri nakon rasklapanja Tesle Modela Y: “Remek delo!”

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Toyota je najveći svetski proizvođač automobila, a u svom portfoliju, manje-više ima svaki tip vozila koji možete da zamislite.

Međutim, postoji jedan segment u kojem zaostaje, a radi se o čisto električnim automobilima.

Japanski proizvođač je prošle godine prodao samo 24.466 elektromobila širom sveta, što je kap u moru u poređenju s 2,6 miliona isporučenih hibrida, plasiranih u istom periodu, ili 1,3 miliona jedinica koliko je Tesla prodao tokom 2022.

Naravno, u Toyoti su odlučni da uhvate priključak. Nakon nedavno objavljenih rokada unutar menadžmenta, u okviru kojih je Akija Tojodu zamenio  bivši šef Lexusa, Kođi Sato, Toyota  se obavezala da će revidirati strategiju vezanu za električne automobile, i to ubrzavajući njihov dolazak i lansirajući namensku EV platformu, koja treba da bude operativna 2026.

U međuvremenu, Toyota pokušava temeljno da izanalizira šta je to što Tesla radi kako treba, tako da su japanski inženjeri sproveli kompletno rasklapanje Modela Y.

Ono što su otkrili bilo je mnogo „veće“ od ključnih tehnoloških tajni koje skriva najprodavaniji svetski električni model automobila. Naime, inženjeri su bili zatečeni jednostavnom i u isto vreme efikasnom strukturom vozila, konstruisanom kroz napredan proizvodni proces.

„Ogoljavanjem Modela Y, uvideli smo da se radi o umetničkom delu. Neverovatno.“, rekao je jedan od Toyotinih rukovodilaca koji je učestvovao u rasklapanju i analizi američkog elektromobila, deo po deo. Japanci su bili zapanjeni do koje mere su nove verzije Modela Y „ispod lima“ drugačije u odnosu na ranije, bez obzira što automobili izgledaju isto spolja.

Proizvodne inovacije, poput ideje da se vrši izlivanje većeg dela konstrukcije vozila, da bi se eliminisali brojni delovi, kao i strukturalni paket baterija koji čini pod, stvari su koje su Toyotini inženjeri izdvojili.

Po njihovim procenama, Teslin pristup je eliminisao stotine delova, odnosno uštedeo na masi do 100 kilograma, uz unapređenje mogućnosti baterije i smanjivanje troškova.

Jedan rukovodilac je rekao: „Radi se o potpuno drugačijoj proizvodnoj filozofiji“, dok je drugi dodao: „Potrebna nam je nova platforma, dizajnirana kao blanko EV.“ Ovo su zaista impresivna priznanja, budući da dolaze od Toyotinih menadžera, kompanije koja je poznata po izvanrednoj ekspertizi na planu dizajna prilagođenog proizvodnji.

Rasklapanje je pokazalo do koje mere neki proizvođači iz „stare garde“ poput Toyote zaostaju kada su u pitanju električni automobili. Inženjeri su zaključili da je japanskom proizvođaču potreban veliki kolak unapred da bi uhvatio korak s načinom na koji Tesla proizvodi električna vozila.

Oni su navodno identifikovali četiri glavne oblasti u kojima je Tesla ostvario veliku prednost u odnosu na Toyotu: namenska platforma, napredne baterije, proizvodni pogon namenjen elektromobilima i softverski definisana arhitektura. Tesla ispunjava svaki od četiri aspekta a Toyota nijedan, za sada.

AutoMoto Show

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime